ד”ר פישר משיקה סדרת תחליבי רחצה עדינים EFFECTIVE CARE SENSITIVE. הסדרה כוללת חמישה תחליבים המועשרים בשמנים שונים, מעניקים לחות לעור ומתאימים גם לבעלי עור רגיש. ניסינו את תחליב הרחצה העדין שכולל שמן ארגן ושמחנו לגלות תחליב עשיר, אך לא כבד במרקם. התחושה המלטפת ליוותה את הגוף גם שעות אחרי המקלחת. הניחוח היה עדין ולא דומיננטי.

מחיר: 16.90 שקלים


אסם משיקה ערגליות במילוי פונץ’ בננה. למרות הרצון להתרפק על הגלידה הנוסטלגית, קיבלנו מילוי צמיגי שהזכיר במרקמו סוכריית טופי. טעם הבננה הורגש, ואילו הפונץ’ פחות. ערגליות מאכזבות למדי.

ערגליות פונץ בננה  (צילום: סטודיו אסם)
ערגליות פונץ בננה (צילום: סטודיו אסם)

מחיר: 12.90 שקלים

המותג Giacobazzi משיק מהדורה מיוחדת של למברוסקו מבעבע לבן חצי יבש, בבקבוק מגנום (1.5 ליטר) בצבע אדום. הלמברוסקו מיוצר באיטליה מענבי למברוסקו ומונטה ריקו, ומכיל 9% אלכוהול. ליין יש ניחוח פירותי פרחוני, הוא רענן, ובמקביל מורגשת בו מתיקות קלה וכיפית.

גאקובזי מגנום (צילום: איל קרן)
גאקובזי מגנום (צילום: איל קרן)

מחיר: 60 שקלים


מותג הטיפוח הבינלאומי SUNDAY RAIN הגיע לישראל ויימכר ברשת סופר־פארם. כרגע כבר אפשר לראות על המדפים ארבע סדרות טיפוח לאיזון הגוף והנפש. כל המוצרים טבעוניים ולא נוסו על בעלי חיים. הקולקציות מובדלות זו מזו בצבע ובניחוחות: כתום – ניחוח מנגו וקוקוס, סגלגל – לבנדר, ורוד - אסאי ברי, ואדום – אבטיח. דגמנו את קצף האמבט של המותג והתאהבנו בניחוח שנשאר לאורך זמן. גם קוביות הסקראב שניסינו הגיעו בניחוח מדהים של פירות קיץ, התמוססו יחסית מהר במים וסיפקו פילינג עדין לעור.

Lavander 2 סדרת SUNDAY RAIN מבית סופר-פארם  (צילום: יחצ)
Lavander 2 סדרת SUNDAY RAIN מבית סופר-פארם (צילום: יחצ)

מחיר: 24.90־34.90 שקלים


מותג הטיפוח הבינלאומי "ליראק פריז" משיק מסיכת חמר פילינג טיפולית מבוססת צמחים מסדרת סבלוג’י. מסיכת הפילינג מסייעת לניקוי יסודי של עור הפנים בעזרת גרגירי הפילינג העדינים. ניסינו את התכשיר גם כמסיכה שאותה השארנו על הפנים למשך דקות וגם כסבון פילינג ששטפנו מיד. התוצאה: עור נקי ומראה רענן וקורן.

ליראק פריז - מסיכת פילינג סבולוג'י (צילום: אסף לוי)
ליראק פריז - מסיכת פילינג סבולוג'י (צילום: אסף לוי)

מחיר: 169 שקלים

מותג החיתולים “בייביסיטר” משיק חיתולי ניו בורן במידות 1 ו־2, היפואלרגניים ובעלי סמן רטיבות. כמו כן, מידה 1 של החיתולים כוללת פתח קדמי לאזור הטבור. החיתולים סופגים מצוין, מותירים את העור יבש ומתאימים בדיוק למבנה הגוף של הקטנטנים.

ניו בורן (צילום: יחצ)
ניו בורן (צילום: יחצ)

מחיר: 26.90 שקלים

מותג השוקולד ההולנדי “טוני’ס שוקולונלי”, שדוגל בשוויון ובייצור שוקולד 100% Slave Free, הגיע ארצה עם חמישה טעמים: שוקולד חלב, חלב עם אגוזי לוז, שוקולד חלב עם שקדים ודבש, שוקולד מריר 70% ושוקולד מריר עם שקדים ומלח. מטרה מצוינת ושוקולד טעים ואיכותי לא פחות.

טוני'ס שוקולונלי (צילום: באדיבות: ליימן שלייסל)
טוני'ס שוקולונלי (צילום: באדיבות: ליימן שלייסל)

מחיר: 18.90 שקלים

באתר האוכל “יאמי״, שמאגד כ־120 בשלנים, התחילו לשווק גיפט קארד, שניתן לשלוח לחברים שזקוקים לאוכל ביתי מנחם. באתר קיימים כל סגנונות האוכל (אסייתי, עיראקי, מרוקאי, הודי, טבעוני ועוד). הארוחות מגיעות ארוזות יפה ומלוות בהוראות חימום פשוטות.

יאמי  (צילום: מקס מורון)
יאמי (צילום: מקס מורון)

מחיר: החל מ־50 שקלים, להשיג באתר