מותג נוסף בלעדי לרשת קרביץ: STREET ART מציע תיקים מעוצבים בסגנון אומנות רחוב, גרפיטי ואיורים מעולם הקומיקס. המותג מציג השנה 12 דגמים חדשים של תיקים וקלמרים תואמים בעיצובים שמתאימים את עצמם לילדים צעירים שמרגישים גדולים, כמו גם לבני נוער.

תיקי הגב כוללים יציאת אוזניות ו־USB מובנית בצד התיק, כבל הטענה ומטען POWER BANK. לכל תיק עשרה תאים, כולל שני תאים גדולים ומרווחים, שרוול פנימי למחשב נייד, תא אחסון לבקבוק מים, תא עליון לארנק, למפתחות או למשקפיים, תא פנימי מרושת, שלושה תאים חיצוניים לשליפה מהירה, תא נסתר נגד גניבות, גב מרופד עם פתחי אוורור ומחזירי אור מובנים.

המחיר: 269 שקל. ניתן להשיג בסניפי רשת קרביץ בפריסה ארצית. 

תיק אורטופדי. 150 שקלים (צילום: MAX STOCK)
תיק אורטופדי. 150 שקלים (צילום: MAX STOCK)

רשת מקס סטוק: מציעה ילקוט אורתופדי במגוון דגמים עם הדמויות המוכרות והאהובות, כמו ספיידרמן, חד־קרן, מיני מאוס וסימבה. התיק גדול דיו כדי להכיל את הציוד הנדרש לבית הספר היסודי, אך גם נותן מענה נוח לעומס על גב הילדים. לתיק שלושה תאים ברכיסת רוכסנים, כיסי צד גדולים לבקבוקי שתייה וידית אחיזה. ניתן לרכוש עגלה (במחיר 65 שקל), המשמשת כבסיס לילקוט לנשיאה על גלגלים במקום על הגב.

המחיר: 150 שקל. ניתן להשיג ברשת מקס סטוק בפריסה ארצית.

ספיידרמן מודן  (צילום: יחצ)
ספיידרמן מודן (צילום: יחצ)

רשת YOLO: משיקה את הקולקציה "חזרה לבית הספר" במהדורה מוגבלת לשנת הלימודים הקרובה. ילקוט X-BAG, בעל תו תקן של מכון התקנים הישראלי, מיועד לכיתות נמוכות עם מערכת גב אורתופדית בעלת פטנט ייחודי המיוצר מחומרים מתקדמים וקלים במיוחד. לתיק תא מתרחב, רוכסנים עמידים, תא אוכל מחומר מבודד וקל לניקוי, מחזירי אור, כיסי צד גדולים לבקבוקי שתייה וכיסוי גשם. לכל תיק אפשרות לחיבור עגלה, כותפות מאווררות למניעת הזעה ותחתית קשיחה לחלוקת משקל נכונה וליציבות.

מחיר התיק: 289 שקל; המחיר של תוספת עגלה: 99 שקל. לראשונה לקראת שנת הלימודים הקרובה ניתן יהיה להשיג את מוצרי YOLO (חוץ מאשר בחנויות הרשת בפריסה ארצית) גם במחלקה ייעודית ברשת החנויות ובאתר של אופיס דיפו.

תיק בובות ושעון קידי ווטש (צילום: יחצ)
תיק בובות ושעון קידי ווטש (צילום: יחצ)

המארז השלם של קל גב: פתרון אולטימטיבי שנותן מענה לציוד מלא לכיתות הנמוכות בבית הספר היסודי. המארז שמגיע באריזת מתנה מרשימה מכיל סט מוצרים איכותי בעיצוב תואם: ילקוט אורתופדי מתרחב וקל מדגם X-BAG, עגלת נשיאה עמידה, קלמר מתרחב וקופסת אוכל מחולקת ובקבוק שתייה בנפח 500 מ"ל, שמגיעים עם כיסוי תרמי מבודד. מערכת הגב האורתופדית בעלת מבנה ייחודי, מאוורר ובולם זעזועים, הכתפיות מאווררות וניתנות לכוונון, נפח התיק גדל במידת הצורך באמצעות פתיחת רוכסן לתא נוסף, תא האוכל מבודד וקל לניקוי, כיסי הצד גדולים והתחתית קשיחה. לתיק מחזירי אור בחזית, בצדדים ועל הכתפיות להגברת הבטיחות וכיסוי להגנה מפני הגשם. הילקוט בעל תו תקן של מכון התקנים הישראלי.

המחיר המומלץ לצרכן: 489 שקל. ניתן להשיג במגוון רשתות המשווקות מוצרי חזרה לבית הספר.

תיקי גן 89 ש''ח (צילום: יחצ,צילום YOLO)
תיקי גן 89 ש''ח (צילום: יחצ,צילום YOLO)

קרביץ מציגים: חידושים ומותגים מובילים לצד מותגים בלעדיים, בהם המותג האירופי STEP BY STEP, שמציע תיקים אורתופדיים ומתאים לתלמידי הכיתות הנמוכות. התיקים של המותג בעלי גב אורתופדי ותחתית קשיחה המאפשרת עמידות לתיק ומקילה את ארגון תכולתו. תיקי SBS הם איכותיים וקלים במיוחד, המשלבים עקרונות מעולם התרמילאים על מנת להגיע לרמת פיזור משקל, נשיאה ונוחות אופטימליים לתלמיד. התיק עומד בתקן הישראלי ובעל כתפיות קשיחות וגב קשיח, שני תאים של בקבוקים בצדי התיק וידית נשיאה.

