אנחנו אוהבים לדאוג לרווחתן של חיות המחמד שלנו מבחינת מזון, שתייה, משחקים מותאמים וכמובן בריאות. אנו רוצים שחיות המחמד ישארו איתנו כמה שיותר, ומסיבה זו ביטוח חיות הוא בגדר חובה עבור כל מי שמחזיק בעל חיים בבית.

מדוע חשוב כל כך לבטח את חיות המחמד?
כאשר לוקחים כלב או חתול מצער בעלי חיים, חשוב להיות מודעים לכך שהחיות האהובות האלה עלולות לחלות בדומה לבני אדם. גם כלבים וחתולים עלולים לסבול ממחלות כמו סוכרת, לחץ דם ואפילו מחלות ממאירות הדורשות טיפול נרחב יותר והשגחה ולא פעם השגחה וטרינרית משמעותית. על כן, חשוב לארגן ביטוח חיות כדי לדאוג לרווחת בעלי החיים. קבלו את כל הסיבות לעשות ביטוח לכלב או לחתול:

  • פוליסה כמו לכל בני המשפחה – בדיוק כשם שאתם מארגנים פוליסת ביטוח לכל אחד מבני המשפחה שלכם, כך חשוב לארגן פוליסת ביטוח כזו גם לבעל החיים. אחרי הכול, מדובר בפוליסת ביטוח לכל דבר ועניין שמבטיחה את בטיחותה של החיה. כך שבין אם הכלב זקוק לטיפול קל ובין אם מדובר בסיטואציה דחופה הדורשת טיפול התערבותי להצלת בעל החיים, תהיה לכם פוליסה שתכסה את ההוצאות הרפואיות.
  • נעזרים בחברת הביטוח כדי להקל על ההוצאות – מטבע הדברים, כשיש שלנו בעל חיים אנו מוציאים עליו לא מעט כסף. זה יכול להיות האוכל הטוב ביותר, צעצועים ומשחקים, מוצרי היגיינה ועוד. פוליסת ביטוח חיות יכולה לחסוך לנו כאב ראש כלכלי ולאפשר לנו להעניק לבעל החיים האהוב שלנו את כל הדרוש. 
  • חוסכים בכל ההתלבטויות – מי שלא דאג לעשות ביטוח לכלב או לחתול עלול למצוא את עצמו בהתלבטות לא פשוטה כאשר יש צורך לבצע לכלב או לחתול טיפול מסוים. זו יכולה להיות בדיקת עיניים קלה שעלולה לעלות הרבה כסף ללא ביטוח, או אפילו פרוצדורה מורכבת שבעקבותיה יהיה צורך לקחת הלוואה מהבנק. הביטוח חוסך את כל ההתלבטויות האלה. 
  • נהנים משירותים וטרינריים ברמה אחרת – ברגע שיש ביטוח חיות לחיית המחמד, ניתן ליהנות משירותים וטרינריים מתקדמים הכוללים את כל הכלים הדרושים כדי לסייע לבעלי החיים – צילומי רנטגן ואולטראסאונד, בדיקות ממוחשבות מתקדמות ועוד. 
  • יודעים שעושים את הטוב ביותר – כאשר עושים ביטוח חיות, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שאתם הורים טובים לחיית המחמד שלכם. הביטוח הוא הגושפנקא המוכיחה כי אתם עושים כל שביכולתכם על מנת לדאוג לבריאותם של הכלבים או החתולים הנמצאים ברשותכם. כך שעל כל צרה שלא תבוא, יהיה לכם כיסוי שיעזור לכם לעזור לחיית המחמד שלכם ללא היסוס. 

עושים ביטוח לבעלי חיים עם חיותא
אם אתם מחפשים חברת ביטוח אמינה ואיכותית, הכירו את חיותא. בעזרת חיותא אפשר לעשות כיסוי ביטוחי נרחב לחיות המחמד שלנו ולדעת שבמקרה הצורך חלילה, בעל החיים יקבל את הטיפול המתקדם ביותר. הכיסוי של חיותא מאפשר למחזיקים בחיות מחמד לישון בשקט ולדעת שאם חלילה חיית המחמד האהובה שלהם תזדקק לטיפול, יהיה מי שיוכל להעניק לה טיפול מקצועי.