חברת הקוסמטיקה של מור ממן מכריזה על מיתוג חדש ויוצאת בשיתוף פעולה עם ג'יימס ריצרדסון בדיוטי פרי - עמדה חדשה במיקום מרכזי  ועמדה נוספת בשרוול D הפופולרי בנתב"ג .

הצטרפות מותג הקוסמטיקה של מור ממן לג'יימס ריצ'רדסון היא "נקודת הקפיצה שלי למגרש של הגדולים" מוסרת מור ממן.

כחלק מהשקת העמדה החדשה חברת הקוסמטיקה משיקה מסר ומיתוג חדש. על המיתוג המוצלח אחראי סטודיו LUSH BRANDING, ובמסגרתו היא נפרדה מהסממנים הבולטים של הוורוד בלוגו המותג ומציגה גוונים חדשים שמוסיפים ניחוח נקי, קלאסי ומרענן. כמו כן, כעת המותג ייקרא Mor Maman – Honor yourself , המיתוג החדש פותח פלטפורמות חדשות והופך את החברה לתאגיד. 

בין מוצרי החברה שיהיה ניתן למצוא בעמדה החדשה: קונסילר, מייק אפ, שימרים, סמקים, קונטורים, טינט, אודם פאם פאטל, סבון גבות ומוצרי דגל נוספים. טווח המחירים שיהיו ללא מע"מ ינועו בין 23$-63$. 

מור ממן  (צילום:  יונתן בן חיים ותומר באסל)
מור ממן (צילום: יונתן בן חיים ותומר באסל)

חברת מור ממן קוסמטיקס הוקמה בשנת 2017. בתקופת הקורונה מכירות החברה גדלו באופן משמעותי, וסגרה את שנתה ברווח נטו של 4.4 מיליון שקלים. בשנת 2020, סימנה מור ממן יעד נוסף והקימה חברה נוספת בבעלותה בשם "לה בבה פיור" שמתמקדת בטיפוח לתינוקות, ילדים ואימהות.