הבעיה היא בהיצע, היום יש כל כך הרבה אפליקציות ואתרי הכרויות שקשה לדעת על מה לשים את האצבע. המטרה של אתרי הכרויות אונליין היא אחת - למצוא קשר רציני שיכול להתפתח לחתונה, ילדים וחיים משותפים. כדי למצוא אתר הכרויות שמתאים לצרכים שלכם, אתם צריכים להכיר את השטח. 

מה ההבדל בין אתר הכרויות רציני לאתר לא רציני?

  1. שם - אחד הדברים שיעזרו לכם להבדיל בין אתרי הכרויות רציניים ובין אתרי הכרויות שאינם רציניים הוא המוניטין של אותו אתר או אפליקציה. כיום יש בשוק אפליקציות אשר ידועות בתור מקור שפחות נכון לאתרי הכרויות רציניים.
  2. שירות - אחד הפרמטרים החשובים ביותר בהיכרויות הוא למצוא את בן או בת הזוג שלכם בהתאם להעדפות שלכם, בהתאם "לסינונים" שלכם. אם אתם מחפשים מישהו שומר מסורת, אתם רוצים למצוא אפליקציה שמעניקה לכם את האפשרות לבחור בשומר מסורת. 
  3. פיקוח - אתר מקצועי מפקח על מה שנעשה תחתיו, על חוויית הגולש, על התאמות שהצליחו ופרחו. מצד שני, אתר מקצועי גם יודע לסנן בוטים ועברייני מקלדת שמנסים לפגוע במבקרי האתר.

יתרונות של הכרויות אונליין

  • סינון - היתרון של הכרויות אונליין יבוא לידי ביטוי באפשרות שיש לכל אחת ואחד מכם לסנן את מי שמופיע לו כבן או בת זוג פוטנציאלית. יש היום מגוון רחב של אתרי הכרויות, אתרים המיועדים לקהל הדתי, אתרי הכרויות עבור מגזים שונים, נטיות שונות, גילאי הזהב ועוד. 
  • ישירות - אז למה בעצם שלא נמצא אהבה דרך פייסבוק או כל רשת חברתית אחרת? מה ההבדל בין אתר הכרויות ובין רשת חברתית? אם כך, ההבדל הוא עצום. רשתות חברתיות במהות שלהן אינן עבור זוגיות, אלא עבור תקשורת חברית. נכון, יש לא מעט זוגות שהכירו דרך הרשתות החברתיות אבל כאשר אדם נמצא באתר הכרויות הישירות נוכחת, הוא נמצא כאן כדי לחפש בת זוג ולא כדי למצוא חברים חדשים.
  • הצגה עצמית - אתם יודעים מי אתם ומה אתם שווים, האדם שנמצא מולכם, אם זה באופן פיזי או בקו טלפון לא מכיר אתכם. היתרון שיש לנו בהיכרויות אונליין הוא שאתם יכולים להציג את עצמכם עם תמונה, מילים על עצמכם, במה אתם עוסקים ומי שתפנה אליכם או אתם אליה, זה יהיה רק אחרי שהיא כבר הכירה את מי שאתם לפי מה שפרסמתם.

כל מה שצריך לדעת על אתרי הכרויות (צילום: קליקופיד)
כל מה שצריך לדעת על אתרי הכרויות (צילום: קליקופיד)

הכרויות אונליין - זה באמת עובד?
תתפלאו לדעת, אבל לא מעט נשים וגברים נמצאים באתרי הכרויות. אתרי הכרויות אינם מיועדים לגילאים המאוחרים, היום ניתן למצוא גם נשים וגברים בגילאי 20 באתרים אלו. אתרי הכרויות הוכחו כעובדים, יעילים ובטוחים הרבה יותר מאשר כל רשת חברתית אחרת.