חג האביב מביא איתו תחושה של התחדשות בכל תחומי החיים. חג הפסח, שמהווה את יריית הפתיחה לעונה החמה, מעסיק ישראלים רבים. חלקם כבר נמצאים בעיצומם של הניקיונות, בשביל אחרים מדובר בסיבה מעולה לעצב מחדש את הבית. אלה שמארחים מתכננים בקפידה את תפריט ארוחות החג, והמתארחים עסוקים בלחפש את חופשת החג המשתלמת ביותר. אנחנו כאן כדי למצוא את המותגים, המוצרים והשירותים שיחסכו לכם זמן, אנרגיה וכסף - ויהפכו את חג הפסח הקרוב לחג הכי משתלם.
ניקוי שליש
לקראת פסח הכינו במיי באנדלס חבילות ייעודיות של מוצרי הניקוי של סנו: באנדל "פשוט סנו" הכולל את כל מה שצריך לניקוי הבית (149 שקלים), באנדל בניחוח מלון בוטיק מרענן (99 שקלים) ובאנדל סנו סושי וסופט (99 שקלים).
המשלוח חינם עד הבית. שירות המשלוחים עובד בימים ראשון־חמישי בשעות 07:00־23:00, ביום שישי בשעות 07:00־13:00. טלפון: 6455*.
למברשת מצורפים שני זוגות סמרטוטי מיקרופייבר רב־שימושיים ומכל מים נשלף בנפח 150 מ"ל. המברשת יעילה להסרת לכלוך וכתמים מכל סוגי המשטחים: ריצוף, פרקט, שיש ועץ - ואפשר אפילו לעשות בה פוליש לרכב. יתרון נוסף שלה הוא המחיר, העומד על 350 שקלים. אתם בעלי דייסון מדגם V7, V8, V10, או V11? זה לגמרי המוצר בשבילכם.
מתנהלים פיננסית
הכלי של Riseup מסייע בניהול כלכלת הבית והופך את המציאות הכלכלית לפשוטה יותר באמצעות התאמה אישית של התזרים החודשי. בעזרת אלגוריתם ייחודי החברה מסייעת לכל משתמש לדעת כמה כסף נכנס, כמה יוצא ובכמה הוא חורג. בכך החברה מאפשרת ללקוחותיה להסתכל קדימה, לתכנן את העתיד הקרוב והרחוק ולאתר מראש חריגות צפויות, ללא הפתעות. השירות כולל ליווי אישי בוואטסאפ באמצעות עדכונים שוטפים וצוות מומחים העומד לרשות הלקוחות בכל החלטה כלכלית.
את החברה הקימו לפני כארבע שנים יובל סמט, יפתח בר ותמרה הראל כהן עם מטרה ברורה: להשתמש בכוח הטכנולוגיה כדי ליצור שינוי חברתי.
יופי של חג
בכל זאת, צריך להביא משהו
אריזת החבילות נעשית בשיתוף עמותת שווים, לשיקום תעסוקתי לאנשים עם מוגבלות נפשית. השנה המיזם יוצא בשיתוף פעולה עם GIVE and ART, ששם לו למטרה לקדם אומנים עם צרכים מיוחדים. במסגרת שיתוף הפעולה השיקה גלילי'ס מארזים שעוצבו על ידי אומנים עם צרכים מיוחדים, וחלק מההכנסות יועברו אליהם כתרומה.
אוכלים ושותים
בשעות הפנאי
במהלך חול המועד פסח ייפתחו בחינם מעל למאה אתרי מורשת, מוזיאונים ועסקי תיירות קטנים מהדרום. כמו כן, במאמץ לסייע למורי הדרך שנפגעו אנושות ממשבר הקורונה, הפרויקט יכלול 60 סיורי יום וערב עם מורי דרך מוסמכים מעמותת אשכולות, חינם בכל רחבי הארץ.
בין המוזיאונים והאתרים שייפתחו בחינם לקהל הרחב: מוזיאון העם היהודי "אנו", פארק תמנע, המשכן לאמנות עין חרוד, צריף בן־גוריון בשדה בוקר, מוזיאון מורשת החשמונאים במודיעין, המוזיאון לאמנות האסלאם, מוזיאון הפלמ"ח, מוזיאון העיצוב חולון, יער האיילים, טיילת החומות בירושלים העתיקה, פלנתניה מרכז מדע וחלל, יד לשריון לטרון, המוזיאון הישראלי במרכז רבין, מוזיאון ארצות המקרא ירושלים, מוזיאון ינקו דאדא עין הוד, מוזיאון חיפה לאמנות, מוזיאון אוצרות בחומה, מוזיאון ג'ו אלון בנגב, כפר ביתא ישראל, מוזיאון אשדוד לאמנות.
האתרים ייפתחו ללא תשלום ב־17־20 באפריל, חצי יום פעילות ב־21 באפריל.
המתחם יפעל בחול המועד (ראשון עד רביעי) בשעות 10:00־17:30 ובימי שישי וערבי חג בשעות 10:00־14:30. מחיר הכניסה הוא 99 שקלים, ושלל מבצעים מחכים לכם בכל חברות האשראי, ועדי העובדים ומועדוני הצרכנות השונים.
