מותג העיצוב הבינלאומי SANDALYECI (סנדליצ'י) המתמחה בריהוט למלונות יוקרה עושה עלייה לישראל. הניסיון רב השנים של סנדליצ'י וההיכרות עם התחרות בענף אשר בעיקרה באה לידי ביטוי באיכות המוצרים ובמגוון המחירים, הביאו את בעלי המותג להשקעה במידע ובחיבור ללקוח והובילה אותם לשוק בישראל.

חברת SANDALYECI הבינלאומית, בעלת מוניטין של למעלה מ-20 שנה עם נציגות ב-30 מדינות, תיוצג בארץ על ידי ניב רז חיים מבעלי "סטוקו גרופ" שקיבל את הזיכיון הבלעדי בישראל למותג .מותג העיצוב הייחודי מתמחה בריהוט לפרויקטים בבתי מלון יוקרתיים בעולם כגון: רשת Marriott, Hyatt, מסעדות ,משרדים ועיצוב בהתאמה אישית.

סנדליצ'י  (צילום: יחצ)
סנדליצ'י (צילום: יחצ)


לחברה פעילות נרחבת בתחום בתי המלון ברחבי העולם ביניהם רשת מאריוט והיאט היוקרתיים. מעצבים גדולים וידועים בוחרים בסנדליצ'י לייצר עבורם פרטי עיצוב מדויקים ובוטיקים בהתאמה אישית. בין המעצבים נוכל למצוא שמות כגון: Karim Rashid ,Louis Vuitton .NATUZZI ,Antonio Citteri חברת H&M בחרה אף היא לייצר פרטי ריהוט לחנויותיה ברחבי העולם. בארץ ניתן למצוא את פרטי העיצוב ברשת מלונות ישרוטל ורשת המסעדות בנדיקט.

קרים בסטירזי וניב רז חיים  (צילום: יחצ)
קרים בסטירזי וניב רז חיים (צילום: יחצ)


מר פיאטרו אלבה, מנכ"ל ונשיא החברה, יגיע במיוחד לישראל לרגל השקת המותג ומביא עמו ארומה אירופאית וערכי עיצוב ואיכות מהגבוהים בעולם, בעבר היה חלק מצוות מוביל של חברת פרארי.