אהבה בשדות: רשת נוי השדה חוגגת אהבה במארז רומנטי לערב מושלם. המארז כולל פירות קיץ מתוקים, כמו ענבים, אוכמניות וליצ'י, מארז YuGIN של ג'ין ושייקר להכנת קוקטיילים טעימים, שלישיית גרופר במגוון טעמים, פרחים אכילים לקישוט וזוג כוסות קוקטייל. המחיר: 319 שקל. ניתן להשיג באתר האונליין נוי השדה. 

מארז נוי השדה לטו באב  (צילום: אודי דגן)
מארז נוי השדה לטו באב (צילום: אודי דגן)

תגידו "כן" לאהבה: בית השמפניה הצרפתי Moët & Chandon משיק מארזי מתנה רומנטיים בקופסאות מהודרות. על מנת להעניק למתנה נופך אישי כתוב על גבי כל מארז קוד QR לחוויה דיגיטלית מיוחדת, שבאמצעותו ניתן ליצור סרטון או תמונה עם ברכה ועיצוב של פילטר רומנטי בהתאמה אישית. הקדשות לדוגמה המופיעות על המארז: say yes to love, from my heart to yours, specially yours, to live & love with you, to you future. טווח המחירים: 199־220 שקל. מארזי ט"ו באב זמינים בחנויות האלכוהול ברחבי הארץ. 

מארז מואט קומנטי  (צילום: יח''צ)
מארז מואט קומנטי (צילום: יח''צ)

שובי דובי: חנות הגאדג'טים והמתנות GadgetShop מציעה מגוון אפשרויות רומנטיות למתנות: מתנה אישית, כדוגמת בובת דובי ענקית (בגובה 1.35 מ'), מתנה סמלית, כמו מחזיק מפתחות או ספל עם אמירה, תמונה במסגרת שמשמיעה מסר קולי קצר ואישי, מכשירי עיסוי או מפל שוקולד שייתן גם אפשרות לבילוי זוגי. טווח המחירים: 10־1,390 שקל. ניתן להשיג באתר החנות. 

דובי ענק  349 שח (צילום: יח''צ חו''ל)
דובי ענק 349 שח (צילום: יח''צ חו''ל)

מטפחים זוגיות: סופר־פארם מציעה מגוון מארזי טיפוח חגיגיים ומעוצבים לחג האהבה, הכוללים בשמים, קרמים, דאודורנטים ועוד, שבהם תוכלו לפנק את האוהבים שלכם ואת עצמכם. במבצע לט"ו באב: 25 שקל הנחה על כל קנייה ב־99 שקל על המארזים ועל הבישום שבמבצע בסניפים ובאתר סופר־פארם אונליין. מארזים לדוגמה: MOSCHINO BUBBLEGUM לאישה או MOSCHINO

moschino (צילום: יח''צ)
moschino (צילום: יח''צ)

בחדרי חדרים: רשת אינטימה חוגגת אהבה בשני מארזים מושלמים עבור בת הזוג, הכוללים הלבשה תחתונה איכותית ורומנטית במיוחד וזוג נעלי בית מפנקות. המארזים החדשים יימכרו בחנויות הרשת לזמן מוגבל ובמחיר מיוחד לרגל חג האהבה. מארז אחד כולל בייבידול של מכנסיים וגופייה מבד סאטן נשפך בשילוב תחרה לצד נעלי בית מפנקות. מארז אחר כולל כותונת מידי סקסית מבד סאטן נשפך בשילוב תחרה לצד נעלי בית מפנקות. טווח המחירים: 150־180 שקל, בתוקף עד 14 באוגוסט.

אינטימה מארז טו באב (צילום: עמית שמש)
אינטימה מארז טו באב (צילום: עמית שמש)

אהבה מתוקה: רשת הגלידריות גולדה משיקה מארז ספיישל זוגי במהדורה מיוחדת, הכולל גלידת סמורס חדשה עם מרשמלו, שוקולד וקרקר מלוח, פחזניות RUBY בהשראת ט"ו באב ומבחר קינוחי פטיסרי זוגיים ומפנקים של מותג הקינוחים PINK GOLDA. כדי שיהיה לכם הדייט המושלם בערב שכולו אהבה, למארז המתוק מצורף שאלון היכרות זוגי בנושאי מתוקים וקינוחים. המחיר למארז: 99 שקל. המארז זמין בכל סניפי הרשת בפריסה ארצית וכן באפליקציה ובאתרי המשלוחים.

פינק גולדה  (צילום: גיל אבירם)
פינק גולדה (צילום: גיל אבירם)

יא ירח: אין כמו יין טוב כדי ליהנות מדייט זוגי אינטימי בפיקניק בחוף הים או אפילו בבית על הספה. יקבי כרמל משיקה את סדרת היינות CARMEL MOONLIGHT. לכבוד ט"ו באב היא יצרה עם Oh My Box, המשווקת מארזים חווייתיים עם תוכן לדייטים זוגיים, את מארז מונלייט לבילוי יוצא דופן לזוגות המעוניינים להכניס עניין ולהחזיר את הניצוץ למערכת היחסים. המארז כולל בקבוק מונלייט לבן, משחק זוגיות, טריוויית אהבה, אמת או חובה, כרטיסי גירוד ״איך יסתיים הערב?״ ועוד. המחיר: 340 שקל. ניתן להשיג באתר Oh My Box.

