חג האביב מביא איתו תחושה של התחדשות בכל תחומי החיים. חג הפסח, שמהווה את יריית הפתיחה לעונה החמה, מעסיק ישראלים רבים. חלקם כבר נמצאים בעיצומם של הניקיונות, בשביל אחרים מדובר בסיבה מעולה לעצב מחדש את הבית. אלה שמארחים מתכננים בקפידה את תפריט ארוחות החג, והמתארחים עסוקים בלחפש את חופשת החג המשתלמת ביותר. אנחנו כאן כדי למצוא את המותגים, המוצרים והשירותים שיחסכו לכם זמן, אנרגיה וכסף - ויהפכו את חג הפסח הקרוב לחג הכי משתלם.

ניקוי שליש

באנדל עד הבית
משפחות רבות עוסקות בימים אלה בארגון, סידור וניקיון. אחד הפתרונות שנוצרו כדי להקל עלינו את המשימה מגיע מחברת מיי באנדלס, שעלתה לאוויר לאחרונה עם בשורה מרעננת בעולם הצריכה הישראלית באון־ליין. מדובר בפלטפורמה דיגיטלית קלה לתפעול, המאפשרת לרכוש חבילות מוצרי צריכה מותאמות למידותיכם. הבאנדלים, שעלותם עומדת על שלוש רמות מחיר קבועות - 99, 149 ו־199 שקלים - נארזים על ידי צוות של מסגרות תעסוקה "יכולות" מבית שיח סוד - הארגון הגדול והמוביל למתן שירותים לילדים ובוגרים עם מוגבלות.

לקראת פסח הכינו במיי באנדלס חבילות ייעודיות של מוצרי הניקוי של סנו: באנדל "פשוט סנו" הכולל את כל מה שצריך לניקוי הבית (149 שקלים), באנדל בניחוח מלון בוטיק מרענן (99 שקלים) ובאנדל סנו סושי וסופט (99 שקלים).

המשלוח חינם עד הבית. שירות המשלוחים עובד בימים ראשון־חמישי בשעות 07:00־23:00, ביום שישי בשעות 07:00־13:00. טלפון: 6455*.

מיי באנדלס פשוט סנו (צילום: יחצ)
מיי באנדלס פשוט סנו (צילום: יחצ)

שואב ושוטף
לא מעט מאיתנו מגדירים את עצמם כמכורי דייסון. אלא שעל אף האהבה למותג, רבים האנשים שישמחו אם המכשיר שלהם גם ישטוף את הרצפה. כדי לממש את הפנטזיה צצו בשנה האחרונה התקנים שונים שמותאמים לשואב הפופולרי במטרה לשדרג אותו. לאחרונה החלה חברת UNICO לייבא לארץ את ה־D־MOP: מברשת ממונעת חשמלית שמתאימה לשטיפה, שאיבה ופוליש.

למברשת מצורפים שני זוגות סמרטוטי מיקרופייבר רב־שימושיים ומכל מים נשלף בנפח 150 מ"ל. המברשת יעילה להסרת לכלוך וכתמים מכל סוגי המשטחים: ריצוף, פרקט, שיש ועץ - ואפשר אפילו לעשות בה פוליש לרכב. יתרון נוסף שלה הוא המחיר, העומד על 350 שקלים. אתם בעלי דייסון מדגם V7, V8, V10, או V11? זה לגמרי המוצר בשבילכם.

מברשת לדייסון D-MOP (צילום: יצרן)
מברשת לדייסון D-MOP (צילום: יצרן)

מתנהלים פיננסית

שינוי במציאות הכלכלית
ניהול התקציב המשפחתי דורש מאיתנו מעקב בלתי פוסק אחר ההכנסות - ובעיקר אחר ההוצאות. גם כשלעתים נדמה שמצאנו דרך לסגור את החודש, לפתע צצה הוצאה בלתי צפויה. נשמע לכם יותר מדי מוכר? כדאי שתכירו את Riseup - חברת סטארט־אפ המציעה שירות דיגיטלי ייחודי: כלי ניהול פיננסי חכם ופשוט.

