הספות בסלון מושכות תשומת לב רבה. ספות מלוכלכות נראות גם מוזנחות, והופכות את הישיבה בחלל המרכזי בבית להרבה פחות נעימה. כשמגיעים אורחים כבר עלולה להתעורר תחושת בושה, ועוד כדאי לזכור שספה לא נקייה עלולה להשפיע לרעה גם על בריאות בני הבית. המסקנה המתבקשת: כדאי מאוד לשמור על הספות נקיות, וכחלק מכך להיעזר מעת לעת גם בחברה מקצועית. חברת נקי ברגע מספקת שירות ניקוי ספות במחירים נוחים מאוד, ולמעשה מתחייבת לספק תמורה מלאה לכסף. הכלל פשוט: לא נקי - לא משלמים!

שיטות הניקוי המתקדמות ביותר הקיימות כיום
הסיבה העיקרית לכך שחברת נקי ברגע יכולה להבטיח את הכלל הנ"ל היא ביצוע העבודה באמצעות טכניקות הניקוי המתקדמות ביותר הקיימות כיום. באופן עקרוני ניתן לחלק את שיטות העבודה ל-4:

  1. ניקוי ספה בשיטה הרטובה - מכשיר ייעודי מורח חומרי ניקוי על הספה ומיד שואב אותם ביחד עם כל הלכלוכים שהחומרים ספחו אליהם. השילוב של שתי הפעולות, המריחה והיניקה, מוביל לתוצאות אפקטיביות מאוד בזמן קצר.
  2. ניקוי הספות בשיטה היבשה - ספות עדינות, ובפרט ספות מעצבים שזוכות לפופולריות רבה בעקבות העלייה ברמת החיים והרצון ליצור בתים מסוגננים, עלולות להינזק כתוצאה מניקוי בשיטה הרטובה. עבור ספות אלה פותחה השיטה היבשה. באופן דומה לניקוי יבש עבור כביסה עדינה, גם ניקוי הספה בשיטה זו שומר היטב על הריפודים.
  3. ניקוי ספות בקיטור - קיטור חם מצליח להעלים כתמים מכל הסוגים, כולל כאלה שכבר נראים כאילו הם חלק בלתי נפרד מהספה. כשנעזרים במכונה משוכללת, מובטחת במקביל גם שמירה מיטבית על הריפודים, עדינים ככל שיהיו. הסיבה לכך היא שהשילוב בין הטמפרטורה הגבוהה של האדים לבין הלחץ שבו הם נפלטים מצליח לפרק כל חומר ובהתאם להעלים כל כתם. בנוסף מצליח הקיטור לסלק אלרגנים ומזיקים נוספים.
  4. השיטה הירוקה - ניקוי ספות באמצעות חומרים ידידותיים לסביבה. חומרי ניקוי אלה מבוססים על צמחים ומינרלים טבעיים, ובנוסף לעובדה שהם לא פוגעים בסביבה - יתרון כבד משקל במאה ה-21 - הם ידידותיים מאוד גם לבני האדם ובפרט לילדים ואוכלוסיות רגישות אחרות.

התאמה מלאה לסוג הריפוד
ציוד מתקדם הוא רק מרכיב אחד ביכולת להשלים בהצלחה ניקוי ספות בד או עור. מרכיב קריטי שני הוא הניסיון של הצוות שמגיע אליכם לבית או למשרד. ניסיון רב מתורגם לאבחון מדויק של סוג הספה ומאפייני הכתמים, ובהתאם בחירה מדויקת של שיטת העבודה וחומרי הניקוי. בחברת נקי ברגע מנקים ספות (וגם מזרנים, שטיחים ופריטים נוספים) כבר יותר מ-15 שנים, כך שאפשר לסמוך על צוותי החברה בעיניים עצומות - גם כשמדובר על ספת כותנה, ספת קורדרוי, ספת קטיפה, ג'קארד, אלקנטרה, ספה מזמש, ספה עם ריפוד מעור של בעלי חיים או עור סינתטי, מיקרופייבר ובעצם כל סוג של ספה יזכה לטיפול מותאם באופן מושלם עבורו.

