טיפוח

1. הדרים פורחים
מותג הטיפוח SABON משיק קולקציה אביבית "Citrus Blossom" בהשראת ניחוחות הדרים וכיאה למסורת בחג הפסח, מציג את מארז הדגל "Spring Blossom" כמתנה מפנקת למארחים. המארז מכיל: סבון נוזלי, קרם גוף, קרם ידיים חמאתי, פילינג גוף ו־3 מגבות לידיים. מחיר המארז 259 שקל, ניתן לרכוש בחנויות הרשת בפריסה ארצית.

מארז פסח סבון  (צילום: רונן מנגן)
מארז פסח סבון (צילום: רונן מנגן)

2. פינוק מהמדבר
ללין, הרשת הבינלאומית לטיפוח ומוצרי אווירה, משיקה את קולקציית Desert Wonder (פלא מדברי) במהדורה מוגבלת עם מגוון מארזי מתנה מפנקים ביניהם מצאנו מארז שיתאים כמתנת חג. המארז כולל: מי גוף, קרם גוף, ספוג במבוק וסבון פילינג ארוזים בקופסת פח מעוצבת בזהב. המחיר 200 שקל (במקום 324.50 שקל). מבצע לכבוד החג, 2+2 על מגוון מוצרים ועוד 30% הנחה על קולקציית הלייף סטייל, עד לתאריך 30.4. ניתן להשיג בסניפי הרשת בפריסה ארצית.

ללין מארז קופסת פח לחג (צילום: VIPDESIGN)
ללין מארז קופסת פח לחג (צילום: VIPDESIGN)

3. מורידים את הקלוריות
freefit יכול להיות המתנה המושלמת עבור מי שירצה להיפטר מהשלכות האכילה המוגזמת בחג. זהו מנוי ל־freefit מאפשר כניסה לכ־800 מרכזי כושר בפריסה ארצית: מועדוני כושר, מתחמי קאנטרי קלאב, סטודיו לשיעורי יוגה ופילאטיס מכשירים, בריכות חורף וקיץ, crossfit, Trx, ועוד עם גמישות מלאה בבחירת המקום. המחיר החל מ־199 שקל. הרכישה דרך אתר freefit או בטלפון 03-3730300.

 מנוי ל-freefit (צילום: יחצ)
מנוי ל-freefit (צילום: יחצ)

קינוח

4. רולדין ברגע האחרון
הרשת מציעה קולקציה חגיגית וכשרה לפסח בה תמצאו: עוגות מוס, עוגות בחושות, טארטים, עוגיות ומקרונים חלבי/פרווה שיתאימו כמתנה סמלית וטעימה למארחים. הקולקציה מציעה גם ממרחי אגוזי לוז חדשים וכשרים לפסח שיתאימו גם לימות השנה ומבחר מארזי מתנה מוכנים מארזים להרכבה עצמית ממגוון המוצרים. טווח המחירים של קולקציית המארזים של 'רולדין' החל ממחיר 118 שקל. את מגוון המוצרים לצד מגוון מארזי מתנה חגיגיים, ניתן לרכוש באתר האון ליין או בסניפי הרשת בפריסה ארצית.

עוגות רולדין (צילום: רונן מנגן)
עוגות רולדין (צילום: רונן מנגן)

5. חגיגה של מוס ושוקולד
 מאפה נאמן מציגה קולקציה עשירה וכשרה לפסח שממנה תוכלו לבחור את העוגה המושלמת לערב החג. מבין העוגות המעוצבות שיתאימו כמתנת חג למארחים, מצאנו עוגות עשירות כגון מוצארט, ריבת חלב, גבינה פירורים ועוד במחיר: 150 שקל. ניתן להשיג בסניפי הרשת בפריסה ארצית. לאיתור הסניף הקרוב לביתך הכנסו לאתר מאפה נאמן.

עוגות של מאפה נאמן (צילום: מאפה נאמן סטודיו)
עוגות של מאפה נאמן (צילום: מאפה נאמן סטודיו)

לנוח

6. לפינוק הגוף והנפש
מלון VERT לגון השוכן על חוף ים בנתניה מציע שובר לעיסוי שמנים ארומטי לבחירה מתפריט מגוון של טיפולים מרגיעים כמתנה ראויה לאנשים שעבדו קשה. האטרקציה האמיתית של המתחם והיא היתרון היחסי של הספא, היא החמאם הטורקי - בית מרחץ עשוי שיש המציע טיפולי קרצוף ופילינג מפנקים במיוחד. אורחי הספא יוכלו להשתמש גם בסאונה הרטובה והיבשה וכן להתאמן בחדר הכושר המאובזר שמתפאר בנוף מרהיב לים. עיסוי תאי הרבל בג'ס Thai herbal יעניק להם 75 דקות של עיסוי לאדם במחיר: 410 שקל. טלפון להזמנת שובר: 073-3875555‬.

