לא רק אוכלוסיות בסיכון - כך תשמרו על עצמכם מפני מחלה 
מעל 4000 נבדקים מאובחנים מדי יום, מקדם ההדבקה כבר טיפס ל-1.19, מספר החולים הקשים בעלייה והטורים לבדיקות pcr מתחילים להתמלא מחדש - נראה כי ישנה עלייה בתחלואת הקורונה והגוף שלנו זקוק לחיזוק רציני.

פרויקטור הקורונה אומנם המליץ לאוכלוסייה בסיכון לשמור על עצמה בעזרת מסכה, במיוחד במקומות סגורים, אך הדבר אינו פוטר את שאר האוכלוסייה לשמור על מערכת חיסונית חזקה מתמיד. 

כולם כבר יודעים את ההנחיות למניעת הידבקות שכוללים המלצות משרד הבריאות להתחסן, שימוש במסכות אף - פה במקומות סגורים (אף על פי שהנחיה זו אינה חובה נכון להיום), שמירה על מרחק, הקפדה על רחיצת ידיים ושימוש באלכוג'ל, הישארות בבית במידה ומרגישים לא טוב ועוד. 

מעבר לכך, עלינו לחזק את הגוף שלנו ובמיוחד את המערכת החיסונית. מערכת חיסון בריאה מסייעת לנו להגיב במצבי פלישה של מיקרואורגניזמים אלימים, נגיפים וחיידקים. תפקידה לזהות את "הפולשים" ולצאת למתקפת נגד. כאשר מערכת החיסון חלשה, המלחמה בפולשים אינה מתבצעת כראוי ואנו נחווה מחלה קשה יותר, ארוכה יותר ובעלת סיכוי גבוה יותר לסיבוכים שונים. 

ישראל תחת גל חדש של קרונה?  (צילום: FREEPIK)
ישראל תחת גל חדש של קרונה? (צילום: FREEPIK)

מה לעשות אם נדבקתם בקורונה? 

  1. ותרו על מזון קשה לעיכול וחסר ערך תזונתי: אכילה רבה מדי גוזלת מהגוף את האנרגיה החיונית להתמודדות עם הוירוס שחדר. ההמלצה היא לצרוך מעט מזון, ובעיקר כזה שקל לעיכול ובעל סגולות רפואיות. 
  2. הקפידו לשתות הרבה מים: המים עוזרים לגוף בפינוי רעלים ועל כן חשובים מאוד בבריאות בכלל ובחולי בפרט. 
  3. הימנעו ממזונות המייצרים ליחה: מזונות אלו יכבידו על הגוף, אשר נמצא בתהליך הפרשת רעלים על מנת להבריא. 
  4. תנוחו הרבה: כבו את הטלפון והטלוויזיה והיכנסו למיטה הנעימה. בזכות מנוחה איכותית גופכם יחלים במהירות ובקלות.
  5. שלבו תוספי מזון וצמחי מרפא: צמחי מרפא מוכרים וידועים כבר אלפי שנים כמסיעים לריפוי והחלמה מהירה ממגוון רחב של מחלות וזיהומים. 
  6. שלבו מזונות העל לחיזוק מערכת החיסון:  לתזונה בריאה במהלך שגרת החיים יש חשיבות רבה בשמירה על מערכת חיסון חזקה ובריאה. תזונה עשירה בויטמינים ומינרלים תגרום לגופכם להיות עמיד יותר בפני מחלות שונות. 
  7. טפלו בסטרס ולחץ: הנטורופתיה והרפואה הטבעית רואים קשר ישיר וחשוב בין גוף ונפש. לחץ כרוני גורם להחלשות מערכת החיסון ולחדירות יתר של מזהמים ווירוסים לגופנו.

תוסף תזונה מהפכני אחד - שנותן בוסט רציני למערכת החיסונית שלכם וגם עשוי להקל על תסמיני קורונה , תוסף תזונה המומלץ ביותר לחיזוק מערכת החיסון והקלה על תסמיני היחלשות המערכת החיסונית היכול לסייע במצבים של קורונה, תסמיני פוסט קורנה, דלקות שונות וזיהומים, הינו תוסף התזונה ויראליס מבית גילוורדי. 

מדובר בתוסף תזונה טבעי ועוצמתי, שפותח לאחר מחקר מקיף של למעלה מעשור ולימוד של מגוון רחב של שיטות ריפוי טבעיות אצל המאסטרים הגדולים ביפן. ויראליס מורכב מ-20 צמחי מרפא, שמנים ותמציות צמחים, אשר מעניקים מענה מקיף ועוצמתי לחיזוק כלל המערכות בגוף האחריות להתמודדות עם מחוללי מחלות שונים בכלל ושל מערכת החיסון בפרט. 

ויראליס (צילום: GILVERDI )
ויראליס (צילום: GILVERDI )

כאמור, התוסף הייחודי מכיל שילוב עוצמתי של עשרות צמחים, אשר פעילותם הביולוגיות של כל אחד מהם ידועה ומוכרת על ידי ארגון הבריאות העולמי.

