איך נראה שולחן קק"ל?
שולחן הקק"ל הקלאסי הוא השולחן בעל הפלטה המלבנית המחוברת משני הצדדים לשני ספסלים נוחים המאפשרים ישיבה של מספר אנשים יחד אחד מול השני.  בחברת פארקוס מייצרים את השולחן הקלאסי ואליו מצטרפים שולחנות קק"ל נוספים במגוון אורכים, גדלים וצורות. 

מהם חומרי הגלם שמהם עשוי שולחן קק"ל והאם הם מתאימים לשהייה בחוץ?
שולחנות הקק"ל שחברת פארקוס מייצרת הינם שולחנות העשויים מעץ אורן פיני דרגה 5. מדובר בעץ בהיר, יפה ונוח מאוד לבנייה של שולחנות אלו. הוא מאפשר לחברת פארקוס ליצור שולחנות בהתאם לצרכים של העסקים השונים. ניתן לרכוש שולחנות בצורות מלבניות, מרובעות ואפילו עגולות. 

עץ האורן הוא עץ טבעי ולכן תנאי חוץ מאוד מתאימים עבורו. הוא עמיד מאוד גם בשמש וגם בגשם ותמיד ניתן לחדש את המראה שלו באמצעות צביעה ולפעמים שיוף במידת הצורך. 

עץ אורן פיני דרגה 5- עץ בהיר, יפה ונוח מאוד לבנייה של שולחנות קק''ל (צילום: פארקוס)
עץ אורן פיני דרגה 5- עץ בהיר, יפה ונוח מאוד לבנייה של שולחנות קק''ל (צילום: פארקוס)

לאילו עסקים מתאים שולחן קק"ל?
שולחן קק"ל יכול להתאים למגוון עסקים ומוסדות ובכל אחד מהם יש לו שימושים אחרים. יש חברות שמציבות את השולחן כפינת עישון ויש כאלו כפינת אוכל עבור העובדים. מדובר בשולחן מאוד פונקציונאלי ולכל עסק הוא עשוי להתאים עבור מטרה אחרת. 

  • פינת עישון בחברות גדולות – חברות גדולות רבות עובדות במשרדים רבי קומות וכאשר העובדים מעוניינים בהפסקת סיגריה, לרוב הם צריכים לרדת למטה ולעשן בפינת הרחוב. חברות רבות מייצרות פינת עישון בעזרת שולחן קק"ל מקורה באזור המרפסת או באזור חיצוני אחורי ששייך לבניין. לעובדים זה הרבה יותר נוח מאשר לעשן ברחוב והם יכולים לשבת בשולחן גם עם כוס הקפה שמגיעה יחד עם הסיגריה. 
  • פינת אוכל עבור העובדים – עובדים רבים בחברות שונות יוצאים לארוחת צהריים יחד עם עובדים נוספים. תמיד נחמד שיש מקום נוח לשבת בו יחד. שולחן קק"ל מלבני או עגול הם מצוינים עבור המטרה הזו. 
  • פינת המתנה מונגשת – מספרה? גלידריה? או כל עסק אחר שיש בו זמן המתנה עם הרבה אנשים, יהנה מאוד לספק ללקוחות שלו מקום נוח לשבת בו בזמן זה. ניתן להציב שולחן כזה בכניסה לעסק. במידה ומעליכם יש בנייני דירות ויש לכם קירוי, שולחן קק"ל סטנדרטי יהיה מצוין. במידה ואין לכם קירוי, שולחן מקורה בהחלט יעשה את העבודה. כמו כן, פארקוס מייצרת גם שולחנות קק"ל המותאמים לנכים ובכך אתם מנגישים את ההמתנה בעסק למגוון אנשים. 
  • שולחנות קק"ל בבתי הספר – בתי הספר השונים זקוקים לשולחנות קק"ל במרחבים השונים בבית הספר. ניתן להציב שולחנות מלבניים במסדרונות ולאפשר בצורה כזו מקום לישיבה חברתית, מקום אוכל בהפסקה ואפילו מקום לעבודת כיתה מחוץ לכיתה. אם יש בבית הספר פינת ספר, שולחן קק"ל עגול יכול להיות מעולה למטרה זו. כמו כן, בחצר בית הספר מומלץ להציב שולחנות קק"ל עגולים או מרובעים המאפשרים ישיבה בזמן ההפסקה בקבוצות או למידה בחוץ כמו שהייתה בתקופת הקורונה. 
  • שולחנות קק"ל במסעדות – שולחנות קק"ל יכולים להתאים גם עבור מסעדות. ניתן להציב אותם גם בתוך המסעדה והם מתאימים בעיקר עבור פינות ישיבה בחוץ. לא משנה אם פינת החוץ של המסעדה מקורה בגזיבו או שנמצאת באוויר הפתוח, ניתן להתאים שולחנות קק"ל עם קירוי או בלי קירוי לפי הצרכים שלכם. 

מדובר בשולחן מאוד פונקציונאלי ולכל עסק הוא עשוי להתאים עבור מטרה אחרת.  (צילום: פארקוס)
מדובר בשולחן מאוד פונקציונאלי ולכל עסק הוא עשוי להתאים עבור מטרה אחרת. (צילום: פארקוס)

למתג את העסק בעזרת שולחנות הקק"ל של פארקוס
חברת פארקוס מאפשרת לעסקים השונים לרכוש מגוון שולחנות קק"ל שניתן להתאים להם כיסוי עמיד למים, ניתן לניגוב ורב פעמי הכולל מיתוג של העסק. כאשר עסקים רבים מחפשים איך למתג את עצמם ומשקיעים עשרות אלפי שקלים על מיתוג ופרסום, פארקוס מציעה לכם דרך ייחודית למיתוג העסק שהיא פשוטה, לא יקרה, נשארת לאורך זמן ופשוט עובדת. 

כמה יעלה לכם לרכוש שולחן קק"ל לעסק?
העלות של שולחן קק"ל לעסק היא מאוד משתלמת. טווח העלויות נע בין 990 שקלים ל- 2000 שקלים. המחירים משתנים לפי סוג השולחן וההתאמה לצרכי העסק. עסקים שמעוניינים לרכוש כמות שולחנות, ימצאו מבצעים מעולים בפארקוס למבחר שולחנות קק"ל. 

אילו שירותים מעניקה פארקוס בעת קניית שולחן קק"ל?
חברת פארקוס מעניקה ללקוחות שלה אספקה מהירה של השולחנות בהזמנה מהאתר, שירותי צביעה וקיבוע בהתאם למיקום השולחן וצרכי העסק וכמובן מחירים אטרקטיביים במיוחד. ניתן להתקשר לחברה בכל שאלה בתחום ולקבל ייעוץ מקצועי. 

המאמר באדיבות החברה המובילה בישראל לשולחנות קק"ל - parkos