זמן לומר תודה: רשת SACARA משיקה לרגל סיום שנת הלימודים שני מארזי מתנות מעוצבים עם מסר ההוקרה. המארזים המעוצבים כוללים מוצרי טיפוח ומוצרי בישום לבית. מארז התכלת מכיל סבון פילינג קוקוס, ג'ל רחצה קוקוס, קרם גוף קוקוס וקרם ידיים קוקוס במחיר 39 שקל. המארז הוורוד מכיל מפיץ ריח מיקונוס, מבשם בדים מיקונוס, שמן למפיץ מיקונוס, קולב ריח לארון וקרם ידיים במחיר 49 שקל. ניתן להשיג ברשת החנויות ברחבי הארץ ובאתר SACARA.

חופשה תוססת: המותג סודהסטרים משיק דור חדש של מכשירי הגזה בעיצובים חדשים. אהבנו במיוחד את דגם ART, המתאפיין בעיצוב רטרו עכשווי עם ידית הגזה במראה תעשייתי בסגנון הידיות למזיגת בירה בברים. נוסף על פונקציית הכנת הסודה, המכשיר הוא אלמנט עיצובי בכל מטבח. הוא מגיע בצבעים שיקיים או בצבעוניות קלאסית של שחור או לבן. המחיר: 399 שקל. ניתן להשיג באתר החברה, במוקד המכירות וברשתות השיווק הנבחרות.

סודהסטרים מכשיר הגז החדש דגם ART (צילום: סודהסטרים)
סודהסטרים מכשיר הגז החדש דגם ART (צילום: סודהסטרים)

הפסקת קפה: עבודת המורים מאתגרת ומחייבת אותם לשמור על ערנות בכל שעות היום, לכן אין תמונה מוכרת יותר לתלמידים מאשר מורה שנכנסת לכיתה עם ספל קפה ביד. עדי בוטיק, המופעלת על ידי עמותת עדי, המטפלת בילדים ובמבוגרים עם מוגבלויות מורכבות, מציעה סט ספלים מעוררי השראה שיוצרו כולם על ידי אנשים עם מוגבלויות, המועסקים במסגרת סדנאות תעסוקה במטרה לשלבם במעגל העבודה. על הספלים מסרים חיוביים המקדמים אידיאלים של תקווה, שמחה, אהבה ושלום. המחיר לסט: 120 שקל. ניתן להשיג באתר עמותת עדי.

מה הסיפור שלך: לקראת סוף שנת הלימודים ושבוע הספר העברי, משיקה ללין שיתוף פעולה עם הסופר יובל אברמוביץ' הכולל מהדורה חד פעמית של "הסיפור שלי - הסיפור שאף אחד עוד לא כתב". קולקציית מתנות סוף שנה כוללת מגוון פריטים ומארזים ייחודיים בהשראת צמיחה ולבלוב. המחיר: החל מ-50 שקל, בהתאם למוצר הנבחר או תכולת המארז. בהתאם לתכולה. ניתן להשיג ברשת חנויות ללין.

תודה מתוקה: רשת מקס ברנר מציעה מארזי מתנה מתוקים כמתנת הוקרה ותודה לאנשי ההוראה, בהם מארז ייעודי Thank you. המארז כולל קוביות שוקולד לבן עם נוגט ושברי קשיו קלויים, טיפות שוקולד חלב עם שבבי קרמל ומלח, דפי שוקולד חלב, פקאן סיני עטוף בנוגט ובאבקת קקאו, שוקולד חלב עם נוגט המגולגל בשבבי קוקוס קלוי ושוקולד חלב בקרם נוגט בתוספת שברי פולי קקאו. המחיר: 219 שקל. ניתן להשיג את המארזים בחנויות השוקולד של מקס ברנר ובאתר.

מעניקים פעמיים: קבוצת אסתי לאודר בישראל ומותג קופסאות ההפתעה Coverme במיזם חברתי משותף: קופסת הפתעות במהדורה מוגבלת, שהיא תרומה מלאה לעמותת לב אוהב, הפועלת למען ילדים ונוער מאוכלוסיות מוחלשות. הקופסה כוללת ארבעה מוצרי ביוטי של המותגים המובילים שנבחרו בקפידה, שלושה מוצרים מעוצבים אחרים וגם שיעור איפור במתנה של אחד ממותגי האיפור המקצועי מאק או בובי בראון. המחיר: 229 שקל עם משלוח עד הבית. שווי המוצרים כולם עולה בשוויו על שווי התרומה. ניתן לרכוש באתר Coverme.

ניחוחות מאפריקה: ההשראה לקולקציית הנרות של המותג היוקרתי Baobab Collection היא הטבע הפראי והקסום של טנזניה, כשהחלום נולד בבלגיה שבה הם מיוצרים. הקולקציה מוצעת בחמישה גדלים, כאשר הגדול בהם Maxi Max יכול להאיר את הבית עד אלף שעות. טווח המחירים: 235־3,720 שקל בהתאם לגודל ולקולקציה. ניתן לרכוש בחנות היבואנית הרשמית SETTE ברחוב קדושי השואה 56 בהרצליה פיתוח ובאתר.

