דייוויד טאוור נתניה: חדר אקזקיוטיב, ספא, נוף לים ובקבוק קאווה בחדר. קבלת החדר בשעה 10:00 בבוקר עם אפשרות לפינוי בשעה 13:00 במקום 11:00, מקום התארגנות לכלה עם שלושה מלווים לכל היותר ואפשרות לצילומים במלון. החבילה בתוקף בימים א'־ה' בלבד ולא כולל חגים. המחיר: 1,850 שקל. החופשה במחיר מבצע לחברי מועדון VIPRIMA בלבד למזמינים באתר האינטרנט הרשמי של פרימה ובמוקד ההזמנות, בכפוף לתנאי הביטול של המלון. החופשה בתוקף החל מחודש ספטמבר.

מלון ווסט אשדוד  (צילום: יח''צ)
מלון ווסט אשדוד (צילום: יח''צ)

מלון ווסט אשדוד: המלון ממוקם על חוף הים של אשדוד. הכלה תקבל ציוד להתארגנות, הכולל כיסא בד, גוף תאורה, מראת גוף, פלטת פירות ופלטת כריכונים (בתיאום מראש). ניתן להגיע עם ספקים, צלמים, צוות התארגנות וכולי. המפגש לקראת היציאה לחופה בין החתן לכלה יתבצע בלובי או בחדר, לפי בחירתם של בני הזוג. המחיר לחודש יולי: החל מ־2,600 שקל. המחיר לחודש אוגוסט: החל מ־3,200 שקל לשני לילות על בסיס לינה וארוחת בוקר, כולל חבילת כלולות.

מלון בובו מרשת מלונות בראון (צילום: מקס קובלסקי )
מלון בובו מרשת מלונות בראון (צילום: מקס קובלסקי )

מלון הבוטיק BOBO של רשת בראון: במלון הבוטיק הזה כל פינה היא לוקיישן מעולה לתמונות החתונה. חבילת הכלולות שמציע המלון כוללת שני לילות באמצע השבוע, כולל קבלה מוקדמת של החדר (11:00), אירוח בסוויטת ג'וניור, טיפול ספא זוגי, ארוחת בוקר בלובי המלון ואביזרים לכלה (מראת גוף, כיסא וכדומה). החבילה תקפה בימים ש'־ד' למינימום שני לילות עד 31 בדצמבר. המחיר לחודש אוגוסט: החל מ־3,705 שקל.

מלונות פתאל (צילום: יח''צ)
מלונות פתאל (צילום: יח''צ)

רשת מלונות פתאל: הרשת מזמינה אתכם לחוויית ליל כלולות במלונות הרודס תל אביב, הרודס הרצליה, לאונרדו פלאזה ירושלים ולאונרדו נגב לבחירתכם, ושם תחכה לכם סוויטה מפנקת כיאה למעמד, שאליה תוכלו לעשות צ'ק אין מוקדם (החל מהשעה 10:00 בבוקר), שיאפשר לכם להתארגן בנחת ביום החתונה וליהנות מבקבוק יין, מפינוק VIP ומפלטת גבינות שימתינו במיוחד עבורכם. את הצ'ק אאוט למחרת אתם מוזמנים לעשות מאוחר (עד השעה 16:00), וכך תוכלו להקיץ משנתכם בכיף ולהתפנק בארוחת בוקר זוגית לחדר. המחיר: החל מ־1,700 שקל.

vert לגון נתניה (צילום: רועי מזרחי)
vert לגון נתניה (צילום: רועי מזרחי)

מלון VERT נתניה: המלון הרומנטי VERT נתניה, הממוקם על צוק עם נוף עוצר נשימה, מציע סוויטות רומנטיות וחדרים מפנקים, הכוללים מרפסת המשקיפה אל הים לאווירת חופש ושלווה, כניתוק מוחלט לבני הזוג מהמולת האירוע. חבילות הכלולות של המלון מציעות את כל הטוב הזה וכן פינוקים מיוחדים, כמו קיט רומנטי שיחכה להם בחדר וטיפול ספא זוגי SEA FOR YOURSELF באמצעות צדפות וקונכיות טבעיות חמות בשילוב עם טכניקות עיסוי מקצועיות, התורמות להפחתת כאבי שרירים ולחידוש רקמות העור, וקרצוף הגוף בפילינג ג'ל לסיום. המחיר לשני לילות כלולות בחודש יולי (קלאב פרימיום): החל מ־4,200 שקל. המחיר בחודש אוגוסט (דלקס פרימיום): החל מ־4,000 שקל.

מלון ווסט תל אביב (צילום: אסף פינצ'וק)
מלון ווסט תל אביב (צילום: אסף פינצ'וק)

מלון ווסט תל אביב: המלון ממוקם על חוף הצוק בתל אביב. המלון מזמין זוגות שעומדים להינשא להתארגן ליום חתונתם באירוח בסוויטה מפנקת. החבילה היא על בסיס שני לילות. הכלה תקבל ציוד התארגנות, הכולל כיסא בד ומראת גוף, וניתן להגיע עם ספקים, צלמים, צוות התארגנות וכולי. המחיר בחודש יולי: החל מ־3,200 שקל. המחיר בחודש אוגוסט: החל מ־3,400 שקל. המחיר לזוג לשני לילות על בסיס לינה בלבד וחבילת כלולות.

