חברת “השטיח האדום” משיקה את קולקציית סלוניקי, שבה תמצאו שטיחים בדוגמאות מודרניות מלאות סטייל. השטיחים מגיעים במגוון גדלים ועוזרים לייצר אשליה של גודל בזכות הדוגמאות הגיאומטריות שלהם. הם נעימים ויכולים להתאים בעיקר לחללים בסגנון מודרני שחסר להם טאץ’ של צבעוניות נעימה.
מחיר: 350־450 שקלים

שטיח סלוניקי (צילום: השטיח האדום)
שטיח סלוניקי (צילום: השטיח האדום)

אסם מחזירה את המהדורה של במבה בומבה – במבה ענקית במרקם המשלב פריכות ונימוחות. מהדורה מוגבלת, שכיף להתפנק עליה אחת לכמה שנים.
מחיר: 3־5.90 שקלים

קבוצת המסעדות האיטלקיות "פיצה פורטו" מציעה גרסה כשרה לפסח של ערכת פיצה DIY להכנה ביתית. זוהי ערכה להכנת פיצה ללא גלוטן שמכילה את כל חומרי הגלם להכנת הפיצה בטאבון הביתי או בתנור. בצק הפיצה מבוסס על קמח שקדים וטפיוקה, הוא טבעוני ונטול גלוטן. כל ערכה מכילה שני עיגולי בצק, רוטב עגבניות/רוטב ביאנקה, תערובת גבינות, עלי תבלין, שתי תוספות לבחירה ומתכון. זוהי ערכה מקצועית עם חומרי גלם איכותיים שמאפשרים הכנת פיצה מצוינת גם במטבח הביתי.
מחיר: 98 שקלים

פיצה פורטו  (צילום: יחצ)
פיצה פורטו (צילום: יחצ)

מותג החיתולים “טיטולים” משיק חיתול משודרג בעל טכנולוגיה מתקדמת המעניקה ספיגה של עד 12 שעות ומשאירה את החיתול דק. החיתולים מחזיקים יפה לילה שלם ואינם מתנפחים יתר על המידה.
מחיר: 19.90־23.90 שקלים

טיטולים (צילום: יחצ)
טיטולים (צילום: יחצ)

מותג הדרמו־קוסמטיקה Cetaphil משיק את סדרת "Cetaphil פרו" לעור אדמומי ויבש. הסדרה, שכוללת קרם יום, קרם לילה וקצף ניקוי, מבוססת על קפאין שמחזיר לחות לעור ושומר אותו רענן יותר. דגמנו את קרם היום שהיה עתיר לחות, נספג מהר מאוד בעור והותיר אותו רך למגע, גם באזורים היבשים והמחוספסים יותר. גם מבחינת אדמומיות, נראה שיפור קל לאחר מספר מריחות.
מחיר: 99.10־147.90 שקלים

CETAPHIL (צילום: יחצ)
CETAPHIL (צילום: יחצ)

מותג השיער K18 Biomimetic Hairscience האמריקאי משיק את K18 Mist - תכשיר לשימוש לפני תהליך כימי במספרות, ו־K18 Mask שמותאם להמשך טיפול ביתי ומטרתו לשקם את השערה לאחר התהליך הכימי במספרה למראה שיער חלק ורך. המוצרים עוזרים לשמור על חוזק השערה ומותירים את השיער מלא ברק.
מחיר: 349 שקלים

מותג השיער אינדולה ישראל משיק את סדרת המוצרים ACT NOW שמבוססת על פורמולות עם רכיבים טבעיים ללא מלחים, שמנים, מינרלים, סולפטים, סיליקונים או צבעים מלאכותיים, ומגיעה באריזה ממוחזרת ב־97% שניתנת למיחזור באופן מלא.
מחיר: 89־229 שקלים

סדרת המוצרים החדשה ACT NOW (צילום: יחצ)
סדרת המוצרים החדשה ACT NOW (צילום: יחצ)

מותג האיפור איל מקיאג' משיק מוס לחות טבעי לפנים המעניק שיזוף בגוון מושלם ומבוסס על מרכיבים טבעיים ומזינים ופורמולה טבעונית, שאינה מגרה את העור ואינה סותמת נקבוביות. המוס מגיע עם מברשת וכפפה למריחה נוחה, אך על אף הבטחות המותג לייבוש מהיר, לקח למוס זמן להיספג בעור. עם זאת, מרגע המריחה הפיגמנט התחזק עד לשיזוף מקסימלי אך טבעי, שנראה מצוין ואחיד.
מחיר: 199 שקלים 

IL MAKIAGE - משזף לפנים (צילום: אור צפתי)
IL MAKIAGE - משזף לפנים (צילום: אור צפתי)