החדר שלנו הוא המקום הפרטי והקרוב אלינו ביותר, וכך גם חדר הילדים. בחדר הם הולכים לישון, קמים בבוקר, ומבלים לא מעט שעות ביום שלהם. החדר צריך להיות המקום הבטוח והשמח שלהם, בו הם ירגישו בנוח להיות עצמם, ללמוד, לשחק ולנוח. 

לכן, בכל מה שקשור לעיצוב וריהוט חדרי ילדים, אסור להתפשר; אתם רוצים לבחור ברהיטי ילדים איכותיים, לעצב את החדר בצבעים נעימים, ולוודא שהילדים שלכם מרגישים בטוחים בין ארבעת הקירות של החדר שלהם. 

קידי קידס הוא מותג מוביל בתחום רהיטי ילדים, שמציע ריהוט מעוצב ואיכותי שמדבר לילדים בגובה העיניים. בקידי קידס שמים את הדגש על רהיטים ואקססוריז שמדברים ללב הילדים ולטעמם הייחודי, ובאתר תמצאו ריהוט מחומרים איכותיים, אקססוריז מיוחדים וכל מה שנדרש לעיצוב חדר קסום לילדיכם.  

חדרי ילדים כמו מהאגדות
העיצוב של רהיטי ילדים בקידי קידס שאוב מעולם החלום והילדות, מגיע בצבעים רכים והרמוניים ובדגמים ייחודיים. בקידי קידס תוכלו למצוא ריהוט לכל החדר - מיטות ילדים מעוצבות, ספות, כורסאות, מדפים, פופים, כונניות, ספריות, שולחנות יצירה וכן גם שטיחים, וילונות וסלי אחסון. כל פריטי הריהוט מעוצבים בקפידה ומורכבים מהחומרים האיכותיים ביותר, ומתכתבים זה עם זה כדי ליצור מראה הרמוני ושלו בחדר. 

מעבר לריהוט הסטנדרטי, בקידי קידס תמצאו גם אקססוריז שהופכים את החדר לקסום באמת, כמו נדנדות, מגלשות, בובות נוי, בריכות כדורים ואוהל משחקים בסגנון "טיפי". האקססוריז האלו מתפקדים כריהוט משלים ובלתי נפרד מהחדר, ויאפשרו לילדיכם לנהל את עולמם הפרטי ולפתח את עולמם הפנימי בביטחון של חדרם.

כמו כן, בקידי קידס תוכלו למצוא רהיטי ילדים - ובהם מיטות ילדים, שידות, ארונות ומדפים - המעוצבים לפי השיטה המונטסורית. השיטה המונטסורית שמה את הדגש על רהיטי ילדים שמתאימים לממדיו של הילד, גובהו והישג ידו, וידועה כמעודדת יצירתיות, עצמאות והרגלי למידה, וכן שואבת אלמנטים מהטבע.

הבחירה במיטה לילדים צריכה להיעשות תוך מחשבה על הפרטים הקטנים ביותר. קידי קידס

מיטות ילדים - מה הסטיילינג האישי שלכם?
חלק חשוב מאוד מכל חדר ילדים הוא כמובן מיטות לילדים. הבחירה במיטה לילדים צריכה להיעשות תוך מחשבה על הפרטים הקטנים ביותר. בקידי קידס תוכלו למצוא מיטות ילדים בעיצובים מיוחדים ומרגשים, מיטות שמשתלבות עם חדר הילדים כולו, מתאימות לעיצוב החדר ומאפשרות לילד להרגיש בטוח ושמור.

כשבוחרים מיטה לילדים, כדאי לתת את הדעת לשלושה פרמטרים עיקריים:  

  • עיצוב - המיטה היא חלק בולט בחדר, ולכן חשוב להתאים את המיטה לעיצוב הכולל של החדר. המיטות של קידי קידס הן מיטות מעוצבות ומקסימות, בעיצובים קסומים והרמוניים שיכולים להתאים לכל חלל. תוכלו לבחור במיטה בצורת בית, בצורת אוהל טיפי, מיטת יחיד עם מעקה ועוד. 
  • איכות - איכות היא חלק בלתי נפרד מבחירה במיטות לילדים. אתם רוצים לבחור במיטות לילדים עשויות עץ מלא ומשוייף כהלכה, חזקות ובטיחותיות, ללא פינות חדות. המיטות לילדים של קידי קידס הן בדיוק כאלו, והן משתלבות היטב עם אורח החיים הפעלתני של ילדים.
  • פרקטיקה ופונקציונליות - לבסוף, כשבוחרים במיטה לילדים כדאי לתת את הדעת גם לפרקטיקה. חלק מהמיטות מגיעות עם מעקה לבטיחות, חלק מגיעות עם ארגז לאחסון מצעים וחפצים נוספים, אחרות מתפקדות כמיטות מעבר לגיל הקטן או כמיטות מונטסוריות בגובה הרצפה. בקידי קידס תוכלו למצוא את כל האופציות האלו, ולבחור את המיטה שעונה בצורה הטובה ביותר למה שאתם מחפשים עבור הילדים שלכם.