נורופן, תרופת המקור של איבופרופן, מציגה חדשנות מוצרית ומשיקה פורמט חדשני ובלעדי לילדים בישראל - קפסולות לעיסה בטעם תפוז, טעימות, רכות ונוחות לשימוש וללא צורך במים. נורופן לילדים קפסולות לעיסה להורדת חום ושיכוך כאבים קלים עד בינוניים לילדים בגילאי 7+, מאפשרות נוחות שימוש שמגדילה את רמת ההיענות לטיפול בקרב ילדים התרופה, מושקת באריזה של 12 קפסולות בטעם תפוז, כאשר כל אחת מהן במינון של 100 מ"ג איבופרופן 

איריס פפו, מנהלת קטגורית התרופות ברקיט: "מתן תרופה לילד לא חייב להיות מאתגר. הפורמט החדשני אמור לתת פתרון לאחת מהבעיות המורכבות של טיפול בילדים – ההיענות הטיפולית. ילדים בגילאי הביניים (12-7 שנים), למשל, צורכים לפחות 3 מזרקים של תרחיף לטיפול בחום וכאבים, מה שמכביד מאד על היענות לטיפול. כתוצאה מכך לא מעט מההורים מדווחים על טיפול בילדים בגילאים הללו באמצעות מתן תרופות של מבוגרים שאינן מותאמות גיל. נורופן לילדים קפסולות ללעיסה עונה בדיוק לצורך הזה – קפסולות טעימות ללעיסה עם טעם שזכה לציון גבוה1, המייצר צפי להיענות טיפול גבוהה וחוויה נעימה להורים ולילדים".   

ד"ר אילן יונגסטר, מנהל היחידה למחלות זיהומיות בילדים, מרכז שמיר, מסביר: "ילדים בגילאי הביניים סובלים מכאבי ראש בתדירות גבוהה יחסית ממגוון סיבות, החל משימוש מוגבר במסכים, כמו כן בגיל הביניים מתחילים לאבחן את בעיות הראייה ועד אז הילד מאמץ את העיניים -מה שמוביל לכאבי הראש. הסיבה השלישית, המרכזית, הינה כאבי ראש שנובעים מלחצים שונים הקרויים בעגה המקצועית "Tension headache".

מחיר מומלץ לצרכן: 29.90 ₪