רויאל ביצ' (צילום: יח''צ)
רויאל ביצ' (צילום: יח''צ)

רויאל ביץ' תל אביב: עם הגעת האורחים לחדר הם יקבלו שני בקבוקי מים מינרליים 500 מ"ל, צלחת פירות העונה, מראה ארוכה וכיסא גבוה. עם חזרת האורחים מהאירוע הם ייהנו מבלוני הליום המפוזרים בתקרת החדר, מקישוט עלי כותרת על המיטה, מפלטת נשנושים לבחירה, מפלטת פירות העונה, מפלטת פרלינים, מבקבוק קאווה קר ומזוג חולצות JUST GOT MARRIED. קבלת החדר מוקדם בשעה 11:00 ועזיבתו בשעה 14:00. החבילה תקפה בימים א'־ה' בלבד. מורשים עד שני מלווים לחדר ללא לינה ביום החתונה בלבד (נוסף על הצלם, על המאפרת ועל הספר). המחיר לזוג ללילה: החל מ־2,603 שקל. החבילה אינה תקפה בחגים ובחודש אוגוסט. ללא מינימום לילות.

פאבליקה ישרוטל (צילום: אסף פינצ'וק)
פאבליקה ישרוטל (צילום: אסף פינצ'וק)

פאבליקה ישרוטל הרצליה: חבילת ליל הכלולות כוללת לינה, ארוחת בוקר ומתנות שף לחדר: פלטת פירות וגבינות עשירה, מים מינרליים, קוקטייל זוגי בבר המלון, מתנת הבית ועוד הפתעות. במהלך השהייה ייהנה הזוג משימוש בבריכה על גג המלון, מהלובי־בר החדשני והמעוצב וממתקני City Club, הכוללים סאונה וחדר כושר מאובזר. המחיר לזוג ללילה בחדר זוגי: החל מ־925 שקל. הנחת האתר בגובה 5% לא חלה על מבצע זה. חברי חוג שמש נהנים מהנחת מועדון בסך 15% על מחיר החבילה.

ריקודים בחתונה, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)
ריקודים בחתונה, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)

צ'ק או מזומן?

לשאלה המסורתית שמלווה כל הזמנה לחתונה "כמה כסף לתת לזוג?" הצטרפו בשנים האחרונות שאלות חדשות, כמו "איך לתת - במזומן, בצ'ק או באשראי?" ולפעמים אפילו "מה לתת - צ'ק, מתנה או גם וגם?". אגב, גם לאלו שלא נוכחים באירוע כבר לא נותרו תירוצים, כי הם יכולים לפנק מרחוק. אז אספנו כמה שאלות מעניינות וביקשנו מחברת BUYME לבדוק אותן עבורנו.

כמה משקיעים במתנה לחתונה? המחקר החדש של BUYME לרגל עונת החתונות מצא כי ב־2022 שווי מתנת חתונה ממוצעת באפליקציית המתנות עומד על 520 שקל לזוג - עלייה של 18% בשווי המתנות בהשוואה ל־2021 ועלייה של 24% בהשוואה לתקופה שלפני מגיפת הקורונה.

מה קונים לחתן ולכלה? האורחים בוחרים להתמקד במתנות קולינריות, כך ש־30% מהמתנות שהוענקו השנה לזוגות טריים היו מתנות למסעדות יוקרה ושף שבהן יוכלו ליהנות מחוויה קולינרית ייחודית. 29% בחרו להעניק נופש במלונות בשילוב חוויה מרגיעה ומפנקת של טיפולי ספא. 20% בחרו להעניק מתנות מתחום האופנה והלייף סטייל. 12% מהאורחים שלחו את החתן ואת הכלה לעצב את הבית בעזרת מתנות מעולמות העיצוב והלבשת הבית, ו־9% מהאורחים שלחו את הזוג ליהנות מתרבות ופנאי (הופעות והצגות).

נוסף על הצ'ק, מנכ"ל BUYME תומר כהן מספר: "אנחנו יודעים שאנשים רואים ב־BUYME מתנה ייחודית לאירועים משמעותיים, כמו ימי הולדת, לידה או מעבר דירה, ואנחנו מתרגשים לראות כל פעם מחדש שישראלים בוחרים להעניק BUYME גם כמתנת חתונה מעבר לצ'ק. זה משמח אותנו שאנחנו יכולים לאפשר לאורחים בחתונה לרגש את הזוגות בדרך אחרת ואישית שתשאיר זיכרון של חוויה משותפת".

גם הגיל משפיע: מהמחקר עולה כי גיל נותן המתנה משפיע על שווי המתנה שייתן לזוג החדש. לפיו, בני +65 מפנקים במתנה היקרה ביותר בשווי ממוצע של 571 שקל, ובני 18־24 - במתנה בשווי ממוצע של 402 שקל.

צ'קים אאוט? כסף ישירות לארנק הדיגיטלי: חברת Easy2Give בבעלות גיא גיאור מעניקה שירותים רחבים לזוגות מתחתנים, בהם הענקת מתנה (כספית) באשראי ישירות לארנק הדיגיטלי של הזוג מכל מקום וזמן ובלי להתעסק בחיפוש צ'קים, במשיכת מזומן בדרך לאירוע ובתארגנות עם מעטפה.

מפרעה למתחתנים: נוסף על שירות המתנה באשראי, יצאה Easy2Give בשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם חברת הפינטק PayMe, ומציעה לזוגות לפני חתונה את שירות הארנק הדיגיטלי הייעודי שיחבר בינם לבין ספקים ואולמות ויאפשר להם לשלם מקדמות לפני האירוע. הזוגות שמצויים בשלבי ההכנות לחתונה מקבלים תקציב ראשוני של כ־10,000 שקל על מנת לשלם מקדמות לספקים, וההחזר ייעשה על בסיס המתנות שיקבלו באירוע דרך כרטיסי האשראי באמצעות המערכת של Easy2Give.

תכנון פיננסי ושירותי ארגון: הארנק הדיגיטלי של Easy2Give כולל מערכת פיננסית לבניית תקציב, ניהול מוזמנים, סיוע בבחירת ספקים, ביצוע אישורי הגעה וסיוע בסידורי הושבה.