בטעם חמאה: גלידות נסטלה משיקה שלגון חדש תחת סדרת Milka - גלידת שוקולד אגוזים - בטעם שוקולד ובציפוי שוקולד עם שברי אגוזי לוז קלויים. בסגמנט חבילות הבית פרימיום הושקו שלושה מוצרים: גלידת מילקה וניל וליבה בטעם שוקולד, גלידת מילקה קרמל עם ליבה בטעם שוקולד וגלידת פיינט אוראו עם מיני אוראו ושברי עוגיות.

גם טילון אקסטרים מתחדש עם טעם בייגלה מלוח, ובתחום ה־Wellness חוזר La Frutta פירות אדומים. כמו כן, מוצעות אגדת מנגו־יוגורט לייט עם 42 קלוריות בלבד לשלגון ואף אגדות של שלגוני פרימיום עם 99 קלוריות לשלגון בטעמים הבאים: מסקרפונה תות בציפוי שוקולד לבן ושברי עוגיות, חמאה וכן אייס קפה עם ריפל אספרסו בציפוי שוקולד חלב ושברי פקאן סיני.

טילון אקסטרים בייגלה מלוח (צילום: גלידות נסטלה)
טילון אקסטרים בייגלה מלוח (צילום: גלידות נסטלה)

מחרוזת פנינים: רשת הגלידריות לג'נדה מרעננת עם תחילת הקיץ בטעמים מפתיעים, בהם גלידת פנינים שחורות, גלידת אגוזי מקדמיה והלהיט שהפך להיסטריה - פיסטוק קראנץ'. הטעם הראשון שנותן מענה לטרנד הפנינים האופנתי הוא גלידת מיני פנינים שחורות ווניל שחור - גלידת וניל בשילוב מיני פנינים שחורות מתוקות המתפוצצות בפה; גלידת אגוזי מקדמיה - גלידת וניל מדגסקר בשילוב אגוזי מקדמיה קראנצ'יים וקרמל בניחוח פירותי; ופיסטוק קראנץ' - גלידת פיסטוק בשילוב קרם פיסטוק ופניני שוקולד לבן שמתפוצצות בפה. המחירים: לכדור - 19 שקל, לחצי קילו - 59 שקל, לקילו - 103 שקל.

לג'נדה טעמי קיץ  (צילום: יואב גולדברג)
לג'נדה טעמי קיץ (צילום: יואב גולדברג)

רעם טרופי: גלידות פלדמן ותנובה מעמיקות את שיתוף הפעולה ביניהן ומשיקות לקראת הקיץ את סדרת השלגונים החדשה "יופלה Freezy" על בסיס פירות, אשר לראשונה תכלול 70% פרי אמיתי ותכיל כ־70 קלוריות בלבד ליחידה. השלגונים ישווקו במאגדות של חמישה שלגונים או כשלגונים בודדים ברשתות השיווק ובנקודות המכירה של גלידות פלדמן ברחבי הארץ. הסדרה החדשה תכלול שלושה טעמים (פרווה): יופלה תות - כ־64 קלוריות ליחידה, יופלה מנגו - כ־70 קלוריות ליחידה ויופלה אננס־קוקוס - כ־70 קלוריות ליחידה. 

יופלה תות  (צילום: הדמייה ארטיק)
יופלה תות (צילום: הדמייה ארטיק)

בדרך לאילת: נקודת העצירה המיתולוגית, מתחם יטבתה, מציעה מגוון של יותר מ־100 טעמי גלידה לקראת הקיץ. הגלידות מיוצרות בכל בוקר בחדר הייצור בתוך הפונדק עצמו. החלב והשמנת לייצור הגלידה מגיעים ישירות ממחלבת יטבתה שמעבר לכביש. הגלידות של יטבתה אינן מכילות חומרים משמרים וביצים, ללא משפרי טעם ועשויות מחומרים טבעיים בלבד. הטעמים הבולטים: יוגורט תמרים, פיסטוק ללא תוספת סוכר, מסקרפונה תאנים, פררו רושה וסורבה מנגו. גלידות מיוחדות נוספות שאפשר למצוא רק בפונדק יטבתה: דרום אמריקה (גלידת שוקולד עם ריבת חלב ושוקולד לבן), קפה ברזיל (גלידת שוקולד וקפה עם ריבת חלב), לילות בירות ועוד. המחיר למנה בינונית בגביע או בוופל: 21 שקל. 

פיצוץ של פיסטוק: לפני כשנה השיקה מקדונלד'ס את רשת הגלידריות מק גלידה. זו מציעה את גלידת פיצוץ בטעמים חדשים שפותחו במיוחד עבורה, בהם פיסטוק, קרם ברולה, בייגלה, מסטיק ופירות יער. גלידת פיצוץ בטעם פיסטוק תצטרף לטעמי הגלידה המוצעים בתפריט הקינוחים של מקדונלד'ס. המחירים: לגלידה אישית - 16 שקל, לגלידה משפחתית במשקל של כחצי קילו - 35 שקל. ניתן להזמין בסניפי מק גלידה, במקדונלד'ס, במשלוחים, בטייק אווי ובמק דרייב.