הכלי של Riseup מסייע בניהול כלכלת הבית והופך את המציאות הכלכלית לפשוטה יותר באמצעות התאמה אישית של התזרים החודשי. בעזרת אלגוריתם ייחודי החברה מסייעת לכל משתמש לדעת כמה כסף נכנס, כמה יוצא ובכמה הוא חורג. בכך החברה מאפשרת ללקוחותיה להסתכל קדימה, לתכנן את העתיד הקרוב והרחוק ולאתר מראש חריגות צפויות, ללא הפתעות. השירות כולל ליווי אישי בוואטסאפ באמצעות עדכונים שוטפים וצוות מומחים העומד לרשות הלקוחות בכל החלטה כלכלית.

את החברה הקימו לפני כארבע שנים יובל סמט, יפתח בר ותמרה הראל כהן עם מטרה ברורה: להשתמש בכוח הטכנולוגיה כדי ליצור שינוי חברתי.

לוגו RISE UP (צילום: יחצ)
לוגו RISE UP (צילום: יחצ)

יופי של חג

המחליק הלאומי
אחרי ששרון רבי ואביה קובי גיא הביאו לעולם את מברשת השיער "דפני" ושברו את האינטרנט, כעת השניים משיקים את הדור הבא של מברשות השיער. DAFNI Power היא המברשת המשודרגת, שמאפשרת עיצוב של מספר שכבות שיער במשיכת מברשת אחת, כך שמדובר בחיסכון עצום של זמן.

כמו כן, היא מאפשרת להשיג סגנונות עיצוב שונים בתוך דקות ספורות, כך שתוכלו לבחור בין שיער חלק לגלי בלי להחליף מכשירים. חוששים מכוויות? למברשת שלוש שכבות של זיפים חיצוניים המכסים את משטח הקרמיקה המחומם כדי להגן מפני כוויות ולספק שימוש קל ובטוח.
המחיר: 579 שקלים. להשיג ברשתות הפארמים ובטרמינל X.

DAFNI power (צילום: יחצ)
DAFNI power (צילום: יחצ)

הכי ישראלי שיש
בד"ר פישר משלבים למעלה מ־55 שנות ניסיון, מחקר וידע רפואי בינלאומי כדי לפתח את התכשירים המתקדמים ביותר לבריאות כל בני המשפחה. תכשירי התשלובת מיוצרים במפעלי ד"ר פישר תחת בקרת איכות קפדנית, על פי תקני הייצור הבינלאומיים המחמירים ותוך שימוש במרכיבים המתקדמים, הבטוחים והבדוקים ביותר. בימים אלה מושק אתר חדש של ד"ר פישר שדרכו ניתן להזמין ממגוון המוצרים הרחב של החברה ולקבל אותם במשלוח עד הבית. האתר מחולק לפי המחלקות השונות וכולל מבצעים ייחודיים, מארזי מתנה, תיקי מוצרים ללידה וכן מוצרים שניתן למצוא רק באתר dr-fischer.co.il.

ד''ר אלי פישר (צילום: ישראל כהן)
ד''ר אלי פישר (צילום: ישראל כהן)

בכל זאת, צריך להביא משהו

מתנה עם מודעות סביבתית
סודהסטרים הישראלית פועלת מתוך מחויבות לצמצום השימוש בבקבוקי פלסטיק חד־פעמיים. הכנת מים מוגזים בבית חוסכת שימוש של אלפי בקבוקי פלסטיק חד־פעמיים לכל המשפחה. לרגל האביב וחג הפסח החברה משיקה שלישיית בקבוקים רב־פעמיים, מעוצבים בעיצוב פרחוני מינימליסטי, עם איחולי אביב שמח וחג תוסס. המארז מתאים כמתנה למארחים וגם לתוספת דקורטיבית על שולחן החג.

המארזים לחג מאפשרים להעניק לחברים ולמשפחה מתנה מעוצבת, פרקטית ובעלת ערך סביבתי. הבקבוקים עשויים מפלסטיק איכותי וקשיח המתאים לשימוש במדיח כלים.
מחיר לשלישיית בקבוקים: 79 שקלים. מחיר למכשיר מדגם SPIRIT יחד עם שלישיית בקבוקים: החל מ־279 שקלים.

סודהסטרים (צילום: יחצ)
סודהסטרים (צילום: יחצ)

זכות להעניק וזכות לקבל
גלילי'ס הינו מיזם חברתי של קבוצת מורז צמחי מרפא. המיזם המיוחד מציע מתנות מהודרות לחג מתוך חזון חברתי־עסקי לקידום תוצרת הבוטיק של יצרני הגליל והפריפריה, תוך שילוב של אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים.

