מועדון הצרכנות "שלך" ממשיך להוזיל את יוקר המחיה ומשיק את אפליקציית 'שלך' אשר צפויה לעלות לאוויר כבר בתחילת חודש פברואר הקרוב (1/2). האפליקציה הינה ייחודית ומהווה פתרון טכנולוגי אשר יאפשר לצרכן הישראלי להנות מצרכנות נבונה ומגוון הטבות בלעדיות והנחות שוות של עשרות אחוזים.

בפיתוח של האפליקציה נעשו שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים על מנת להנגיש את ההנחות ולעודד חיסכון יומיומי בכל תחומי הקמעונאות בקרב חברי המועדון. בתקופה זו בה  כל המחירים במשק עולים וישנה עליה ביוקר המחייה כמעט בכל תחומי החיים, מקבלת האפליקציה משמעות גדולה יותר והצרכן הישראלי זקוק יותר מתמיד להטבות והנחות ולהתוויית דרך לצרכנות נבונה וחסכונית .

מטרת האפליקציה היא  לעזור לצרכנים להפוך לחכמים יותר בכל הקשור לניהול הכסף שלהם. צרכנים חכמים יותר ידעו לדרוש ולקבל מחירים טובים יותר, במיוחד כשחוסר זמן הוא כבר לא תירוץ כי הכל בטלפון . 

הילה קניסטר בר דויד, מנכ"לית מועדון "שלך" ו- "שלך לגמלאי", מסרה: "מועדון שלך הינו אחד ממועדני הרכישה המובילים בישראל עם יותר מ-  170,000 עמיתים ומעל חצי מליון בתי אב ואם בישראל. העוצמה שלנו מאפשרת להגיע להסדרים אטרקטיביים ולהוזיל את המחירים עבור הציבור. מועדון שלך פועל מתוך שליחות לשים את הצרכן במרכז וחרט על דגלו לראות את טובת הצרכן ולעשות כל שביכולתנו על מנת להוזיל מחירים ולאפשר לצרכן הישראלי חוויית קניה חדשנית, מקורית ובמחיר הטוב ביותר".

הילה קניסטר בר דויד (צילום: אלון גונן)
הילה קניסטר בר דויד (צילום: אלון גונן)

מירב מאיר, מנהלת פעילות המועדון מחברת דולצה ויטה המנהלת ומפתחת את האפליקציה, הוסיפה כי "מטרתה של האפליקציה היא להקל על המשתמשים ולהנגיש להם את המועדון , בטלפון חכם שהוא יד ימינו של כל אדם , במציאות בה "לסגור את החודש" בשלום היא מטרה כמעט אוטופית, יצרנו עבור עמיתי מועדון שלך אפליקציה שמטרתה  לעזור לצרכן לנווט בבטחה בג'ונגל הכלכלי.  אפליקציה נגישה עם משק משתמש נוח וידידותי. במסגרת השדרוג