קולקציית הבקבוקים התרמיים של המותג היפני “הפיל היפני” (ז’ירושי) הגיעה ארצה במגוון נפחים ובעיצובים חדשניים. הבקבוקים בעלי פטנט בידוד ייחודי שמסוגל לשמור על חום וקור של משקאות לפרק זמן ארוך, בעלי מכסה חכם לפתיחה נוחה בלחיצה ותפעול ביד אחת ונעילת ביטחון המונעת נזילות בכל זווית. הם קלי משקל והכי חשוב, מצליחים לשמור על טמפרטורה קבועה של המשקה. בבדיקה שעשינו, על משקה מוגז קר, גם לאחר 20 שעות המשקה נותר קריר למדי, ולהפתעתנו הגזים לא נעלמו למרות שפתחנו את הבקבוק כמה פעמים.
מחיר: 199־239 שקלים

קולקציית הבקבוקים התרמיים של המותג היפני “הפיל היפני”, החל מ-199 שקלים (צילום: יחצ חול)
קולקציית הבקבוקים התרמיים של המותג היפני “הפיל היפני”, החל מ-199 שקלים (צילום: יחצ חול)

היינץ מצרפת למשפחת הרטבים והממרחים ממרח טבעוני שהוא בעצם מיונז בגרסה טבעונית. הממרח מגיע בבקבוק לחיץ של 390 גרם, ללא גלוטן, צבעי מאכל וכולסטרול. את הממרח דגמו טבעונים וגם חובבי בשר והוא זכה לתשבחות. הוא באמת מזכיר בטעמו את המיונז המוכר. המרקם, לעומת המקור, נוזלי יותר ופחות עשיר, אבל זה לא ממש שינה לטבעונים שנהנו ממוצר עם אג’נדה שהוא גם טעים.
מחיר: 17.90־19.90 שקלים

ממרח טבעוני של היינץ (צילום: יחצ)
ממרח טבעוני של היינץ (צילום: יחצ)

עוגיות סנדוויץ’ לוטוס, שמיובאות ארצה על ידי "דיפלומט", מכילות מילוי קרמי (וניל או לוטוס). העוגייה הייתה פריכה, והקראנצ’יות שלה התאזנה בזכות הקרם המענג. בשתי האופציות בולט טעמה הדומיננטי של העוגייה, אם כי בגרסת הווניל יש איזון קל לטעם הקרמלי. אין ספק שזאת עוגייה כיפית לנשנוש לצד הקפה או התה.
מחיר: 6.90־10.90 שקלים

עוגיות לוטוס סנדוויץ' במילוי קרם בטעם לוטוס (צילום: יחצ חול)
עוגיות לוטוס סנדוויץ' במילוי קרם בטעם לוטוס (צילום: יחצ חול)

סדרת עדשי השוקולד M&M’s מתחדשת עם טעם חדש: M&M’s בראוני פאדג’. הטעם החדש מגיע באריזה סגלגלה עם דמותה של Ms. Brown. לעדשים החדשות יש מילוי קרמי שוקולדי מענג. היינו מורידים מעט מרמת המתיקות, אך הבראוני פאדג’ בהחלט יכולות להיות ההתמכרות החדשה שלנו.
מחיר: 3.90 שקלים

M&M’s בראוני פאדג’ (צילום: יחצ)
M&M’s בראוני פאדג’ (צילום: יחצ)

המותג הקולינרי “מאסטר שף” משיק אטריות אורז ורמיצ’לי דקות שאינן מצריכות בישול ומוכנות בתוך מספר דקות בהשריה במים רותחים. דגמנו את אטריות האורז בסלט ובתבשיל קליל שהכנו. התוצאה זכתה להתלהבות בשני המקרים. מדובר בפתרון מהיר כשמחפשים ארוחה קלילה.
מחיר: 8.90 שקלים

אטריות אורז דקות, מאסטר שף (צילום: יניב קרן)
אטריות אורז דקות, מאסטר שף (צילום: יניב קרן)

תלמה מצרפת למשפחת ברנפלקס מוצר חדש: ברנפלקס ללא סוכר בטעם דבש ובתוספת שקדים, ורק 103 קלוריות למנה של 30 גרם. דגני הבוקר הללו מכוונים לחובבי הבריאות ופחות לילדים. הברנפלקס זוכים כאן למתיקות הודות לטעם הדבש המודגש, שמגיע מחומרי טעם ולא מדבש טבעי. רק חבל שעל תוספת השקדים די התקמצנו כאן.
מחיר: 21־24 שקלים

ברנפלקס בטעם דבש בתוספת שקדים (צילום: יחצ)
ברנפלקס בטעם דבש בתוספת שקדים (צילום: יחצ)

מותג הטיפוח פינוק מבית יוניליוור משיק תחליב רחצה בניחוח שייקים חורפיים. בתפריט: תחליב רחצה בניחוח של שייק וניל, פרלינים ואגוזים; תחליב רחצה בניחוח של שייק מייפל, פולי קקאו ופרלינים; ותחליב רחצה בניחוח של שייק שוקולד חלב, קרמל ועוגיות. התמרחנו בתחליב הרחצה שייק וניל, פרלינים ואגוזים. התחליב עשיר ונעים והניחוח מתוק, מאתגר ומסקרן. אבל מעבר להתלהבות הראשונית, מדובר בתחליב שמהווה לא יותר מגימיק, ובניגוד לשאר התחליבים של המותג, הניחוח שלו לא נשאר אחרי הרחצה.
מחיר: 7־10 שקלים

תחליבי רחצה פינוק, סדרת Shake Your Body (צילום: יחצ)
תחליבי רחצה פינוק, סדרת Shake Your Body (צילום: יחצ)

אסם משיקה מנה חמה של רייס נודלס - תבשיל אישי העשוי מאטריות אורז. המוצר מגיע בשלושה טעמים: רייס נודלס בסגנון מוקפץ עוף פטריות, רייס נודלס ברוטב קארי צהוב ורייס נודלס ברוטב סויה בסגנון סיני (מהדורה מוגבלת). דגמנו את הרייס נודלס בסגנון מוקפץ עוף פטריות, שהיה מאכזב. ציפינו לפצצה של טעמים בפה, אך פה זה לא קרה. התבשיל מגיע עם אריזה של תבלינים, אבל הם לא היו מספיק טובים. פטריות כמעט לא זיהינו, במקומן בלט דווקא גזר. חוץ מזה, האטריות דווקא היו טובות, נמסות וכיפיות לאכילה.
מחיר: 7.90־9.90 שקלים