אריזת החבילות נעשית בשיתוף עמותת שווים, לשיקום תעסוקתי לאנשים עם מוגבלות נפשית. השנה המיזם יוצא בשיתוף פעולה עם GIVE and ART, ששם לו למטרה לקדם אומנים עם צרכים מיוחדים. במסגרת שיתוף הפעולה השיקה גלילי'ס מארזים שעוצבו על ידי אומנים עם צרכים מיוחדים, וחלק מההכנסות יועברו אליהם כתרומה.

בין מגוון המארזים: מארז משקאות שיכר, הכולל שיכר צ'ילי, שיכר פירות יער, 2 כוסות שתייה וחוברת מתכונים מיוחדים; ומארז סודות הגליל, הכולל יין קברנה סוביניון מיקב טוליפ, שמן זית, חרוסת, מלח גס בתיבול איטלקי ומלח שחור.
טווח מחירי המארזים: 30־168 שקלים.

גליליס (צילום: יחצ)
גליליס (צילום: יחצ)

אוכלים ושותים

ארוחת חג עד הבית
פסח הוא חג החירות, אבל איכשהו יוצא שאת רוב הזמן אנחנו מבלים במטבח, בין ארוחה אחת לאחרת. אז אם אתם לא מהמוזמנים לארוחות, תוכלו להקל על עצמכם אם תבחרו באוכל מוכן. כך, למשל, מותג הארוחות המוכנות עד הבית DAILY KITCHEN מקבוצת "מבושלת" מציע לקראת החג מארז ארוחות מגוון, הכולל שבעה סוגי מנות שף חגיגיות.

במארז חג הפסח תמצאו מנות כמו סלמון בליווי ארטישוק לימוני, פילה אמנון ברוטב ירקות, אסאדו בקר ברוטב בסגנון טריאקי, צלי בקר ברוטב אסטרהזי, נתחי פרגיות בצ'ילי וירקות, פרגיות ממולאות בנוסח השף וכרעיים ברוטב פירות יבשים.
מחיר המארז: 829 שקלים (כולל משלוח חינם לכל חלקי הארץ). טלפון: 8050*.

צלי בקר ברוטב (צילום: יחצ)
צלי בקר ברוטב (צילום: יחצ)

השף שעושה סדר
גרים באזור הצפון? יש לכם מזל. השף החיפאי הוותיק איתן קיזלר יכין עבורכם שלל מנות לשולחן הסדר שיחסכו מכם את הטרחה הגדולה במטבח. בין המנות שניתן יהיה לרכוש בהזמנה מראש: גפילטע פיש קלאסי בנוסח מזרח־אירופי (60 שקלים לעשר יחידות); חזרת אדומה בייצור עצמי (20 שקלים ל־250 גרם); קניידלך (25 שקלים לעשר יחידות); פילה דג לברק ברוטב ג'ינג'ר והדרים (49 שקלים ליחידה); ביף בורגיניון צלי עגל ברוטב קלאסי (90 שקלים ל־500 גרם) ועוד מגוון רחב של מנות עיקריות וסלטים. טלפון: 052-4430202.

קניידלך של איתן קיזלר (צילום: חגית סרדס)
קניידלך של איתן קיזלר (צילום: חגית סרדס)

הגריל והתרגיל
פסח סובב בעיקר סביב אוכל, ואם זאת לא ארוחת חג רשמית, אז במפגש חברים, ארוחת צהריים אצל החמות, או פיקניק בשמורות הטבע. פסח הוא גם יריית הפתיחה לעונת המנגלים, אז אם אתם מעוניינים לשדרג את עצמכם בגריל מקצועי, כדאי שתדעו שלמותג הגרילים Char Broil יש סדרה חדשה שמבוססת על טכנולוגיית TRU־Infra Red (פטנט עולמי רשום), המונעת התלקחות אש ומפזרת את החום באופן אחיד, המקצר את משך הצלייה.

כל מבער מצויד בהתקן הצתה אלקטרונית, שמאפשר שליטה על עוצמת הלהבה על פני כל חלק מהמשטח, כך שאפשר לצלות כמה סוגי בשר במקביל בלי לפגוע באיכותם. והכי חשוב: הטכנולוגיה החדשה חוסכת למעלה מ־30% מצריכת הגז של הגריל.
מחיר: 2,000־4,000 שקלים (בהתאם למספר המבערים).

