“תלבושת”, האתר הישראלי לבגדי ילדים, מציע ליין חדש של נעלי בית, נעלי ספורט, קטרגל, סניקרס, מגפונים, נעלי בובה, כפכפים וסנדלים - החל ממידה 20. חלק מהדגמים יוצעו גם לקהל יותר בוגר (נשים וגברים) ויגיעו עד מידה 46. היתרון המובהק של האתר הוא המחיר. כשהנעליים נשחקות או קטנות במהרה, פחות כואב בלב או בכיס להחליפן.
מחיר: 9.90־74.90 שקלים, להשיג באתר www.tilboshet.co.il
 
חברת טבע נאות השיקה קולקציית חורף שכוללת נעליים ומגפונים נוחים בעיצובים טרנדיים. במרכז הקולקציה ניתן למצוא שלל נעלי סניקרס ומגפונים נמוכים בצבעי חום, שחור ואפור, עם נגיעות של כסף וזהב. דגמנו נעליים מקולקציית הסניקרס של המותג, שהיו עשויות מעור ומסוליה גמישה. הנעליים קלות, אוחזות טוב את הרגל, נוחות וטרנדיות.
מחיר: 369־650 שקלים

נעלי סניקרס של חברת טבע נאות (צילום: יחצ)
נעלי סניקרס של חברת טבע נאות (צילום: יחצ)


המותג “מאסטר שף” משיק מיונז וואסבי בבקבוק לחיץ. החריפות של הוואסבי והשמנוניות של המיונז יוצרות טעם מיוחד ומקורי שמשתלב נהדר בכריכים, בצ’יפס ובמנות עוף.
מחיר: 13.90 שקלים

מיונז וואסבי (צילום: יניב קרן)
מיונז וואסבי (צילום: יניב קרן)


טחינה גולמית “טורקיז” היא טחינה באיכות פרמיום, בעלת גוון לבנבן עדין ומרקם אחיד. זו טחינה מפתיעה ונהדרת שאפשר לאכול אותה גם במצבה הגולמי, אך היא מושלמת עם לימון ומעט מלח. לטחינה יש מרקם נהדר, טעם שומשום מעודן ושומניות נפלאה.
מחיר: 14 שקלים

טחינה טורקיז (צילום: ברוך נאה)
טחינה טורקיז (צילום: ברוך נאה)


יצרן הטופו הישראלי “משק ויילר” השיק קציצות טופו וירקות, שמיוצרות בתהליך טבעי וללא ייבוש חומרי הגלם. הקציצות מגיעות בשלושה טעמים וצבעים: הקציצה הסגולה עשויה מטופו וסלק; הקציצה הירוקה עשויה מטופו, קישוא, אפונה וברוקולי; והקציצה הכתומה עשויה מטופו, בטטה, גזר ודלעת.

אהבנו שהקציצה מגיעה בגודל ביס, ולכן מתאימה מאוד גם לנשנוש וגם לילדים. הבעיה הייתה יותר בטעמים. למרות שפנטזנו על מתיקות בקציצת הסלק, הרגשנו יותר טעם של שום ובצל מיובשים. בקציצה הכתומה, לעומת זאת, הייתה אובר־מתיקות. הקציצה הירוקה הייתה הכי טעימה. המסקנה היא שהקציצות מתאימות בעיקר לילדים או למבוגרים שלא מחפשים תחכום.
מחיר: 19.90־26.90 שקלים

הקציצות של משק ויילר (צילום: משק ויילר)
הקציצות של משק ויילר (צילום: משק ויילר)

מארז המיני־קרוטונים של אסם־נסטלה הוא מיקס של קרוטונים קטנטנים וקראנצ’יים בארבעה טעמים: מקסיקני, שום־בצל, ים־תיכוני וקמח מלא. זהו שילוב כיפי של טעמים. הקרוטונים קטנים, ולכן משתלבים נהדר במנות חמות, אך גם אידיאליים כתוספת לסלט.
מחיר: 19.90־27.90 שקלים

מארז מיני־קרוטונים (צילום: סטודיו אסם)
מארז מיני־קרוטונים (צילום: סטודיו אסם)


לקראת סיום השנה האזרחית, חברת ל’אוקסיטן משיקה את מארזי הקלנדר המאוירים שלה, שמכילים תאים קטנים שבהם מסתתרים 24 מוצרי טיפוח מהסדרות האהובות של המותג. זוהי מתנה מושלמת עבור חוגגי הכריסמס והשנה החדשה. המארזים כוללים את כל מה שצריך לטיפוח הגוף והפנים, כולל קרם ידיים, סבון מוצק ונוזלי, קרם רגליים, שמפו, חלב גוף ועוד.
מחיר מיוחד לדצמבר: 299 שקלים

מארזי קלנדר מאוירים  (צילום: יחצ)
מארזי קלנדר מאוירים (צילום: יחצ)

חברת Tupperware ישראל משיקה את “סדרת הקערות האולטימטיביות”, שנועדה לשרת את הצרכנים בכל שלבי הכנת האוכל - מהערבוב ועד ההגשה והאחסון. הקערות מגיעות עם מכסים מתאימים, הן מתאימות גם לאוכל חם וגם לקר, ובתוכן מופיעים סימוני מדידה שימושיים למי שעוקב אחרי מתכון.

מחיר: קערה בנפח 2 ליטר – 49 שקלים, קערה בנפח של 3.5 ליטר - 65 שקלים, קערה בנפח של 6 ליטר - 105 שקלים, המכסה האולטימטיבי - 35 שקלים

סדרת הקערות האולטימטיביות (צילום: באדיבות Tupperware)
סדרת הקערות האולטימטיביות (צילום: באדיבות Tupperware)