חברת Monday משיקה את Bon&Bon, סדרת דגני בוקר בטעמים נוגט, שוקולד, בראוניז וקרמל מלוח. דגמנו את טעם הנוגט שהיה כיפי לאכילה. הדגנים פריכים מאוד ולא הופכים לספוגיים מדי, והמילוי נדיב וקרמי. בהחלט דגנים שנקנה שוב בגלל הטעם וגם בזכות ההחלטה של החברה לתרום 20% מהרווחים של המוצר בחזרה לקהילה.
מחיר: 19.90־22.90 שקלים

סדרת דגני בוקר בון-בון של חברת מאנדיי  (צילום: ברייט מיתוג ושיווק)
סדרת דגני בוקר בון-בון של חברת מאנדיי (צילום: ברייט מיתוג ושיווק)

לשוופס מוחיטו, שהושק בקיץ האחרון, מתווסף כעת שוופס מוחיטו ללא סוכר, ששומר על הטעם המקורי של המוחיטו, מרענן ומרווה. בנוסף, שוופס ביטר למון, אחד המשקאות הוותיקים של המותג, יגיע מעתה בגרסה נוספת עם 80% פחות סוכר ובאותו הטעם.
מחיר: 8.50־11.50 שקלים

שוופס מוחיטו (צילום: יחצ)
שוופס מוחיטו (צילום: יחצ)

טבעול משיקה את סדרת BOWL - מנות שמשלבות ירקות, קטניות ודגנים בתיבול משתנה. בסדרה שלושה מוצרים: BOWL ירוקים וגריסים בתיבול של שמן זית, פלפל צ’ילי וגרידת תפוז; BOWL קינואה וירקות קלויים בתיבול שמן זית, פטרוזיליה ושום; BOWL דגנים וירקות צבעוניים בתיבול שמן זית ובצל. הארוחות ניתנות להכנה מהירה במחבת. פתרון נהדר למי שמחפש ארוחה לא בשרית משביעה ומהירה להכנה. הירקות מצליחים לשמור על חיוניות גם אחרי ההקפצה ומשתלבים מצוין עם קטניות. היינו מוסיפים יותר תיבול, אבל זה משהו שניתן לשדרג בעת ההקפצה.
מחיר: 27.50־35.90 שקלים

חברת סולתם משיקה את סדרת כלי הבישול Select - סירים ומחבתות בגימור שיש. הכלים עשויים אלומיניום בתהליך Forged, אשר נועד להאריך את חייהם ומבטיח חלוקת חום שווה. לכלים יש גם ציפוי נון סטיק. זו סדרה נהדרת שמתאימה לתנור ולכל סוגי הכיריים. הכלים נראים אלגנטיים, ומגיעים במגוון גדול של גדלים ועומקים.
מחיר: 110־1,000 שקלים

סדרת סלקט של סולתם (צילום: גל בן זאב)
סדרת סלקט של סולתם (צילום: גל בן זאב)

רשת Cook and Bake משיקה את קולקציית Natura - סדרת סירים מבית Roso. הסדרה מגיעה בצבעוניות רכה. הכלים מגיעים עם משטח פנימי מאבן שיש, ציפוי נון סטיק וידיות סיליקון נשלפות, נוחות להסרה ולשטיפה. לסירים יש עיצוב נקי ושיקי, ומרוב שהם יפים אפשר פשוט להגיש איתם ישירות לשולחן.
מחיר: 199־389 שקלים

מותג הגילוח Schick משיק מארז גילוח שכולל מכשיר גילוח שיק אינטואישן + חמישה סכינים עם ארבעה להבים, אשר עטופים בסבון מוצק שמייתר את השימוש בג’ל או בקצף גילוח. המארז יוצע למכירה עד סוף אפריל. הסכינים נוחות לאחיזה ולשימוש, והסבון מחזיק מעמד זמן רב. כמו כן, הראש של הסכין משתנה לפי זווית הגילוח, והסבון מלא בלחות - מה שגורם לפעולת הגילוח להיות יעילה יותר. זהו פתרון יעיל ונוח למגלחות, וכעת במחיר שווה והוגן.
מחיר: 79.90 שקלים
להשיג באתר theonlinestore.co.il

מארז שיק אינטואישן  (צילום: אפרת אשל)
מארז שיק אינטואישן (צילום: אפרת אשל)

מותג הטיפוח גרנייה משיק נוסחה משופרת לקרם הלחות BB שלו, שמכילה חומצה היאלורונית, תמצית אלוורה ופיגמנטים מינרליים. הקרם, שמגיע עם גוון עדין, מעניק גימור אחיד וקליל, נעים למריחה ונספג מהר, נטול ריח ומשתלב בצורה הרמונית עם העור. הוא מלא בלחות, אך עדיין לא שומני, ומכסה פגמים עדינים. אהבנו.
מחיר: 60 שקלים

ביבי קרם של גרנייה  (צילום: יחצ חול)
ביבי קרם של גרנייה (צילום: יחצ חול)

חברת דרמלוג’יקה משיקה אריזות מילוי לתכשיר הדגל שלה - פילינג האורז “דיילי מיקרופוליאנט”. כיום 90% מאריזות המותג כבר ניתנות למיחזור או מתכלות. בנוסף, החברה מציגה פיתוח ראשון של משאבות העשויות כולן פלסטיק (כולל הקפיץ) ומתאימות למיחזור מלא.
מחיר: 252 שקלים לאריזת מילוי