גריל פרופשיונל (צילום: char broil)
גריל פרופשיונל (צילום: char broil)

בשעות הפנאי

יוצאים מהבית
אחרי שנתיים של אי־ודאות בצל הקורונה, הדבר הראשון שעליו ויתרנו הוא בילויים ותרבות. בדיוק בגלל זה פרויקט פסח השנתי של בנק הפועלים רלוונטי מתמיד. הפרויקט, שמתקיים זו השנה ה־17, ינגיש עבור אלפי משפחות את הקשר בין תרבות ומורשת.

במהלך חול המועד פסח ייפתחו בחינם מעל למאה אתרי מורשת, מוזיאונים ועסקי תיירות קטנים מהדרום. כמו כן, במאמץ לסייע למורי הדרך שנפגעו אנושות ממשבר הקורונה, הפרויקט יכלול 60 סיורי יום וערב עם מורי דרך מוסמכים מעמותת אשכולות, חינם בכל רחבי הארץ.

בין המוזיאונים והאתרים שייפתחו בחינם לקהל הרחב: מוזיאון העם היהודי "אנו", פארק תמנע, המשכן לאמנות עין חרוד, צריף בן־גוריון בשדה בוקר, מוזיאון מורשת החשמונאים במודיעין, המוזיאון לאמנות האסלאם, מוזיאון הפלמ"ח, מוזיאון העיצוב חולון, יער האיילים, טיילת החומות בירושלים העתיקה, פלנתניה מרכז מדע וחלל, יד לשריון לטרון, המוזיאון הישראלי במרכז רבין, מוזיאון ארצות המקרא ירושלים, מוזיאון ינקו דאדא עין הוד, מוזיאון חיפה לאמנות, מוזיאון אוצרות בחומה, מוזיאון ג'ו אלון בנגב, כפר ביתא ישראל, מוזיאון אשדוד לאמנות.

האתרים ייפתחו ללא תשלום ב־17־20 באפריל, חצי יום פעילות ב־21 באפריל.

פארק תמנע (צילום:  באדיבות פארק תמנע הערבה הדרומית)
פארק תמנע (צילום: באדיבות פארק תמנע הערבה הדרומית)

עולם המים
במהלך חול המועד פסח רבבות הורים יחפשו אחר אטרקציות שבהן ימלאו את הזמן הפנוי עם הילדים. באחת מהאטרקציות המומלצות תוכלו לראות מקרוב את העולם התת־ימי בלי לעלות על בגד ים. מתחם עולם המים בארנה הרצליה משתרע על כ־2,000 מ"ר ומשלב חוויית לימוד אינטראקטיבית ומגוון פעילויות לכל המשפחה. בשיטוט במתחם תמצאו מידע חווייתי ועובדות על החיים מתחת לפני הים, עמדות משחקי Xbox תעתועי ראייה, עמדות צילום, פינות יצירה מחומרים ממוחזרים ומתחם VR המדמה צלילה חופשית במעמקים.

המתחם יפעל בחול המועד (ראשון עד רביעי) בשעות 10:00־17:30 ובימי שישי וערבי חג בשעות 10:00־14:30. מחיר הכניסה הוא 99 שקלים, ושלל מבצעים מחכים לכם בכל חברות האשראי, ועדי העובדים ומועדוני הצרכנות השונים.

עולם המים (צילום: הדרן יזמות והפקות)
עולם המים (צילום: הדרן יזמות והפקות)

אופנה ועיצוב

גלבייה על השולחן
אם בא לכם להוסיף לבית טאץ' מודרני ועדכני, המותג גלביה מציע קולקציה של מפות שולחן בסגנון בוהו־שיק בגדלים שונים, בהדפסים צבעוניים ואלגנטיים, חלקם בשילוב פרנזים שנשזרו בעבודת יד.
מחירים: 490־590 שקלים.

גרבנאו לבית
גם המעצבת לי גרבנאו, שמוכרת לרבים כמעצבת שמלות מצליחה, מציגה את התרומה שלה לחג. יחד עם סיון שבת היא הקימה את המותג The Table Fairy, שמציע רעיונות לסטיילינג של שולחנות. המוצרים, בהם מפות, מפיות, פלייסמטים ואקססוריז נוספים, נאספו על ידי השתיים מרחבי העולם.
מחירים: 120־550 שקלים.

the Table Fairy (צילום: תומר סיגמה)
the Table Fairy (צילום: תומר סיגמה)

 
לא חייב להיות יקר
אם אתם מעוניינים בעיצוב אלגנטי לשולחן החג, אך התקציב שלכם מצומצם יותר, ברשת ג'מבו סטוק מציעים קולקציית פריטים לעיצוב שולחנות החג שכוללת כלי אירוח והגשה: מפות ופלייסמטים, סט צלחות, כוסות וסכו"ם במחירים נגישים.
מחירים: 15.90־199.90 שקלים.

