גולגולת משובצת אבני סברובסקי, משחקי ניטים, ואלמנטים צבאיים בשעונים בעיצוב מקסימליסטית וברמת גימור חסרת פשרות, אלו הם רק כמה מהמאפיינים הבולטים של מותג אופנת היוקרה הגרמני - Philipp Plein. שעוני המותג, שהיו זמינים עד כה רק בחו"ל נוחתים כעת בארץ בבלעדיות ברשת ג'נטלמן, זאת לאחר שמוצרי האופנה של מעצב העל כבר זמינים לרכישה בארץ ברשת Factory 54. 

רשת ג'נטלמן תמכור באופן בלעדי באתר ובסניפים עשרות מהדגמים המובילים של המותג, בהם שעונים עם מנגנוני קוורץ או מנגנונים אוטומטיים ממגוון קולקציות. קולקציית THE $KELETON המשלבת את דימוי השלד על לוחית השעון, כאשר הוא משובץ אבני סברובסקי או משולב במנגנון  ומאופיינת בדגמים להם לוח שעון בצורה שבין עיגול למרובע. דגמים מקולקציית THE G.O.A.T מציגים משחק עם אלמנט הניטים בשעוני אובר-סייז דיגיטליים, וקולקציית NOBILE מציגה דגמים בעלי מראה קלאסי יותר ומוכרת ביחוד במחוג השניות המשלב שלד קטן בקצהו לצד דגמים נוספים.

שעון יד Philipp Plein (צילום: יח''צ)
שעון יד Philipp Plein (צילום: יח''צ)

כאמור, הסיפור של מעצב האופנה הגרמני פיליפ פליין יכול היה להפוך בקלות לסרט הוליוודי: תוך כדי לימודי משפטים, בעוד שחיפש אחר דרך להתפרנס, החל לעצב מיטות יוקרתיות לכלבים, באסתטיקה  מודרנית ומלאת שיק שעוררה עניין בקרב מעצבי פנים בעולם והביאה לפתיחת חברה הנושאת את שמו בשנת 1998 במינכן.

לאורך השנים החל פליין להציג בתערוכות, לצד מיטות הכלבים שיעצב, גם תיקים בעיצובו שנעשו משאריות של עורות אקזוטיים, דבר שהוביל להשקת מותג אופנה תחת שמו בשנת 2008. מאז הפך המותג Philipp Plein לאימפריה הכוללת אופנת נשים, גברים, וילדים, וכמובן – שעונים.

מחירים: 899 עד 1,999 ש"ח