לאחר שמחליטים על יעד, קונים כרטיסי טיסה, דואגים לבית מלון ורכב שכור ועושים את כל שאר הסידורים הנדרשים, חשוב מאוד שלא להזניח את אחד הסידורים החשובים וההכרחיים ביותר רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל. בטרם משתלם ומתבקש במיוחד לערוך השוואת מחירי ביטוח אונליין הפערים בין החברות גדולים ורכישת הביטוח המתאים עשויה להתגלות כקריטית במקרה בו נדרשים להפעיל את הביטוח.

השוואת מחירים מקצועית למציאת ביטוח הנסיעות המתאים והמשתלם ביותר עבורכם
אינספור ישראלים טסים מדי שנה לחו"ל, והשנה נראה כי כמות היוצאים מהמדינה צפויה לשבור שיאים. מצב זה מייצר שוק תחרותי ביותר של ביטוחי נסיעות לחו"ל, וכיום כמעט כל חברת ביטוח גדולה או קטנה מתחרה על היוצאים לחו"ל ושואפת למכור להם ביטוח נסיעות.

בגלל התחרות בתחום, גם ההפרשים בין מה שמציעות חברות ביטוח שונות הם יחסית משמעותיים, הן מבחינת תעריפים ועלויות פוליסת ביטוח הנסיעות והן מבחינת סוג והיקף הכיסויים המוצעים על ידי כל חברה וחברה. תעריפי ביטוחי הנסיעות נקבעים על פי שלל פרמטרים שונים, בהתאם לתעריפי ביטוח בתחומים אחרים.
 
נתונים כמו גיל, היסטוריה רפואית, היקף הכיסוי, הרחבות שונות ועוד – כל אלו משחקים תפקיד בקביעת מחיר הביטוח, כמו גם היקף הכיסויים. ביטוח נסיעות כולל כיסויים רלוונטיים שונים, ביניהם כיסוי בעבור הוצאות רפואיות (אשפוז, בדיקות, הטסה רפואית וכיוצ"ב) וכיסויים עבור אובדן כבודה ורכוש, ביטול טיסות ועוד.
 
מאחר וקיים מגוון רחב של כיסויים אפשריים שונים, ופוליסת ביטוח אינה דבר שכולנו יודעים, יכולים או מעוניינים לקרוא בפירוט, הדרך הנכונה והמומלצת להבטיח כי נמצא את הפוליסה המשתלמת ביותר עבורנו היא באמצעות השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל. על מנת לבצע השוואה יסודית ומושכלת, מומלץ ביותר להיכנס למנוע חיפוש ייעודי – אתר המתמחה בהשוואת מחירי ביטוחים, ובפרט ביטוח נסיעות לחו"ל. דוגמה מצוינת לאתר מסוג זה היא "שוק הביטוח" – אתר בו ניתן לבצע השוואות מפורטות על סמך נתונים ואינפורמציה שאנחנו מזינים למנוע החיפוש.

כל מה שצריך לדעת על השוואת ביטוחי נסיעות לחו''ל (צילום: בועז קציר)
כל מה שצריך לדעת על השוואת ביטוחי נסיעות לחו''ל (צילום: בועז קציר)

הזנת נתונים רלוונטיים בסיסיים והרחבות רצויות וקבלת השוואה מפורטת ויסודית
כאשר משתמשים במנוע חיפוש ייעודי להשוואת פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל, האופן בו בנוי אתר מסוג זה מאפשר לנו למצוא בקלות ובמהירות את האינפורמציה הרלוונטית עבורנו. לאחר שתכניסו תאריכי טיסה, יעד וגיליים תוכלו לבחור את ההרחבות המתאימות לכם ולקבל הצעות מחיר מ-8 חברות ביטוח שונות בתוך 20 שניות לצד דירוגים, המלצות ותקציר הכיסויים תוכלו לבחור כמו מקצוענים את הביטוח המתאים עבורכם ולחסוך עשרות ואפילו מאות דולרים. 

לדוגמא השוואת מחירים לביטוח נסיעות לטיול באירופה לשבוע למשפחה בת 4 נפשות זוג+ 2 כולל הרחבה לכבודה וביטול/קיצור נסיעה מורחב לקורונה עד 5000$ בסה"כ ומתוכם עד 1,500$ לכרטיס לפחות, למקרה של הדבקות בקורונה שבעקבותיו נאלצתם לבטל את הטיסה או להאריך את השהיה בחו"ל. ישנם הפרשים של 35% בין ההצעה הזולה ליקרה שבמקרה הזה חוסך לנו יותר מ-200 ש"ח עבור כיסויים די דומים.

חשוב לקחת בחשבון כי קיימות הרחבות שונות שעשויות להיות רלוונטיות עבורנו, מעבר לכיסויי הוצאות רפואיות. למשל – ביטוח עבור הסמארטפון או המחשב הנייד, ביטוח עבור מקרה של איחור בהגעת הכבודה וכמובן – כיסויים הקשורים לקורונה ובפרט ביטולי טיסות בעקבות הידבקות אפשרית.

גם את האינפורמציה בנוגע לכיסויים אלו נוכל לקבל ביתר נוחות ויעילות ממנוע החיפוש ואתר ההשוואות הייעודי, כך שנוכל להבטיח כי אנחנו מכוסים מכל הכיוונים וכי נשיג את המחירים הטובים ביותר עבור הפוליסה המתאימה לנו.

למידע נוסף אודות ביטוח נסיעות לחו"ל באתר שוק הביטוח.
בהצלחה וטיסה נעימה!