מתחדשים בכלים
כדי שתגיעו מוכנים לחג, בנעמן יציעו לכם קולקציה שמשלבת בין חדשנות לפרקטיות שבאה לידי ביטוי בכלים רב־שימושיים ומתאימים לבישול, לחימום, להגשה ולאחסון במקרר ובמקפיא. בולטת במיוחד היא סדרת האירוח מפורצלן "קמילה", שמעוצבת בצבעי  לבן־כחול ובעיטורי פרחים. קשה להתעלם גם מסדרת Zanzibar - סדרת כלי הגשה בצבעוניות נועזת למנות אחרונות. בימים אלה הקולקציות מוצעות בהנחה של 40%.

משחק, ילדים
בכל חג שבה הדילמה של הורים רבים: איזו מתנה לקנות לילדים בחג? אם חושבים בצורה פרקטית, אז כמובן שבגדים הם תמיד דבר מבוקש, בעיקר בחילופי העונות. אם אתם חושבים על מתנות שהילדים יתרגשו לקבל, לכו על משחקים וצעצועים שמשמחים את כולנו בכל גיל. בתקופת החגים מציעות הרשתות והחנויות השונות מגוון רחב של צעצועים ומשחקים המתאימים לגילאים השונים.

"בחג החנוכה ראינו גידול של 20% במכירות, וגם לקראת חג הפסח הקרב אני צופה גידול דומה", אומר עופר צוקר, מנכ"ל ובעלים של אתר KIDSBEST. בין המשחקים הפופולריים שתמצאו באתר: "מחוץ לקופסה" - משחק אסוציאציות: לפי האיורים שבקלפים חושבים על מושגים יצירתיים (44.9 שקלים); ערכה מעץ להכנת פיצה של Melissa & Doug (89.9 שקלים); "סושי גו" - משחק קלפים קולינרי, שבו עליכם לבחור את מרכיב הסושי שיעזור לכם ליצור את המנה האולטימטיבית (42 שקלים). לרגל החג האתר יציע 35% הנחה על כל הפאזלים והספרים.

דובוני אכפת לי  (צילום: אילנית שיווק צעצועים)
דובוני אכפת לי (צילום: אילנית שיווק צעצועים)

חברת אילנית החלה לשווק בישראל את מוצרי חברת WOWWEE, המתמחה בפיתוח צעצועים טכנולוגיים מתקדמים. בנוסף, היא מציעה משחקים אינטראקטיביים כמו לוכדי פיות אלקטרוניים (222 שקלים) ומשחק המשלב אתגר מציאות בתוך עולם הטיקטוק. חובבי נוסטלגיה? המותג דובוני אכפת לי חוגג 20 שנה, ולכבוד החגיגה תמצאו שמונה בובות חדשות רכות וצבעוניות של המותג מהעונה החדשה (החל מ־59 שקלים).

סדרת המעבדה שלי XL מבית ישראטויס (צילום: סטודיו ישראטויס)
סדרת המעבדה שלי XL מבית ישראטויס (צילום: סטודיו ישראטויס)

חברת ישראטויס מציעה מגוון משחקי קופסה, כדוגמת "המעבדה הכימית שלי" (79.90 שקלים), פאזל רצפה לצביעה (כ־50 שקלים) ומבוך קוביות המבוסס על עקרונות מתמטיים (119.90 שקלים).

בקבוק אלקטרוני (צילום: אילנית שיווק צעצועים)
בקבוק אלקטרוני (צילום: אילנית שיווק צעצועים)

לובשים אביב
חג הפסח לא מסתכם רק בארוחות חג עתירות קלוריות, אלא גם במה שנלבש לארוחות. אחרי שנתיים שבהן חגגנו עם המשפחה הגרעינית, רבים מאיתנו כבר מתכננים מה ללבוש לארוחה החגיגית באמת. לשמחתנו, ברשתות האופנה כבר מציגים קולקציות אביב־קיץ חדשות. בקסטרו, לדוגמה, מציגים כעת קולקציה נשית שעומדת בסימן התחדשות.