6. גלידת פיצוץ בטעם פיסטוק ברשתות מק גלידה ומקדונלד'ס (צילום: מקדונלד'ס ישראל)
6. גלידת פיצוץ בטעם פיסטוק ברשתות מק גלידה ומקדונלד'ס (צילום: מקדונלד'ס ישראל)

שוקולד, מנטה, דבלין: לקראת פתיחת עונת הגלידות 2022 מציגה בן אנד ג'ריס ישראל חידושים ומגוון של יותר מ־25 טעמים. הגלידות החדשות לקיץ: מנטה ועוגיות - גלידת מנטה מרעננת עם עוגיות סנדוויץ' בטעם שוקולד ובמילוי קרם שכולם אוהבים; קוקי מיקס - מארז של רביעיית טילונים בטעמי קרם עוגיות ובצק עוגיות שמצטרף לקטגוריית המאגדות של החברה; והטעם האייקוני של בן אנד ג'ריס שחוזר במהדורה מוגבלת - דבלין מדסלייד - גלידת אייריש קרים עם עוגיות שוקולד צ'יפס ופאדג' קפה. המחיר לגביע 500 גרם: 26 שקל.

גלידות חדשות לקיץ של בן אנד ג'ריס (צילום: יחצ בן אנד ג'ריס)
גלידות חדשות לקיץ של בן אנד ג'ריס (צילום: יחצ בן אנד ג'ריס)

אוראו ללא גלוטן: רשת הגלידריות וניליה משיקה את גלידת אוראו עם שברי עוגיות ללא גלוטן. הגלידה, ששווקה בארה"ב בלבד, הגיעה ארצה, והיא זהה בטעמה לעוגיית אוראו המפורסמת המקורית המכילה גלוטן. העובדה שלא הצליחו להבדיל בין טעמה של העוגייה המקורית לזו נטולת הגלוטן במבחני טעימה קפדניים שנערכו לה היא הוכחה מכרעת לאיכותה. רשת וניליה מגלה מחויבות גבוהה לצורכיהם של חולי צליאק ושל אנשים הרגישים לגלוטן, שמספרם גדל מדי שנה, ובסניפיה יש מבחר גדול של טעמים ומוצרים ללא גלוטן. ניתן להשיג את הגלידה ב־21 סניפי רשת וניליה ברחבי הארץ. המחיר למנה: 18 שקל.

זהב ירוק: טרנד הפיסטוק הולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות, והישראלים משתוקקים לכל מוצר שמשלב את הטעם הדומיננטי והירוק הזה. אחד מיוצרי התוכן המזוהים ביותר עם פיסטוק בישראל הוא אוהד ראוך, מנהל קהילת המגיפה הירוקה, שהפך תמונות של מוצרים מוכרים ואהובים לכאלה בטעמי פיסטוק. בין המוצרים שזכו להתעניינות רבה ברשת היה שלגון קרנאץ' פיסטוק, שזכה לאלפי שיתופים ותגובות של גולשים. גלידות נסטלה זיהו את ההתרחשות ברשת והחליטו להגשים את החלום למאות הצרכנים שהגיבו על הפוסט הזה.

בחודשים האחרונים עבד צוות הפיתוח של נסטלה על הכנת שלגון קראנץ' פיסטוק שעונה על "החלום הירוק" של הגולשים. ראוך הוזמן למשרדי החברה לקבל טעימה ראשונה של המוצר ולהתאים אותו במדויק למה שראה בחזונו. מדובר בשלגון שוקולד לבן ופיסטוק בציפוי קראנצ'י של שוקולד לבן ושברי פיסטוק וליבת פיסטוק עשירה. ההשקה של קראנץ' פיסטוק היא ללא ספק הטירוף של קיץ 2022 - הוא הספיק לשבור שיאי ביקוש, ליצור סערה של ממש ברשת ולהיחטף מהמדפים פעם אחר פעם. עכשיו מתחדש המלאי ולראשונה הוא מגיע גם ל־Wolt! המחיר לשלגון: 10 שקלים.

גלידות נסטלה - קראנץ' פיסטוק (צילום: גלידות נסטלה)
גלידות נסטלה - קראנץ' פיסטוק (צילום: גלידות נסטלה)

יש קליק: גלידת שטראוס משיקה סדרת פיינטים חדשה בשיתוף מותג השוקולד קליק במהדורה מיוחדת של שלושה טעמים: שוקולד לבן וקרם עוגיות - גלידת שמנת בטעם שוקולד לבן עם ריפל בטעם קרם עוגיות בתוספת כדורים פריכים בציפוי שוקולד חלב ושוקולד לבן; וניל וקרמל מלוח - גלידת שמנת בטעם וניל עם ריפל בטעם קרמל מלוח בתוספת כדורים פריכים בציפוי שוקולד חלב; ושוקולד־בננה - גלידת שמנת בטעם שוקולד עם ריפל בטעם בננה בתוספת כדורים פריכים בציפוי שוקולד לבן.

גלידות קליק (צילום: סטודיו 0304)
גלידות קליק (צילום: סטודיו 0304)