מותג משקפי השמש Oakley  מציג את הפרק הבא של החדשנות בעולם משקפי השמש עם  SubZero‎  משקפי שמש בעלי מסגרת מתקדמת וקלת משקל המיועדת להרכבה במהלך ריצה, אימון או בכל מאמץ גופני. הדגם החדש  SubZero  עושה שימוש בטכניקה הגיאומטרית, PhysioMorphic, שהיא פורצת הדרך בתעשיית משקפי השמש. טכניקה זו מספקת לצרכנים את כל מה שהם צריכים כדי לנצור את הרגע ולהסתכל קדימה אל עבר עתיד קל יותר‎. המשקפיים מצוידים בחדשנות ובמשקל של 24 גרם בלבד ההרגשה היא כאילו לא מרכיבים כלום. 

המשקפיים החדשים עמוסים בטכנולוגיה שרק מותג כמו Oakley יכול לספק‎.  המסגרת כוללת גיאומטריה בטכניקתPhysioMorphic ‎, שחוללה מהפכה בתעשייה. היא מאפשרת עיצוב עדשה עם עטיפה מורחבת וקשיחות באזורי מפתח המחקים את המאפיינים המבניים של המסגרת‎. בהשראת החוויה האנושית כמו גם מחוקי הטבע, הגיאומטריה בטכניקתPhysioMorphic ‎, איפשרה לפתח משקפיים ועדשות ללא מגבלות צורה. תכונה ייחודית זו מביאה לעיצוב חלק והתאמה דמוית-מסכה מבלי לסבול מהמגבלות של מסגרת משקפיים טיפוסית‎.  לעדשה ישנה טכניקת הצמדה ייחודית, שמחברת אותה למסגרת ולחלקים האחרים ובכך משיגה עיצוב מיוחד במינו, שאינו זר לחברת Oakley האייקונית. משקפי השמש גם צוידו בטכנולוגיית  Prizm Lens,‎ ‎שנועדה לשפר צבע וניגודיות בעיצוב עדשת המגן הייחודית שלה, בעוד ששתי רפידות אף של ‎ ‎בעובי ועומק שונים מאפשרים כוונון משתנה, התאמה מושלמת והרכבה ללא החלקה

ההשראה ליצירת ה-SubZero  הגיעה מתוך ההנחה הרווחת שהספורט מספק דרך לאנשים ליצור חיים בריאים וקלים יותר‎. המשקפיים עוצבו מתוך השאיפה לנצל את כל היתרונות של התנועה, ללא קשר למקום שבו המסע של כל אחד מתחיל או מסתיים‎. המסגרת תוכננה לכל מי שאוהב לנוע פיזית ולשפר את חייו באמצעות ספורט‎. במשקל של 24 גרם בלבד, המסגרת היא המלווה המושלם וקל המשקל לפעילויות מאומצות, ומאחדת את כולם במסע המתמשך לשיפור עצמי‎.