חומרי ניקוי מאושרים ע"י המשרד להגנת הסביבה
למרבה הצער לצד החברות המקצועיות בתחום הניקיון, ובפרט ניקוי הספות, ישנם גם חאפרים. כתוצאה מכך מי שיתפתה להצעת מחיר נמוכה בלי לבחון את איכות נותן השירות שמגיע אליו עלול לגלות שבסופו של דבר הוא שילם ביוקר על הניסיון לחסוך. בפרט חשוב לוודא שכל חומרי הניקוי שבהם נעשה שימוש קיבלו את אישור משרד הבריאות - משום שללא אישור כזה הם עלולים להכיל כימיקלים שאולי ינקו את הספה אבל יפגעו בבני הבית.

ניקוי מקצועי שהוא גם חיטוי
ניקוי ספות עור או בד באופן מקצועי עם חברה אמינה ואחראית כמו נקי ברגע מספק לצד התועלת האסתטית, החשובה מאוד כמובן, גם תועלת בריאותית.

בהקשר זה כדאי לדעת שבתוך ספות שלא זוכות לתחזוקה מוקפדת, כזו שכוללת גם ניקיון מקצועי מעת לעת, מסתתרים מיקרואורגניזמים שעלולים להזיק לבריאות שלנו: חיידקים, נגיפים וגם חרקים מיקרוסקופיים כמו קרדית אבק הבית שגורמת לתגובה אלרגית (התעטשויות, נזלת, דמעות, עפעפיים נפוחים ועוד). מכל אלה אפשר להיפטר אחרי ניקיון מקצועי, וכך לנשום אוויר נקי באמת.

עוד מפגע תברואתי שעלול להימצא בתוך הספה בבית הוא עובש. העובש הוא למעשה פטריות, והנבגים שהן מפיצות עלולים להוביל להתפתחות מחלות של דרכי הנשימה כגון אסתמה. באמצעות ציוד מקצועי וחומרי ניקוי מתקדמים אפשר להעלים גם את כתמי העובש - ולהגן על דרכי הנשימה.

הדגמה חינמית
צרכנות נבונה כוללת תמיד מידה מסוימת של סקפטיות. גם ביחס להבטחה להעלים את כל הכתמים מהספה, ואפילו ביחס להתחייבות "לא נקי, לא משלמים", כדאי להתנהל לפי הכלל "כבדהו וחשדהו". חברת נקי ברגע מודעת לכך, ולכן מציעה הדגמה חינמית של היכולות שלה ושל השפעתם של חומרי הניקוי וטכניקות העבודה המתקדמות. ההדגמה מתבצעת אצלכם בבית או במשרד, ללא כל התחייבות מצדכם - כך שרק אחרי שתראו במו עיניכם את ההבדל בין הלפני לאחרי תוכלו להחליט אם תרצו ניקיון מלא של כל הספות.

שירות בסטנדרטים גבוהים

ניקוי ספות בבית הלקוח מחייב גם תודעת שירות גבוהה. הצוותים של נקי ברגע מקפידים לשמור על השקט ועל הסדר בזמן העבודה, ועוד לפני התחלת הניקוי נוקטים בכל הצעדים הנדרשים כדי לשמור על סביבת הספות נקייה לגמרי. הגעה בדיוק במועד שביקשתם, מענה סבלני לכל שאלה וחביבות באופן כללי מהווים גם הם חלק מהסטנדרטים הגבוהים, כך שעוד לפני שתיהנו מהספות הנקיות, תיהנו מהשירות.

במקום לקנות ספה חדשה - לחדש את הספה האהובה
ספה מלוכלכת היא ספה שלא נעים לשבת עליה ובוודאי שלא נעים לארח בני משפחה או חברים. לפני שאתם ממהרים לקנות ספה חדשה, בהוצאה כספית גבוהה, כדאי לממש את האופציה של ניקוי מקצועי - ניקוי שהוא כאמור גם חיטוי ובנוסף גם חידוש הספה. בדרך זו, ובפרט אם מצאתם ניקוי ספות במבצע, גם תחסכו סכום כסף משמעותי, גם תתנהלו עפ"י עקרונות הקיימות ובעיקר פשוט תיהנו מהספה האהובה עליכם עוד שנים רבות.

כותב המאמר הינו דניאל מחברת נקי ברגע
לפרטים והזמנות חייגו: 055-970-3830