בין המרכיבים ניתן למנות:

  • אונקריה (משפיע על חיזוק חיסוני, יעיל בעצירת זיהומים ומשפיע על ייצור כדוריות דם לבנות).
  • ריישי (צמח המומלץ לשימוש במקרים של תפקוד גופני ירוד, עייפות ותשישות).
  • סמבוק שחור (אשר יעיל במיוחד לטיפול בשיעול, חום גבוה וזיהומים במערכת הנשימה).
  • שורש כורכום (הידוע בזכות פעילות נוגדת דלקת רחבה).
  • פטריית אגריקוס (אשר מועילה לאיזון מערכת החיסון).
  • שורש אנג’ליקה סינית (הנחשב בעל השפעה רב מערכתית על גוף האדם).
  • שומר (בעל תכונות של חומר מכייח ואנטי דלקתי).
  • שוש קירח (אשר מכייח ונוגד וירוסים וחיידקים).
  • תמצית זרעי שומר (מכייח עדין ומייבש קל במערכת הנשימה).
  • תמצית תפוז מר (אשר תורמת למאזן נפשי, מרגיעה ונוגדת זיהום ודלקות).
  • תמצית רגלת הגינה ( צמח זה בעל סגולות ריפוי מחזק מערכת החיסון,נמצא יעיל גם לטיפול בקוצר נשימה).
  • תמצית גלנגל (שורש המייצר תגובה אנטי דלקתית בגוף ועשיר מאוד בברזל, קוורצטין, בטא-סיטוסטרול, אנטיאוקסידנטים, נתרן, ויטמינים איי וסי פלבנואידים ופיטו-נוטריינטים ועוד).
  • תמצית שרף מור (מכייח, אנטי עוויתי, קרמינטיבי, משפר תהליכי עיכול וספיגה, מחטא ואנטי בקטריאלי).
  • תמצית זעפרן (המכילה כמות נאה של ויטמין סי אשר מחזק את מערכת החיסון וכן רכיבים טבעיים המאיצים את ייצור כדוריות הדם הלבנות שתפקידן להגן על הגוף מפני פולשים).
  • תמצית קנה סוכר תרבותי ( אשר מאפשר שחזור אובדן של מינרלים ונוזלים מסוימים, במיוחד אצל אנשים שיש להם חום).
  • שמן מנטה (מסייע לנשימה טובה).
  • שמן כורכום ( מחטא ואנטי בקטריאלי).
  • שמן זנגביל (המשמש כמרכיב בתרופות שונות לטיפול בכאבי גרון ולכיוח).
  • שמן לבנדר (מרגיע ומשחרר לחצים).
  • שמן לימון (מעודד, משפר את מצב הרוח ומסייע בחידוש תאים).
  • שמן רוזמרין (מסייע לטיפול בדלקות ומעכב התפתחות זיהומים).

ויראליס (צילום: GILVERDI )
ויראליס (צילום: GILVERDI )

התוסף שנבדק במעבדה כמקל על תסמיני קורונה 
לאחר שמשתמשים רבים, הנוטלים את התוסף באופן יומי דיווחו על הקלה משמעותית בסימפטומים של נגיף הקורונה וקשיי נשימה, הוחלט לערוך ניסוי קליני בבית חולים לחולי קורונה מאומתים במצב קל עם לפחות 2 תסמינים , אשר בוחן את יעילות המוצר והשפעתו על החיובית בקרב המאומתים בנגיף.

מדובר בתוסף הראשון אשר נבחן על השפעותיו החיוביות על תסמיני נגיף הקורונה והינו תוסף תזונה המומלץ לשימוש יומי קבוע ובוודאי בתקופות בהן יש יותר מחלות באוויר. 

בנוסף, ניסוי אחר שבחן השפעות התוסף על תא חי של נגיף הקורונה, שבוצע במעבדה ברמת בטיחות ביולוגית 3 ותחת תנאים מתאימים מצא, כי טיפול מקדים בויראליס הפחית את הציטוטוקסיות הויראליות ביותר מ-20%  בהשוואה לקבוצת ביקורת שלא טופלה בתוסף. בהתבסס על תוצאות אלה, המוצר זכה למחקר נרחב יותר להערכת פוטנציאליות לפיתוח עתידי לטיפול בCOVID19. 

לצפייה בפירוט הסגולות הביולוגיות המיוחסות לכל אחד מהמרכיבים והצמחים בתוסף לחצו כאן

לסיכום, מערכת החיסון שלנו הינה הממלכה הפרטית אשר נועדה להילחם בפולשים זרים ולהקל על תסמיני מחלה. חיזוק מערכת החיסון הינו הכרחי בשגרה ובתקופה זו בפרט, שכן חולים רבים דיווחו על כאבים, חום גבוה ומתמשך וחולשה רבה לאחר המחלה. שימוש בתוסף ויראליס והקפדה על הטיפים שנכתבו מעלה יאפשרו לכם לחזק את גופכם ולעבור את המחלה בקלות ובמהירות. וכל שנותר לנו לאחל לכם הוא שתשמרו על עצמכם ותהיו בריאים! 

*התוכן בערוץ זה אינו מהווה חוות דעת מקצועית, המלצה, תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי.