ארטיק ששווה זהב? שלגון קראנץ' פיסטוק הושק בישראל על ידי חברת נסטלה רק לפני כמה שבועות - והפך למוצר מבוקש שנחטף מהמדפים. ואל תנסו לחפש אותו במקררים בחנויות ברחבי ישראל - מצפון ועד דרום.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

השילוב בין הקושי למצוא את המוצר בחנויות בעקבות ביקוש מוגבר הביא איתו לשוק שחור שבו אנשים פרטיים מציעים השלגונים במחירים מופקעים. חיפוש במרקטפלייס בפייסבוק הציג בפנינו לא מעט תוצאות - היקרה ביותר ב-98 שקלים ליחידה, שהופיעה תחת הכותרת "הפסיקו לייצר". הצעה אחרת הייתה לרכוש 28 יחידות ב-750 שקלים.

וחכו, יש גם מבצעים: אחד הגולשים מציע יחידה אחת ב-25 שקלים, ואם תקנו 5 יחידות תשלמו 100 שקלים. אדם נוסף שהוסיף בכותרת "לא לשלוח הודעות מי שלא רוצה" מציע את השלגון ב-25 שקלים ליחידה. זאת, בתנאי שתרכשו 10 יחידות לפחות.

הסחר בקראנץ' פיסטוק (צילום: צילום מסך)
הסחר בקראנץ' פיסטוק (צילום: צילום מסך)

כמתבקש, החיפוש אחר הזהב הירוק הגיע גם לאפליקציית המסרים טלגרם, שם נפתחו קבוצות בהן מתקיים סחר בשלגון במחירים מופקעים. עם זאת, קיימות מספר קבוצות שדווקא עושות ההפך - וכל המטרה שלהן היא לעזור לאתר חנויות ברחבי הארץ בהן נשאר מלאי של השלגון.

בינתיים, הבוקר (שני) הודיעה Wolt כי השלגון זמין מעתה בהזמנה באפליקציה מרשת חנויות הגלידה של גלידות נסטלה, שהצטרפו לאחרונה לפלטפורמה במגוון אזורי שילוח. המחיר: 10 ש"ח לשלגון. אזורי השילוח: תל אביב, חולון, קריית אונו ורמת השרון וניתן להזמין מהן משלוח גם לגבעתיים, רמת גן, בני ברק, ראשון לציון, בת ים, פתח תקווה, גבעת שמואל והרצליה.

מטעם גלידות נסטלה נמסר: "אנו שמחים לראות את ההתלהבות מקראנץ' פיסטוק ולצד זה, אנו מגנים בכל תוקף ספסרות שמתפתחת ברחבי הרשת. מדובר במהדורה מוגבלת שהפצתה אמורה היתה להסתיים מזה זמן מה, אך עם זאת, קבלנו החלטה לייצר מאות אלפי יחידות נוספות שישווקו בשבועות הקרובים ובזה נחתום את המהדורה המוגבלת. בכוונתנו לעשות כל מאמץ על מנת שהציבור יוכל למצוא אותו בקרבת מקום ומבטיחים להמשיך להפתיע בטעמים חדשים בהמשך".