אצלנו בקלין פרו כמו שאפשר להבין מהשם אנחנו מומחים לניקיון. אנחנו משתמשים במכונות המתקדמות ביותר בשוק בשילוב עם החומרים האיכותיים והמגוונים ביותר בשוק על מנת שנוכל לתת לכם את הניקוי הכי טוב שאפשר להעלות על הדעת לספה שלכם. אצלנו בקלין פרו אנחנו יודעים להעניק לכם ניקוי ספות שיחזיר את הספה שלכם שנים אחורה היישר לימי הזוהר שלה. 

חשיבות ניקיון הספה שלכם הוא די גבוה בהתחשב כי הספה שלכם היא הפריט הכי בולט בסלון שלכם. המילה סלון באנגלית, פירושה- "ליבינג רום" (living room) אשר בתרגום ישיר זה חדר מגורים ולא סתם. הסלון שלנו זה המקום בו אנחנו והאהובים שלנו רובצים ביום יפה, אחרי יום קשה ואפילו המקום בו אנחנו מארחים הכי הרבה בבית. ולכן זה ברור מה החשיבות של הסלון שלנו וכשאנחנו חושבים מה הכי בולט בסלון שלנו? ברור שזו הספה.

אז למה ניקוי ספות? ובכן, הספות שלנו נוטות להתלכלך ממגוון רחב של סיבות , בין אם משאריות מזון, משחקים וקשקושים של ילדים, בעלי חיים ואפילו אנחנו אשר לא שמים לב במהלך ישיבה שגרתית בסלון. גם אם אנחנו שומרים על הספות שלנו מכל אלו עדיין הגוף שלנו משאיר על הספה שאריות של זיעה, שומן גוף, תאי עור מתים ושיערות. כל אלו מעניקים לספה את המראה הכהה, ישן ומוזנח אותו אנחנו בקלות מעלים על הדעת כשאנחנו מנסים לחשוב על איזה ספה מטונפת שנתקלנו בה לא מזמן.
 
לכן ניקוי ספות זה תחום שמיום ליום עולה ונכנס למודעות של רב האנשים במדינה שלנו. ניקוי ספות הוא תחום מאוד חזק בארצות הברית אשר הגיע לארץ לפני עשרות שנים בודדות ומאז ללא הפסקה בכל העולם משכללים מכונות וחומרים על מנת לנצח בתחרות של מי מעניק ללקוח ניקוי ספות איכותי ביותר.
 
ישנם מגוון רחב של סוגי ספות וריפודים לכל אחד מאלו יש טיפול אחר שאנחנו צריכים לבצע ולכן כל בעל מקצוע בתחום שמכבד את עצמו מגיע עם מכונה בעלת מספר מצבי ניקוי ומצוייד במגוון רחב של חומרים כי כמו כל דבר בחיים אפשר לעשות טוב ואפשר לעשות חפיף וסך הכל אנחנו לא מזמינים ניקוי ספות כל שני וחמישי אלה פעם בשנה -שנתיים וללא ספק מי שמתפשר פה, מתפשר בגדול. 

קלין פרו- ניקוי ספות (צילום: קלין פרו)
קלין פרו- ניקוי ספות (צילום: קלין פרו)

אז איך אנחנו בקלין פרו מבצעים ניקוי ספות בבית הלקוח? 

  • קודם כל אבחון – כאשר אנחנו רואים את הספה אנחנו מיד יודעים עם איזה סוג בד אנחנו מתמודדים, מה הריצוף שיש לכם בבית (מבחינת בטיחות חומרי ניקוי) וכמובן מבנה הסלון ומוצרי הטקסטיל המקיפים אותו על מנת שנוכל להתכונן לבצע את העבודה בבטחה – מה שללא ספק הכי חשוב. 
  • הכנה – אנחנו מגיעים ומכינים את האזור בין אם להזיז קצת את הרהיטים או לכסות ריצוף עדין כדוגמת שיש או פרקטים על מנת לא לגרום נזק של עשרות אלפי שקלים מה שישאיר אתכם עם כאב ראש אדיר להתמודד עם אותו חובבן שהגיע עם מכונה.  
  • מרססים את חומר הניקוי – אז לאחר שעשינו אבחון והכנה אנחנו ממלאים את המכונה בחומר הניקוי המתאים למצב ובהתאם לפריטים מווסתים את הלחץ במכונה. כאשר ניקוי ספות עדינות יתבצע בPSI נמוך וניקוי ספות קשיחות ועמידות יתבצע בלחץ  PSIגבוה על מנת שנוכל לאחר הניקוי לשטוף את החומרים ביסודיות ללא חשש מנזק לספה תוך מקסימום תוצאה לניקוי הספה שלכם. 
  • השרייה – רב החומרים צריכים לשבת כמה דקות על מנת שיוכלו להתחיל לפרק מולקולרית את הלכלוך על הספות שלכם. בין אם אנזימים המפרקים חלבון של שומן גוף וזיעה ובין אם חומרים יותר חזקים המפרקים תוצרי נפט כמו טושים, דיו , שמנים למיניהם וכתמים עקשניים וישנים. בינתיים אנחנו דואגים לניגוב הרצפה וסידור הסלון על מנת לעבוד מסודר ונקי כי בסוף הגענו לבצע ניקוי ספות והמילה ניקיון בראש מעיינינו. 
  • עכשיו משפשפים – אחרי שהלכלוך התרכך והתחיל להתפרק עלינו לשפשף את הספה על מנת לפרק את הכתמים ולהוציא את הלכלוך כלפי חוץ מהספה. חשוב להבין כי לכל סוג בד יש מברשת מתאימה ואף לפעמים כדאי להשתמש במברגה עם מברשת מתאימה על מנת להוציא את המקסימום מהספה במידה ומדובר על ספה באמת קשוחה. שפשוף יסודי הוא קריטי בפירוק הלכלוך ובעצם מחזיק במפתח לניקוי ספות יסודי. כאן אין מקום לחפיפניקים. 
  • הזרקה ויניקה – עכשיו לאחר שהחומר עשה עבודתו נאמנה וכמו כן גם איש המקצוע, הגיע הזמן לשטוף את כל החגיגה הזאת מהספה. חשוב מאוד לא להשאיר חומרי ניקוי בתוך הריפוד על מנת לא לגרום לבלאי מתמשך וחלילה לחשוף את האהובים שלנו לחומרים שלא שהם עד כדי כך רעילים, אבל גם סבון כלים לא מיועד לעור שלנו ואם יש לנו בני משפחה הסובלים מאלרגיות אז בכלל.
     
    הזרקה ויניקה צריכה להתבצע בהתאם לסוג ומצב הריפוד כאשר אנחנו מכוונים את לחץ המשאבה ועוצמת השאיבה. הזרקה ויניקה יכולה להתבצע עם חימום מים (קיטור) על מנת להגיע לתוצאה יותר טובה וממש להמיס את כל הג'יפה שהספה שלנו ספגה עם הזמן. פה באמת איכות המכונה היא קריטית, כי מכונה חלשה וזולה ממש לא תיתן לכם ניקוי ספות מקצועי ובמקרה כזה יכולתם לאלתר לבד עם שואב אבק.  
  • שאיבה – אז אחרי ששטפנו מהספה את כל החגיגה הזאת והשארנו אותה נקייה אבל רטובה עלינו לשאוב את המים על מנת לתת לה להתייבש בנחת תוך זמן קצר כדי לא להשאיר שלוליות בספה מה שיגרום להתפתחות של עובש וסירחון כמו כביסה ששכחתם במכונה. לכם אנחנו משתמשים במכונות חזקות בעלות 2 מנועי שאיבה! 
  • סירוק – עכשיו אחרי ששאבנו את הספה ואנחנו רוצים לתת לה להתייבש בנחת עלינו לוודא כי סיבי הספה מסורקים לאותו צד על מנת שלא יהיו הבדלי צבע בספה מה שפוגע במראה האסתטי שלה. הסירוק מן הסתם לא מתבצע עם מסרק אלה עם מברשות מתאימות בהתאם לסוג הריפוד. מה חשבתם שניקוי ספות זה כזה פשוט אה? 
  • תמיד משאירים נקי – בכל תחום בעל מקצוע איכותי נמדד כמו שירותים במסעדה, ברמת הסדר והארגון שלו. וכאשר אנחנו מגיעים לבצע שירות ניקוי ספות המילה ניקיון היא בלתי נפרדת ולכן איש מקצוע אשר יכבד את עצמו ידאג להשאיר לכם סלון נקי ומסודר וידע למקם את הספה על מנת שתתייבש כמו שצריך וכמו כן גם הכריות במידה ויש. הסידור של הספה הוא קריטי לייבוש אפקטיבי. 

קלין פרו- ניקוי ספות (צילום: קלין פרו)
קלין פרו- ניקוי ספות (צילום: קלין פרו)

ניקוי ספות – חידוש הספה 
אז לאחר שפירטנו איך מתבצע תהליך מקצועי של ניקוי ספות אתם יכולים להבין את אנחנו מתכוונים לחדש את הספה שלכם ואנחנו מזמינים אתכם לבדוק אותנו. יש לנו מספיק תמונות וסרטונים אשר ישאירו אתכם פעורי פה וכאשר תסתכלו על הספה שלכם תבינו כי אין דבר העומד בפני המומחים של קלין פרו.

אבל חשוב לנו לציין משהו- לנו הישראלים יש נטייה לסחוט את הלימון עד הסוף. יש לנו נטייה לגרור עד הרגע האחרון ולחכות שהספה שמצב של לנקות או לזרוק לפח וחבל. ניקוי ספות מקצועי זה משהו שמבצעים אחת לשנה – שנתיים בעלות מצחיקה של מאות שקלים בודדים לעומת אלפי או עשרות אלפי שקלים על ספה חדשה.

בעידן המודרני מלמדים אותנו להחליף יותר מאשר לשמור וחבל כי ספה איכותית אמורה לשרוד יותר מאיתנו. אם אנחנו נשמור עליה הספה שלנו תשרת אותנו נאמנה במשך עשרות שנים ותתפלאו, אפשר לשמור על ספה כל כך הרבה זמן ועדיין לשמור על המראה החדש, הנקי והמזמין שלה. 

ניקוי ספות – למה אנחנו ?  
אם כל מה שסיפרנו לכם עד כה לא שכנע אתכם מדוע בניקוי ספות פונים לקלין פרו אז כנראה אתם אנשים של הוכחות ולא רק של מילים. ולכן אנחנו מאתגרים אתכם לנסות אותנו, שלחו לנו תמונה של הספה ותאמינו שלנו שניקינו ספה מלוכלכת אף יותר נוכל להציג לכם איך אנחנו מבצעים ניקוי ספות מקצועי גם בתמונות לפני – אחרי וגם בסרטונים על מנת שתוכלו להשתכנע כי הגעתם לידיים טובות. 

אנו מעניקים שירות בפריסה ארצית וזמינים לתת שירותי ניקוי ספות באשדוד, תל אביב, חיפה ושאר ערי ישראל.

מאמר זה נכתב בשיתוף עם נתנאל מחברת קלין פרו המספקת שירותי ניקוי ספות, ניקוי מזרונים, ניקוי ריפודים לרכב ועוד. לפרטים נוספים צרו קשר: 055-9274082