קולקציית amazonia של המותג baobab לחברת sette (צילום: יחצ)
קולקציית amazonia של המותג baobab לחברת sette (צילום: יחצ)

חיבור למהות: תכשיטים בעבודת יד עם משפטים חרוטים המעבירים מסרים של חיות, שמחה ושקט לחיזוק האנרגיה ולחיבור האישה למקום החזק שבה. התכשיטים עשויים מפליז ומצופים בזהב, וחלקם עשויים מכסף או מזהב מלא. משפטים שמתאימים למתנות סוף שנה: "וייתן לך משאלת לבך", "דרכיה דרכי נועם וכל נתיבותיה שלום", "תודה שעזרת לי לפרוח", "תודה על מפתחות לחיים" ועוד. המחירים לשרשרת או לצמיד: 150־200 שקל. ניתן להשיג באתר תכשיטים הכרתיים - powerfuljewelry.co.il ובטלפון 054-5333492.

תכשיטים הכרתיים (צילום: כלנית)
תכשיטים הכרתיים (צילום: כלנית)

לכו תתפנקו: ספא שבע מציע חבילת ספא קיצית, הכוללת עיסוי בן 60 דקות לבחירה בתוספת ארוחת בוקר או צהריים חלבית בלובי ושימוש יומי בבריכת המלון (הילטון תל אביב). אפשר לבחור בין Oil Thai, עיסוי תאילנדי מסורתי בשילוב עיסוי קלאסי ותוספת של אבנים חמות, לבין Thai Royal, עיסוי המשלב לחיצות איטיות באזורי רקמות רכות, גידים ושרירים, מתיחות לגמישות הגוף והמרצה ואיזון של מחזור הדם, והטיפול מתבצע ללא שמנים ובלבוש מסורתי נוח. המחיר: 650 שקל. ניתן להשיג בספא שבע במלון הילטון בירקון 205 בתל אביב, טלפון להזמנות: ‎073-3601416.

ספא שבע (צילום: ספא שבע)
ספא שבע (צילום: ספא שבע)

למורים שהם גם הורים: מצאנו מתנה נפלאה להורים שיוצאים לחופשה בכוונה להשקיע בילדיהם: תוכנית חדשה לבילוי בשעות הפנאי עם ילדים בני 5־12 שאוהבים לבנות, לשחק ולהמציא. באמצעות ערכת בנייה טכנולוגית אחת שתגיע עם מאות אבני בריקבוקס, דמויות ומנוע, תוכלו לבנות עשרות דגמים מלהיבים, כמו ספינת פיראטים, מערבל גלידה ומסוע ממתקים. הילדים ילמדו על המדע ועל הטכנולוגיה מאחורי כל דגם שבנו באופן עצמאי מסרטוני אנימציה שבערכה. המחיר: חבילה ראשונית של ערכת בנייה ושמונה שיעורי בנייה ומדע - 890 שקל. ניתן לרכוש באתר Brickbox.

מה, אתה איינשטיין? רשת ג'נטלמן מציעה מגוון מתנות למורים, בהם פסלי קריקטורה שיעטרו את שולחנם - אם לא בעמדת העבודה הביתית, אז בעמדה הבית־ספרית שתקבל את פניהם בשנת הלימודים הבאה. אחד הפסלונים שמצאנו הוא מעמד בצורת קריקטורה של איינשטיין חושב עם מקום לכרטיסי ביקור בצורת תיק ומקום לציוד משרדי בתוך ספרים. המחיר: 149 שקל . ניתן להשיג בסניפי הרשת בפריסה ארצית.

ג'נטלמן - פסל איינשטיין (צילום: יחצ)
ג'נטלמן - פסל איינשטיין (צילום: יחצ)

ההפסקה היא בשבילם

ממחקר חדש שערכה מחלקת הדאטה והאנליזה של מותג המתנות והחוויות BUYME עולה כי השנה חל גידול של כ־10% בשווי המתנה הממוצע לצוות החינוכי בבתי הספר ובגנים לעומת השנה שעברה.

ההשקעה הממוצעת של הורים לצוותים החינוכיים לרגל סיום שנת הלימודים תשפ"ב עומדת על 289 שקל לעומת 264 שקל בממוצע אשתקד. כמו כן, שווי המתנה הממוצעת למורה עומד השנה על 299 שקל - סכום הגבוה ב־8% משווי המתנה הממוצעת לגננת, העומד על 277 שקל.
הישראלים בוחרים בחוויות. גם השנה בחרו ההורים להתמקד במתנות חווייתיות, כאשר 38% מההורים העניקו לצוות החינוכי מתנות קולינריות, בהן מסעדות יוקרה ושף, סדנאות בישול ואפייה ואף גיפטקארדים לסיורים קולינריים וליקבים. כך צוותי ההוראה יוכלו לקחת פסק זמן, לצאת מהבית וליהנות מחוויות קולינריות ייחודיות.

כ־33% מהמתנות שמהן יוכלו המורות והגננות ליהנות הן מתנות מקטגוריית האופנה, הטיפוח והלבשת הבית. 20% מההורים החליטו להעניק לצוותי החינוך וההוראה זמן מרגיע ומפנק, המשלב טיפולי ספא, סדנאות יוגה ומיינדפולנס או נופש במלונות, ו־9% מהם שולחים את הצוות החינוכי לחוויות פנאי, להופעות ולהצגות.

מנכ"ל BUYME תומר כהן מסר: "עובדי ההוראה משקיעים לילות כימים בחינוך ילדינו. בתום שנה של פעילות הגיעה העת להביע את תודת ההורים והילדים לצוותים על התמיכה המתמשכת בילדים במהלך השנה ולהעניק מתנה חווייתית עם ברכה אישית מהילדים, שתעלה חיוך על הפנים ותרחיב את הלב".