מלון וורט לגון בנתניה  (צילום: מלונות VERT)
מלון וורט לגון בנתניה (צילום: מלונות VERT)

7. חוויה תאילנדית
שובר זוגי למתחם ספא Sheva, באווירה אותנטית המשלבת את הריחות, העיצוב והמנטליות של תאילנד המלכותית אבל מרכז תל אביב (מלון הילטון). אם כל האורחים יחברו יחד לרכישת מתנה אחת שווה, תוכלו לפנק את מי שטרח על שולחן הסדר, חבילה זוגית מפנקת "רויאלטי" הכוללת: עיסוי 60 דקות לבחירה בחדר אישי או זוגי + 30 דקות של Foot Massage בחדר מנוחה מול הים + ארוחת בוקר ישראלית קונטיננטלית המוגשת בלובי המלון אל מול הנוף. של הים התיכון + שימוש במתקני הספא והבריכה של המלון. המחיר: 1,650 שקל. טלפון להזמנות: 077-9977067. ‬‬

ספא sheva-spa (צילום: יחצ)
ספא sheva-spa (צילום: יחצ)

8. ציורי והיסטורי
מלון Lear Sense השוכן במבנה היסטורי משוחזר רחב ידיים, עם 24 חדרים אינטימיים בעיצובים עוצרי נשימה, במושבה הציורית גדרה, מציע שוברי מתנה לבילוי (עם או בלי לינה) במתחם ספא "שייה" הכולל חמאם טורקי, חדר התרגעות מפנק, בריכת אינסוף, פינות ישיבה ושיזוף, בר קוקטיילים ונוף פסטורלי.

את הבילוי יסכם ביקור קולינארי במסעדת הביסטרו "אברטו" הממוקמת במלון. שובר טיפול ספא 50 דקות זוגי וארוחת בוקר במחיר: 900 שקל. חבילת פינוק הכוללת: לינה בחדר פלייר וארוחת בוקר, טעימות יין ביקב ברקן וזוג טיפולי ספא באורך 50 דקות במחיר: 1,480 שקל. לפרטים: והזמנות בטלפון: 08-6680088.

מלון ליר סנס בגדרה (צילום: סימפלקס 360)
מלון ליר סנס בגדרה (צילום: סימפלקס 360)

9. הכל פתוח
אם בא לכם לפנק את המארחים במתנה לבחירה ומימוש בזמן שנוח להם, גיפט קארד הוא תמיד אופציה בטוחה, זמינה ונוחה. בשנים האחרונות הישראלים נוטים לרכוש מתנות מאפשרות יותר, כאלו שהאופציות לבחירה הן רבות ומגוונות. כזה הוא למשל גיפט קארד של עזריאלי. אותו ניתן לרכוש באתר עזריאלי.קום. קוד שובר עם סכום המתנה למימוש יישלח ישרות בהודעת SMS לטלפון הנייד של מקבל המתנה והוא יהיה פתוח למימוש למשך 5 שנים בכ־100 מותגים שונים בכל אחד מקניוני עזריאלי ברחבי הארץ וכמובן באתר עזריאלי.קום.

עזריאלי גיפטקארד (צילום: יח''צ עזריאלי קום)
עזריאלי גיפטקארד (צילום: יח''צ עזריאלי קום)

אירוח

10. אלגנטי על שולחן החג
רשת ZER4U מציעה לצד מגוון המארזים, סידור פרחים שולחני במראה חגיגי ויוקרתי להנחה ישירות על שולחן החג בבית המארחים. הסידורים המעוצבים מגיעים באגרטלים, קופסאות מעוצבות ועוד אפשרויות אלגנטיות. טווח המחירים: מסידור פרחים לארה בגווני לבן שזור ליזיאנטוס, חרציות וגיבסנית בקופסא מעוצבת לבנה מתחיל ב־113 שקל ועד לסידור אנאבל יוקרתי ואלגנטי עם פרחי סחלב, חרציות, ליזיאנטוס, ציפורן ועוד בקופסא מעוצבת לבנה במחיר 284 שקל. להזמנות מכל טלפון: 5444*.

זר פור יו (צילום: יחצ)
זר פור יו (צילום: יחצ)

11. ארוחת בוקר למיטה
רשת CASTRO HOME מציגה קולקציית אגרטלים בעבודת יד, עשויים מקרמיקה עם משיכות מברשת בגוונים שונים שיוכלו לשמש כדקורציה לשולחן החג או בכלל בטווח מחירים: 150־280 שקל. בנוסף, יוכלו להתאים כמתנת חג למארחים גם הפריטים מקולקציית הפמוטים בטווח מחירים: 79־100 שקל או מגש אישי להגשת הארוחה בבוקר שלאחר האירוח או בכל ימות השנה. המגש עשוי במבוק עם ידיות אחיזה ורגליות מתקפלות. המחיר: 90 שקל. מבצע לרגל החג: קונים ב־ 300 שקל ומשלמים רק 150 שקל. להשיג באתר וברשת חנויות CASTRO HOME.

castro home (צילום: אודי דגן)
castro home (צילום: אודי דגן)

12. משהו לאירוח הבא
רשת FOX HOME משיקה קולקציית אביב־קיץ 2021, הכוללת מגוון רחב מאד של פריטים מקטגוריות שונות שיכולים להוות מתנות אידיאליות לאנשים שאוהבים לארח, בין הפריטים שמצאנו ויוכלו לשמש אותם לאירוח הבא: אגרטל זכוכית דקורטיבי בשילוב קש קלוע, מגש מעוצב קל משקל עשוי מלמין, סט פלטת גבינות עם סכינים ייחודיים, סט אלגנטי של צלחת פסח ופמוט אווירה דרמטי מעוצב בשחור. המחיר לפמוט: 100 שקל. מבצע אביבי לכבוד החג יקנה 50 שקל הנחה בקנייה מעל 250 שקל. המבצע בתוקף עד 17.4, בכפוף לתקנון. ניתן להשיג בסניפי הרשת בפריסה ארצית.