אופנה ועיצוב
"בחג החנוכה ראינו גידול של 20% במכירות, וגם לקראת חג הפסח הקרב אני צופה גידול דומה", אומר עופר צוקר, מנכ"ל ובעלים של אתר KIDSBEST. בין המשחקים הפופולריים שתמצאו באתר: "מחוץ לקופסה" - משחק אסוציאציות: לפי האיורים שבקלפים חושבים על מושגים יצירתיים (44.9 שקלים); ערכה מעץ להכנת פיצה של Melissa & Doug (89.9 שקלים); "סושי גו" - משחק קלפים קולינרי, שבו עליכם לבחור את מרכיב הסושי שיעזור לכם ליצור את המנה האולטימטיבית (42 שקלים). לרגל החג האתר יציע 35% הנחה על כל הפאזלים והספרים.
חברת אילנית החלה לשווק בישראל את מוצרי חברת WOWWEE, המתמחה בפיתוח צעצועים טכנולוגיים מתקדמים. בנוסף, היא מציעה משחקים אינטראקטיביים כמו לוכדי פיות אלקטרוניים (222 שקלים) ומשחק המשלב אתגר מציאות בתוך עולם הטיקטוק. חובבי נוסטלגיה? המותג דובוני אכפת לי חוגג 20 שנה, ולכבוד החגיגה תמצאו שמונה בובות חדשות רכות וצבעוניות של המותג מהעונה החדשה (החל מ־59 שקלים).
חברת ישראטויס מציעה מגוון משחקי קופסה, כדוגמת "המעבדה הכימית שלי" (79.90 שקלים), פאזל רצפה לצביעה (כ־50 שקלים) ומבוך קוביות המבוסס על עקרונות מתמטיים (119.90 שקלים).
לקראת החג ניתן לראות פריטים ברוח חופשת הקיץ האיטלקי, עם שילובים של לבן, אדום ותכלת. עוד מציעים שם מגוון פריטים מבד שיפון. בקולקציית בגדי הגברים יהיה דגש על צבעי השחור והלבן, לצד נגיעות צבעים של צהוב, ורוד וירוק. בגזרת בגדי הילדים נראה אזכורים מקולקציות הנשים והגברים בגרסה יותר מעודנת. מחירים: 25.90־589.90 שקלים.
קולקציית החג של רזילי מציגה את האביב במיטבו במגוון רחב של גזרות וצבעים המציגים את הטרנדים המובילים כפי שנראו על מסלולי תצוגות האופנה הנחשקים בעולם. הקולקציה משלבת צבעים בוהקים לצד גוני גלידה רכים, שילובי גוני טבע וגזרות רפויות ומחויטות, לצד גזרות צמודות עם קאט אאוטים מעניינים ואופנתיים.
כרשת חנויות בוטיק המהווה בית למעצבים הישראלים, הקולקציה מציגה את השילוב המדויק לאישה האופנתית והמודרנית עם טוויסט מרענן ועכשווי המותאם למזג האוויר הישראלי. לצד הבגדים מוצגת גם קולקציית אקססוריז הכוללת תכשיטים, קשתות מעוצבות לשיער, תיקים ועוד, כך שמתקבל טוטאל לוק מושלם וטרנדי לחג.
לדבריה, החברה מתכננת להוציא טיסות בקצב גבוה ביותר מ־50% ביחס ל־2019, תקופת טרום הקורונה. היעדים הפופולריים בפסח הקרוב הם קטניה בסיציליה, מונטנגרו, בטומי, טביליסי, מרקש, יעדי יוון השונים ובאקו. חופשה בקטניה בתאריכים 12־16 באפריל, הכוללת מלון שלושה כוכבים על בסיס ארוחת בוקר, תעלה החל מ־639 דולר לאדם בישראייר. החברה מציעה גם חופשות למונטנגרו על בסיס פנסיון מלא במלון ארבעה כוכבים בתאריכים 21־26 באפריל החל מ־706 דולר לאדם.
יעד פופולרי נוסף לקראת החג הוא אנטליה. "יש עלייה של 15% בהזמנות לטורקיה מתחילת החודש בעקבות חידוש היחסים בין המדינות", אומרת טלי נוי, סמנכ"לית שיווק ומכירות באיסתא. "הלירה הטורקית מאוד נחלשה ולכן המחירים מאוד נוחים". חופשה באנטליה בתאריכים 19־24 באפריל, במלון "LARA FAMILY BAY" חמישה כוכבים על בסיס הכל כלול והעברות תעלה לאדם החל מ־524 דולר בהרכב של זוג ושני ילדים בחדר FAMILY ROOM.
יעדים קרובים נוספים שמציעה איסתא: רודוס בתאריכים 13־18 באפריל (מלון ארבעה כוכבים על בסיס הכל כלול והעברות) החל מ־489 דולר לאדם בהרכב של זוג ושני ילדים בחדר FAMILY ROOM. גם סנטוריני, שהפכה ליעד חם בשנים האחרונות, תוצע במחיר של החל מ־814 דולר לאדם בתאריכים 15־19 באפריל במלון ארבעה כוכבים על בסיס ארוחת בוקר.