עוז ברלוביץ', מנכ"ל חברת התעופה ארקיע, התראיין היום (חמישי) בתוכניתו של גדעון אוקו ב-103FM, התייחס לביקוש הגבוה לחופשות בחו"ל עבור החודש הנוכחי ולקראת החגים, והסביר כיצד ניתן בכל זאת למצוא כרטיסי טיסה ליעדים נבחרים במחירים סבירים.

החל מהשבוע: טיסות שבועיות מאילת לחו"ל | רשימת היעדים המלאה

"כמעט על כל יעד בכל חברה, ניתן למצוא כמה מקומות בודדים, וחברות התעופה נשארות עם הרבה יעדים שעדיין ניתן לתפוס אליהם מקומות ויש גם מבצעים", אמר ברלוביץ' בפתח הריאיון, "רוב החברות רוצות למכור את החבילות במחיר הכי גבוה, אך ניתן למצוא באתרים הישירים של החברות מצבעים נקודתיים. מה שכן, צריך להתגמש בתאריכים ולהתאים את עצמך ליעד, למלון וליעדי הטיסות". 

"אנחנו בקיץ מאוד מסביבי מבחינת כמות הנוסעים, מעל לכל הציפיות, באוגוסט נעבור את מספרי החודש המקביל ב-2019", הוסיף, "אפשר בהחלט למצוא מספרים בחבילות סגורות, גם את המלון והטיסה, במחירים שהם עשרות אחוזים נמוכים יותר ממחירי השוק והמחירים שסוכנויות הנסיעות פירסמו". 

לאחר מכן ציין מנכ"ל ארקיע כי "התורים בנתב"ג זה לא מה שראינו בחודשים האחרונים, יש מאות עובדים והעסק זורם ממש טוב. יש שיפור בהחלט דרמטי בעומסים, היום חמישי זה אחד הימים העמוסים בימי השבוע, והתהליך עובר מהר. אני רואה נוסעים שמחים ומאושרים". 

"רוב תאריכי החופשות לחגים יחסית מאוד יקרים, אך גם כאן אני מציע כבר עכשיו, מי שיותר מתוכנן ויודע איפה הוא רוצה לעשות את החופשה, אני מציע לו עכשיו להזמין מקום. מי שיותר ספונטני, שיחכה. תמיד אפשר למצוא מקומות ברגע האחרון", אמר ברלוביץ' לסיום.

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, רדיו 103FM