רשת ההלבשה התחתונה "טריומף" משיקה קולקציית ט"ו באב שנעה בין רומנטיות רכה לסקסיות, בשילובים של תחרות ורקמות. הקולקציה מיוצרת מבדים איכותיים ורכים, תמיכה אולמטימטיבית תוך התאמה לכל סוגי החזה של האישה, לתחושת נוחות מרבית. העיצובים רומנטיים טרנדיים ואופנתיים ומגיעים במגוון גזרות ומידות.

בין הדגמים, ניתן לראות סט תחתון וחזייה בשילוב של הדפס פרחוני ותחרה, עם קאפים, חזיות ללא ברזלים בשילוב תחרות שמקנות מראה שלם, חזיה ברקמה פרחונית, מעודנת, עם קשתות תמיכה קלות ויציבות בטכנולוגיית תלת מימד, המספקות לתמיכה אולטימטיבית, וכן חזיות מרופדות בשילוב רקמות ועוד. 

שני כהן כנען, סמנכלית השיווק של חברת טריומף וסלוגי בישראל, מסרה: "ט״ו באב הינו אחד הימים האהובים בשנה והלבשה תחתונה היא אחת המתנות הכי מבוקשות כמתנה על פי סקרים בקרב צרכנים וצרכניות כבר שנים רבות. בנוסף תחום החזיות וההלבשה התחתונה נמצא בעליה מתמדת בשנים האחרונות וזאת הודות לעליית המודעות בקרב נשים לגבי חשיבות החזיה לנוחות של האישה והנראות לאורך היום ולרצון להראות הכי טוב שיש גם מתחת לבגדים. חברת טריומף שמה לה למטרה להיות הכי חדשנית, הכי אופנתית ולספק הלבשה תחתונה ברמה הכי גבוהה שיש".

את דגמי המותג ניתן לרכוש בסניפי טריומף, רשתות נבחרות להלבשת תחתונה (משביר, H&O, את לבני נשים, אינטימה וכו') או באתר האונליין שלנו: https://triumph.co.il.