זה לא משנה אם אתם מפרסמים בעצמכם או ששכרתם חברה חיצונית שתעשה זאת עבורכם, עליכם לדעת שהשיווק בפייסבוק היום חייב להיות כזה שמתאים לפלטפורמה. למה הכוונה? פייסבוק שואפת לכך שמרבית התוכן שמפורסם בה יהיה תוכן ויזואלי של סרטונים וקטעי וידאו וכך היא נותנת עדיפות למי שמקפיד לפרסם באופן הזה. אנו רוצים להסביר יותר לעומק על האפשרות הזו ולמה היא כל כך חשובה, כולל כמה טיפים לסרטוני התדמית הבאים שלכם לעסק. 

מהם סרטוני התדמית, ומה הופך סרטון תדמית למוצלח?
אז מה הם בעצם סרטוני התדמית? מדובר למעשה בסרטונים קצרים באורך של כדקה עד מספר דקות לכל היותר, המתארים בצורה מהירה, קליטה ומעניינת את העסק שלכם והתחומים בהם הוא נוגע. באופן דומה ניתן להכין סרטוני תדמית המתארים מוצר אחד, מבצע שאתם מציעים, שירותים שאתם מציעים ללקוחות שלכם וכן הלאה. כאן יש דוגמאות של סרטוני תדמית מוצלחים למספר עסקים כדי שתוכלו להתחיל להבין בדיוק על מה מדובר, ואיך אמור להיראות סרטון איכותי. חשוב לדעת שיש כמה פרמטרים שקובעים אם סרטון מסוים הוא טוב או לא:

  • אורך: האורך של הסרטון צריך להיות סביר, כי רוב הגולשים לא יצפו בסרטונים ארוכים מדי. המסרים שאנו מעבירים להם כבעלי עסקים צריכים להיות חדים, ברורים ומתומצתים. סרטון תדמית טוב הוא כזה המסוגל לתאר בזמן קצר ובצורה ברורה וחדה את היתרונות המובהקים של העסק ולמה כדאי לבחור בו. 
  • עריכה: כמעט כולם יודעים להבדיל היום בין עריכת וידאו חובבנית לעריכה מקצועית, וזה אחד מהקסמים שהופכים סרטון לטוב מאוד או רע מאוד. סרטוני תדמית טובים חייבים להיעשות ברמה הגבוהה ביותר.
  • מסר וקריאייטיב: היום זה כבר לא מספיק להעביר את המסר שלכם בצורה יבשה ומשעממת. כדי שסרטון יהיה מוצלח ויביא להרבה מעורבות ותנועה לעמוד שלכם, ואולי אפילו ויראליות, הוא צריך להיות שונה, עם מסר מיוחד שעובר בדרך לא שגרתית. על כן חשוב הניסיון והידע המקצועי בהכנת סרטונים כאלו מצד המומחים שיבצעו עבורכם את העבודה.

בשורה התחתונה: למה אתם צריכים את זה?
סרטונים מאפשרים לגולשים לחוות את המסר באמצעות מספר חושים, ובעצם יכולים לעודד אותם להכיר את העסק טוב יותר, להתעניין יותר ולהבין באופן ברור ומהיר יותר את המסר. פייסבוק מצדה מקדמת מודעות שמכילות סרטונים, וזה בעצם הזדמנות של עסק ליצור ויראליות ללא הכרח של קידום ממומן. מדובר במהלך שבו כל הצדדים מנצחים: העסק מוציא תוכן איכותי לקהלי היעד הפוטנציאליים שלו, פייסבוק רואה בזה תוכן מועדף ומקדמת אותו, וגם הצרכן הפוטנציאלי מקבל תוכן מעניין יותר שיתפוס את העניין ועל הדרך יהיה חווייתי הרבה יותר.

הכירו את העסק שייצור עבורכם סרטוני תדמית מעולים
כפי שאתם יכולים לראות, כדי ליצור סרטון תדמית איכותי באמת, חייבים להיות מקצוענים בתחום וזה בהחלט רעיון לא רע להיעזר בחברה חיצונית עבור זה. שווה בהחלט להכיר את חברת WEB3D, אחת מהחברות המעניינות ביותר בשנים האחרונות המייצרת סרטוני תדמית איכותיים עבור מגוון רחב של לקוחות בישראל. 

תהליך היצירה דרכם הוא מורכב ומקיף וכולל מחשבה על קונספט ייחודי, ליווי של כל הפרויקט מההתחלה ועד לתוצר הסופי והרבה שינויים, התאמות ודיוקים במהלך הדרך כדי להגיע לסרטון שקולע בדיוק למטרה של העסק ובאמת יעצור את הגולשים וייתן להם חומר למחשבה. 

רוצים לקחת את העסק שלכם לשלב הבא? אל תתפשרו על סרטון תדמית איכותי
בשורה החתונה, עסק שרוצה לקדם את עצמו ולהגדיל בסוף היום את הרווח, חייב לקדם את עצמו בצורה הטובה ביותר. סרטוני התדמית בפייסבוק הם בלי שום ספק המילה האחרונה בנושא של קידום ברשתות החברתיות, ואנו ממליצים לכם לא לוותר על זה.