סופר־פארם מרחיבה את מותג Life Baby’s עם סדרת חיתולים בטכנולוגיה חדשה ומשודרגת לספיגה מהירה ושמירה על עור התינוק יבש עד 12 שעות. סדרת Dry Protect כוללת חיתולים נהדרים של לייף, שסופגים ביעילות ללא בריחות בשל תזוזת החיתול, וגם שרדו איתנו לילה שלם ויבש. מעבר ליעילות, הבשורה כאן היא גם במחיר הנוח. מגיע במידות 2־6.
מחיר: 21 שקלים לכל המידות

סדרת החיתולים החדשה של סופר-פארם (צילום: יחצ)
סדרת החיתולים החדשה של סופר-פארם (צילום: יחצ)

מותג האיפור רבלון משיק שמן שפתיים עם גוון גלוסי עדין שנותן המון ברק. השמן/שפתון נמרח בצורה אחידה ואינו משאיר תחושת דביקות על השפתיים. מאחר שהתרכובת שלו כוללת תערובת שמנים, הוא מעניק לחות ולא מייבש את השפתיים. שפתון מצוין למי שמחפשת גוון עדין עם המון לחות וברק.
מחיר: 58 שקלים

שמן שפתיים של רבלון (צילום: יח''צ חו''ל)
שמן שפתיים של רבלון (צילום: יח''צ חו''ל)

גלידת שטראוס משיקה את מגנום לבן תות - שלגון שמנת בטעם וניל עם ריפל בטעם תות בציפוי שוקולד לבן מעולה ושברי אגוזי לוז מסוכרים; סולרו בר קוקוס - גלידת שרבט עם קוקוס בציפוי המכיל שוקולד חלב עם שבבי קוקוס קלויים; ו”קשת בענן” - מעדן קפוא בטעמי מרשמלו, תות ווניל. דגמנו את המגנום הלבן תות, שהיה מענג ונתן לנו חשק להתחיל כבר את הקיץ. שילוב מעולה של תות מתוק־חמצמץ עם השוקולד הלבן. הקטנטנים התאהבו ב”קשת בענן”.
מחיר: החל מארבעה שקלים

מגנום בטעם לבן תות (צילום: סטודיו 0304)
מגנום בטעם לבן תות (צילום: סטודיו 0304)

“שקית הפלא של בני” היא שקית חדשנית פרי פיתוח ישראלי שנועדה לחסוך לצרכנים כסף וזריקה מיותרת של ירקות ופירות, על ידי כך שהיא מאריכה את אורך החיים שלהם. השקית הרב־פעמית מנדפת ומווסתת את הלחות, ובכך שומרת על הירקות יבשים וטריים לאורך זמן. זו שקית נהדרת, שמתאימה לשימוש ארוך טווח, ובאמת מצליחה לשמור על הפירות והירקות יותר זמן בקירור (עד כשבועיים). השקית מגיעה בשני גדלים ובמגוון מארזים.
מחיר: החל מ־30 שקלים, באתר המותג

שקית הפלא (צילום: אפי שריר)
שקית הפלא (צילום: אפי שריר)

המותג Kérastase משיק את סדרת CURL MANIFESTO לטיפוח שיער גלי עד מתולתל ומקורזל. הסדרה כוללת שמונה מוצרים עם פורמולות המכילות דבש מאנוקה להענקת לחות, סרמידים לחיזוק, גליצרין להגדרת השיער ולחות. זו סדרה שמעניקה הרבה לחות וגמישות לשיער, בלי לפגוע במראה התלתלים. מוצרים נהדרים, במחיר מעט גבוה לטעמנו.
מחיר: 155־310 שקלים

סדרת CURL MANIFESTO (צילום: יחצ)
סדרת CURL MANIFESTO (צילום: יחצ)

 סדרת פיגמנטקלר של מותג הקוסמטיקה לה רוש פוזה כוללת שלושה מוצרים: קרם יום SPF30, סרום וקרם עיניים, ונועדה לטיפול בפיגמנטציה. הסדרה טובה, ומרגישים את הפעולה שלה על העור, אם כי מדובר בתהליך טיפול של לפחות 12 שבועות. החברה מבטיחה שיעילות המוצרים נשמרת עד שלושה שבועות לאחר הפסקת השימוש – אנחנו ממש מקווים שזה נכון.
מחיר: 169־229 שקלים

סדרת פיגמנטקלר (צילום: מוטי פישביין)
סדרת פיגמנטקלר (צילום: מוטי פישביין)

חברת בן & ג’ריס משיקה את גלידת מנטה עוגיות – המהדורה החורפית שלה. אנחנו, שלא בדיוק חובבים מנטה, לא הצלחנו להבין על מה ההתלהבות עד שטעמנו. הגלידה משלבת רעננות כיפית עם הפריכות והמתקתקות של העוגיות. גלידה נחמדה לגיוון כשקצת נמאס מהצ’אנקי מאנקי.
מחיר: 24.90 שקלים

גלידת מנטה עוגיות של בן & ג'ריס (צילום: יחצ)
גלידת מנטה עוגיות של בן & ג'ריס (צילום: יחצ)

זוגלובק מרחיבה את סדרת נקניקי הפרימיום האיכותיים עם צלעות אסאדו מעושנות. הסדרה, שכוללת קורנביף, סרוולד, רוסטביף, קונפי אווז ופסטרמה בנוסח טוסקנה, נוצרה בהשראת מעדניות בוטיק בעולם. המוצר החדש מיוצר בתהליך בישול ארוך וייחודי והוא ללא גלוטן. לאסאדו יש טעם נהדר, תיבול קל ולא מלוח מדי. הוא נהדר לכריכים או אפילו סתם ככה לנשנוש.
מחיר: 22.90 שקלים

צלעות אסאדו מעושנות של זוגלובק (צילום: יחצ)
צלעות אסאדו מעושנות של זוגלובק (צילום: יחצ)