וידאו גורו – חברה להפקת סרטון אנימציה לעסק במגוון רחב של סגנונות ומגוון רחב של רמות גימור ומחירים. וידאו גורו נוסדה בשנת 2014, ויצרנו מאז למעלה מ- 1,000 סרטוני אנימציה ללקוחות מובילים בארץ ובעולם. 

עלות תועלת הטובה בישראל
אנו מציעים תמחיר פשוט עבור חבילות סרטי אנימציה, ומפרסמים מחירון מעודכן בשקיפות מלאה באתר של וידאו גורו. ניתן למצוא במחירון שלנו חבילות וידאו בהן הכל כלול. אצלינו בוידאו גורו אין חיובים נוספים, ואין הפתעות, המחיר שסוכם הוא מחיר הפרויקט. 

הלקוחות שלנו אוהבים את השקיפות שלנו, גם עבור המחירים של חבילות הוידאו, וגם כל תהליך הפקת הסרטון, המתבצע בצורה מושלמת תוך שיתוף הלקוח בכל פרט וכל שלב. עבור כל שלב אנו מבקשים הערות לקוח, מסדרים, מתקנים וממשיכים לשלב הבא. 

מגוון סגנונות אנימציה 
אנו מציעים מבחר של סגנונות אנימציה לכל תקציב ולכל משימה שיווקית. לרשותכם אנימציה קלאסית, אנימציה בדו מימד המסבירה בצורה נעימה ומשכנעת כל מסר עסקי, כל אסטרטגיה שיווקית. בנוסף אנו מציעים סגנון אנימציה ייחודי – וואיטבורד אנימשיין, איור על לוח לבן או היד הרושמת כפי שכולם בארץ מכנים את הז'אנר. 

מוצר הפרמיום שלנו הוא אנימציה בתלת מימד, אנימציה ברמה הגבוהה ביותר האפשרית, המזכירה את איכויות סרטי האנימציה המגיעים אלנו היישר מהוליווד... קבלו איכות איור ברמה גבוהה ואיכות אנימציה שלא מביישת סרטי אנימציה מהעולם הרחב.  

תהליך הפקת סרטון אנימציה
הפקת סרטוני אנימציה תיארך בין 2-4 שבועות, תלוי בסוג הסרטון, בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוח, ובמקרים דחופים, נשמח לנסות ולקצר את פרק הזמן. תמיד משתלים להגיד ללקוחות כן על כל שאלה...ועל כל אתגר, בטח שמדובר בסרטון בדחיפות גבוהה. 

בתחילת תהליך הפקת סרטון אנו מבקשים מהלקוח למלא בריף לצורך כתיבת התסריט המושלם עבורכם. הבריף כולל סקירה כללית על החברה המוצר או השירות, מטרות הסרטון או הקמפיין, יתרונות תחרותיים אמיתיים וייחודיים, סקירת מתחרים להבנת הסביבה השיווקית, מילים או משפטים אשר חשוב שיופיעו בתסריט, נתונים על צבעים או מראה כללי רצוי, והערות מיוחדות נוספות.

בשלב הבא, נכתוב תסריט עבור הלקוח על ידי תסריטאי מקצועי שלנו בעברית או אנגלית. אנו מציעים שירות מלא בעברית וגם באנגלית. וניצן גם להפיק ולערוך את הסרטונים לכל שפה שתרצו.

מיד לאחר אישור תסריט, ובהתבסס על טבלת רואים שומעים שהכנו ואישרנו עם הלקוח,  נציע בריף לנראות עבור כל פריים בסרטון. תחילה נציע מספר פריימים לדוגמה המתארים את רוח העיצוב, דמויות מעוצבות, צבעוניות וטיפוגרפיה המתאימה בדיוק לסרטון, ובהתבסס על הקונספט הגרפי, יחד עם טבלת רואים שומעים, נעצב את הסטוריבורד כולו, להערות או אישור לקוח.

בשלבים הבאים נבצע קריינות מקצועית מתוך מבחר קריינים גדול שלנו גם בעברית וגם באנגלית, נאשר עם הלקוח, ונערוך את הסרטון לקבלת הערות לקוחות אחרונות או אישור הפרויקט. 

צפו בדוגמאות של סרטי תדמית לעסק וכן דוגמאות של סרטי הדרכה לעסק

הצוות של וידאו גורו
צוות מגובש, יצירתי קבוע עומד לרשות הלקוחות שלנו. 25 אנשי מקצוע מרחבי העולם. עורכים, כותבים, אנימטורים, וקריינים, כדי ליצור סרטוני אנימציה המעבירים מסרים בצורה מדויקת, חדה ומעניינת ביותר. אנו מציעים הפקת מקצועית, יצירתית ומגובשת. אנו מציעים מגוון קטגוריות וידאו במגוון אפשרויות עיצוב ואנימציה לכל תקציב ולכל משימה עסקית. אנו מציעים איכות גבוהה ועמידה בלוחות זמנים קצרים ככל שיהיו. התמחיר תחרותי, פשוט וכולל את כל מרכיבי הסרטון, תסריט, איור ועיצוב, קריינות, מוסיקת רקע, אנימציה ועריכה. חבילות הוידאו שלנו כוללות את הכל.

מתעניינים בסרטונים שיווקיים בדיוק לתחום שלכם? יצרנו סרטונים כמעט לכל תחום ולכל מגזר עסקי. הפקנו סרטוני אנימציה לתחום הבריאות וחברות מדיקל, יצרנו מאות סרטונים לחברות סטארט-אפ בשלבי גיוס שונים, יצרנו סרטונים לעיריות ומועצות וכמובן משרדי ממשלה, הפקנו סרטונים לחברות בשוק ההון וסרטונים עבור חברות ביטוח, סרטוני אנימציה לעמותות ומלכ"רים ועוד. צרו אתנו קשר נשמח לשלוח דוגמאות המתאימות בדיוק לענף שלכם, ולסגנון האנימציה הרצוי. 

בסיס ההפקה שלנו מבוסס על חשיבה עסקית והבנה שיווקית של סביבת הלקוח במטרה להשיג את מטרות הסרטון בצורה יעילה מגובשת ומשכנעת. נסייע לכם למקד ולהעביר קשת רחבה של נושאים ויתרונות ייחודיים לתוך תסריט שנכון בדיוק למשימה השיווקית.

צרו אתנו קשר
צרו אתנו קשר עוד היום, נשמח לתאם פגישה ולהבים בדיוק את הצרכים שלכם, את המשימה העסקית של הסרטון וכל פרט שיסייע בהפקת סרטון מושלם עבורכם. 

בקרו באתר של וידאו גורו – סרטון אנימציה לעסק