לקראת החג ניתן לראות פריטים ברוח חופשת הקיץ האיטלקי, עם שילובים של לבן, אדום ותכלת. עוד מציעים שם מגוון פריטים מבד שיפון. בקולקציית בגדי הגברים יהיה דגש על צבעי השחור והלבן, לצד נגיעות צבעים של צהוב, ורוד וירוק. בגזרת בגדי הילדים נראה אזכורים מקולקציות הנשים והגברים בגרסה יותר מעודנת. מחירים: 25.90־589.90 שקלים.

קסטרו קמפיין אביב (צילום: שי יחזקאל)
קסטרו קמפיין אביב (צילום: שי יחזקאל)

קולקציית החג של רזילי מציגה את האביב במיטבו במגוון רחב של גזרות וצבעים המציגים את הטרנדים המובילים כפי שנראו על מסלולי תצוגות האופנה הנחשקים בעולם. הקולקציה משלבת צבעים בוהקים לצד גוני גלידה רכים, שילובי גוני טבע וגזרות רפויות ומחויטות, לצד גזרות צמודות עם קאט אאוטים מעניינים ואופנתיים.

כרשת חנויות בוטיק המהווה בית למעצבים הישראלים, הקולקציה מציגה את השילוב המדויק לאישה האופנתית והמודרנית עם טוויסט מרענן ועכשווי המותאם למזג האוויר הישראלי. לצד הבגדים מוצגת גם קולקציית אקססוריז הכוללת תכשיטים, קשתות מעוצבות לשיער, תיקים ועוד, כך שמתקבל טוטאל לוק מושלם וטרנדי לחג.

שמלה של רזילי (צילום: רותם לבל)
שמלה של רזילי (צילום: רותם לבל)

מעבר לים
"אנו רואים עלייה של מאות אחוזים בהזמנות לחג הפסח", מספרת הילה הרמולין רונן, סמנכ"לית שיווק ומכירות בישראייר. "הישראלים מזמינים חופשות משפחתיות לאחר תקופה ארוכה שבה כמעט לא טסו לחו"ל. המחירים נוחים מאוד, והישראלים מצביעים ברגליים. אנו צופים שני שיאים בביקוש: האחד בתחילת חופשת הפסח, והשני בערב החג".

לדבריה, החברה מתכננת להוציא טיסות בקצב גבוה ביותר מ־50% ביחס ל־2019, תקופת טרום הקורונה. היעדים הפופולריים בפסח הקרוב הם קטניה בסיציליה, מונטנגרו, בטומי, טביליסי, מרקש, יעדי יוון השונים ובאקו. חופשה בקטניה בתאריכים 12־16 באפריל, הכוללת מלון שלושה כוכבים על בסיס ארוחת בוקר, תעלה החל מ־639 דולר לאדם בישראייר. החברה מציעה גם חופשות למונטנגרו על בסיס פנסיון מלא במלון ארבעה כוכבים בתאריכים 21־26 באפריל החל מ־706 דולר לאדם.

סיציליה (צילום: אינג אימג')
סיציליה (צילום: אינג אימג')

יעד פופולרי נוסף לקראת החג הוא אנטליה. "יש עלייה של 15% בהזמנות לטורקיה מתחילת החודש בעקבות חידוש היחסים בין המדינות", אומרת טלי נוי, סמנכ"לית שיווק ומכירות באיסתא. "הלירה הטורקית מאוד נחלשה ולכן המחירים מאוד נוחים". חופשה באנטליה בתאריכים 19־24 באפריל, במלון "LARA FAMILY BAY" חמישה כוכבים על בסיס הכל כלול והעברות תעלה לאדם החל מ־524 דולר בהרכב של זוג ושני ילדים בחדר FAMILY ROOM.

יעדים קרובים נוספים שמציעה איסתא: רודוס בתאריכים 13־18 באפריל (מלון ארבעה כוכבים על בסיס הכל כלול והעברות) החל מ־489 דולר לאדם בהרכב של זוג ושני ילדים בחדר FAMILY ROOM. גם סנטוריני, שהפכה ליעד חם בשנים האחרונות, תוצע במחיר של החל מ־814 דולר לאדם בתאריכים 15־19 באפריל במלון ארבעה כוכבים על בסיס ארוחת בוקר. 