הפשפשים לרוב, אינם מזיקים מלבד עקיצות וגירוד שחולף לאחר מספר ימים קצר. אחוז קטן מהאוכלוסייה, אלרגי לעקיצות האלה, ולא כדאי לכם להגיע למצב בו תגלו האם אתם אלרגיים או לא. לכן, כדאי לנקוט במספר צעדים מניעתיים, ולקוות שלא תתקלו במזיק זה לעולם. אם בכל זאת הפשפש בא לבקר בביתכם, תזדקקו להדברה ספציפית עבור הפשפש. המשיכו לקרוא וגלו את כל מה שאתם צריכים לדעת, בנושא פשפשים, וחומרי הדברה למיניהם. 

מה הוא פשפש 
פשפש או פשפש המיטה, הוא בעצם חרק קטנטן בגודל מילימטר ועד שישה מילימטרים בבגרותו. הצבע שלו הוא חום – שחור, והוא ניזון מהדם שלנו, בני האדם. הפשפש לרוב נמצא על המזרן שלנו, ובשעות הפעילות שלו, בלילה, הוא יונק את דם האדם, ובעצם עוקץ אותנו, וחוזר חזרה לקפלי המזרן.

פעולה זו מקשה עלינו למצוא אותו, להיפטר ממנו, ומשאירה אותנו עם גירוד לא נעים ותחושת גועל ולכלוך. עם זאת, חשוב לדעת כי פשפש המיטה אינו מסוכן והוא כלל לא מעביר מחלות, אלא רק תחושה לא נעימה.
 
נקודה חשובה, היא שפשפש המיטה יכול לחיות כמעט שנה ללא דם. לכן, אם נעקצתם וחשבתם שהפשפש המשיך הלאה, יכול מאוד להיות שהוא מחכה לכם מתחת לסדין. לכן, ברגע שאתם חושדים כי קיימת סבירות לפשפשים בביתכם, הזמינו מיד מדביר, ואל תחשבו שהפשפש ייעלם בעצמו.

איך נדביר את הפשפשים שהגיעו לביקור אצלנו בבית 
אם בכל זאת הגיעו פשפשים לביתכם, הפתרון הוא להשתמש בחומרים ידידותיים לסביבה, אשר ידבירו את הפשפשים, ואת הביצים שהם הטילו. לפעמים, החומרים הכימיים החזקים, לא מזיקים לפשפשים, לכן יש להשתמש בחומר ספציפי אשר יפתור את מכת הפשפשים אחת ולתמיד. ההמלצה היא כמובן להיעזר בשירות של מדביר מקצועי, שייתן לכם את כל התשובות.

לסיכום, אם אתם זקוקים לשירותיו של מדביר, אשר יבצע ריסוס לבית, הדברה, הרחקה של מזיקים כמו עכברים, נמלים, תיקנים וכמובן פשפשים, ועוד שירותים נוספים, מיכאל ובוריס הם האנשים בשבילכם. אתם יותר ממוזמנים להשאיר את הטלפון הנייד שלכם, ואת השם המלא באתר שלנו, ואנחנו נדאג לחזור אליכם בשעה נוחה, עם מגוון השירותים שלנו, המידע שתזדקקו לו, וכמובן הצעת מחיר הוגנת ביחס למתחרים בשוק ההדברות.

אנו זמינים לכל שאלה או תהייה שתהיה לכם במהלך הדרך, ומאמינים בנתינת שירות ללא פשרות. אנחנו מחכים לתת לכם שירות בהדברה הבאה שלכם, ומקווים שתזדקקו לה בנסיבות משמחות של מעבר דירה או שיפוץ, ולא לאחר הופעת המזיקים. מוזמנים להתקשר אלינו או להשאיר את הפרטים שלכם, מיכאל ובוריס הדברות.