מארז טו באב  (צילום: איל קרן)
מארז טו באב (צילום: איל קרן)

בטעם האהבה: רשת הקונדיטוריות רולדין משיקה לכבוד ט"ו באב קולקציית עוגות זוגיות מעוצבות וחגיגיות לאוהבים. הקולקציה כוללת עוגות מוס בצורת לב, מון שרי ועוגות לב מרקיז שוקולד, ומציעה גם מגוון רחב של קינוחי פטיסרי ומארזים רומנטיים. הקינוחים עשויים בעבודת יד מחומרי גלם איכותיים. המחיר לעוגה זוגית: 59 שקל. ניתן להשיג בכל סניפי הרשת בפריסה ארצית או באתר האונליין של הרשת.

רולדין עוגת מון שרי מחיר 55 שקל (צילום: רונן מנגן)
רולדין עוגת מון שרי מחיר 55 שקל (צילום: רונן מנגן)

דרינק ופרח: מאז ומעולם לפרחים יש היכולת לשנות מצבי רוח ולסמל אהבה. מותג הליקר הצרפתי והפרחוני St-Germain חבר למותג הפרחים הטרנדי Wildflower ליצירת מארז רומנטי וחגיגי ובו סט קוקטיילים זוגי וזר פרחים ייחודי. מארז St-Germain love Box מכיל בקבוק ליקר סן ז'רמן 50 מ"ל, בקבוק ג'ין בומביי 200 מ"ל, שני בקבוקי טוניק 200 מ"ל ושתי כוסות Highball סן ז'רמן. המחיר לצרכן: 299 שקל. ניתן להשיג באתר wildflowertlv.com.

st-germain love box x wildflower (צילום: יח''צ)
st-germain love box x wildflower (צילום: יח''צ)

העצמה נשית: מותג הטיפוח LAVIDO ומותג התכשיטים DANON חברו יחד ליצירת מהדורה מוגבלת של מארז מתנה המעוצב בסימן העצמה נשית. המארז יכיל את ארבעת המוצרים הנמכרים ביותר של המותגים: קרם יום עם מקדם הגנה 15 SPF, קרם גוף ארומתרפי פטשולי וניל בעל ריח חושני, טבעת פלרמו אופנתית המצופה זהב 24K ועגילי חישוק טרנדיים מדגם מאולה המצופים זהב 24K. מחיר המארז: 299 שקל בלבד (במקום 519 שקל). ניתן להשיג בחנויות מותג לבידו ובאתר המותג ובאתר דנון.

מארז טו באב של המותגים לבידו&דנון (צילום: רני לוריא)
מארז טו באב של המותגים לבידו&דנון (צילום: רני לוריא)

ניחוח לזוגיות: בשנים האחרונות מתבשמות ומתבשמים מתקדמים מעיזים לערוך שילובי בשמים ליצירת ניחוח חדש משלהם. סדרת הבשמים החדשה Accordi Di Profumo של מותג בישום היוקרה The Merchant Of Venice לוקחת את המנהג צעד קדימה ומציגה שמונה דגמי בושם שנרקחו מתוך ארבעה יסודות ניחוח מרכזיים - עצים, פרחים, תבלינים והדרים - ומאפשרים ליצור שכבות של בישום תוך שילוב ביניהם ליצירת קוקטייל בושם מותאם אישית. המחיר: 240 שקל ל־30 מ"ל. ניתן להשיג באתר היבואן אסנס פרפיום.

הרכיבו לאהוב שלכם ניחוח בהתאמה אישית  (צילום: יח''צ)
הרכיבו לאהוב שלכם ניחוח בהתאמה אישית (צילום: יח''צ)

זר של אהבה: ליום הכי מאוהב בשנה רשת ZER4U משיקה קולקציה של סידורים וזרים, המאופיינת במראה רומנטי ועשיר של פרחי העונה עם שזירות של מגוון סוגי פרחים. כמו כן, היא מציעה מבחר מארזים שהולכים נפלא עם זר הפרחים: מארזי שוקולד, בקבוקי יין ואלכוהול איכותיים, מארזי ספא ועוד. מבצע מיוחד לט"ו באב: קונים ממגוון הזרים והסידורים ב־159 שקל ומקבלים בקבוק קאווה ב־9 שקלים במקום ב־49 שקל. המחיר לקולקציה: החל מ־99 שקל. להזמנות: 5444* או 1-700-500-800 מכל טלפון או באתר.

pink up your life  (צילום: בועז אשכול )
pink up your life (צילום: בועז אשכול )

יפה בוורוד: יקב תבור משיק מארז רומנטי שמכיל בקבוק אדמה רוזה ברברה מבציר 2021 וקופסת שוקולדים מפנקת. מדובר ביין שזכה במדליית הכסף בתחרות אשכול הזהב, תחרות היינות הגדולה ביותר בישראל המתקיימת מדי שנה. היין הופק מענבי ברברה אשר נבצרו בכרם היקב שבגליל המזרחי, נקלטו בשעת בוקר מוקדמת ועברו שהייה קצרה של כשעתיים עם הקליפות כדי להגיע לצבע ולטעם האופטימליים. המחיר המומלץ לצרכן: 69־75 שקל. ניתן להשיג בחנויות היין והאלכוהול המתמחות.