המחיר: 199 שקל. ניתן להשיג בסניפי רשת קרביץ בפריסה ארצית. 

דגם כדורגל  (צילום: יחצ)
דגם כדורגל (צילום: יחצ)

תיק אורתופדי טרולי 2+1 של מודן: תיק קל ונוח לנשיאה ובעל גב מאוורר להזעה, ידית נשיאה וגלגלים מובנים. הוא מאפשר שימוש בשלושה מצבים שונים: שימוש במערכת הטרולי, בגלגלים ובידית הנשיאה; ניתוק החלק הקדמי של התיק ושימוש בתיק קטן יותר הנישא על הגב; ונשיאת התיק, כולל מערכת הגלגלים, על הגב לניצול נפחו המלא (35 ליטר).

המחיר: 359 שקל. לכל התיקים קלמרים תואמים. ניתן להשיג במגוון רשתות המשווקות מוצרי חזרה לבית הספר.

מארז המושלם של קל גב 489 ש''ח (צילום: סטודיו קל גב)
מארז המושלם של קל גב 489 ש''ח (צילום: סטודיו קל גב)

מודן: מתפארת בתיק אורתופדי שנרשמו עליו כמה פטנטים ייחודיים. התיק מיועד לתלמידי הכיתות הנמוכות וכולל את המערכת האורתופדית Air Flex Bag האוורירית, שמספקת לתלמיד נוחות נשיאה ושמירה על בריאות הגב.

המחיר: 239 שקל. מבצע: רוכשים תיק אורתופדי ומקבלים שעון חכם KIDIWATCH עם אפליקציית איתור ב־30 שקל. בעזרת השעון ניתן לאתר את מיקום ילדכם בכל שעה, להתקשר ולקבל שיחות מעשרה מספרים מוגדרים מראש. ניתן להשיג במגוון רשתות המשווקות מוצרי חזרה לבית הספר.

דיסני ישראל: מציגה קולקציה של תיקים אורתופדיים מבית קל גב עם דמויות דיסני מהסרטים החדשים והקלאסיים, כמו אלזה ואנה, ומגוון גיבורי מארוול, כגון ספיידרמן האלמותי. התיקים מותאמים לסחיבת ספרים עם אפשרות לנשיאה של טרולי עם ידית נשלפת וגלגלים להקלת המשקל על גבם של הילדים.

המחיר המומלץ לצרכן: 269־399 שקל. ניתן להשיג ברשת חנויות תיק ותיק, במגוון רשתות וחנויות כלי הכתיבה ובאתר קל גב.

ילקוט דיסני  (צילום: קל גב)
ילקוט דיסני (צילום: קל גב)

התיקים של סקיפ הופ: לקראת שנת הלימודים הקרבה המותג משיק את קולקציית החזרה לגן בעיצוב מושקע עם תשומת לב לפרטים הקטנים. גולת הכותרת של הקולקציה היא מארזים תואמים, הכוללים תיק גן, תיק אוכל מבודד קור וחום, בקבוק שתייה וקופסת אוכל. הקולקציה לגן מציגה עיצובים מרשימים, ונוסף על המארזים, מוצעים לקטנטנים גם תיקי גן עצמאיים. התיקים של סקיפ עשויים בד עמיד וכוללים כיס צדי העשוי בד רשת נמתח, תא קדמי שימושי וכיסים נוספים בצדדים. הכתפיות מרופדות ומותאמות לכתפיים הקטנות של הילדים.

טווח המחירים למארזי התיקים לגן: 130־190 שקל, טווח המחירים לתיקים: 90־110 שקל. ניתן להשיג ברשת קרטרס אושקוש, ברשת H&O ובאתר קרטרס.

חברת פלפוט: מציעה את קולקציית תיקי הגן "מינימי" עם מערכת גב ארגונומית להתאמה מלאה לגב הילד. לתיקים שני כיסים לבקבוקים ושני תאים לנוחות מקסימלית. התיקים משלבים אלמנטים מעולם הילדים, כגון נצנצים, פונפונים ודמויות של חיות.

המחיר: 80־90 שקל. 

 קרביץ תיקי sbs, מחיר 199 ש''ח (צילום: באדיבות קרביץ)
קרביץ תיקי sbs, מחיר 199 ש''ח (צילום: באדיבות קרביץ)

רשת SCOOP: מציעה קולקציית תיקים לילדים בעיצוב שובבי ובמחיר שווה לכל כיס. הקולקציה כוללת תיקי גן ובית ספר על הגב או על גלגלים בגוונים שמחים וצבעוניים המתאימים לבנים או לבנות. העיצובים מגוונים - החל מתיקי חד־קרן עם בובה, דמות LOL האהובה ושילוב פייטים ועד תיקי אופנה לבני נוער שאוהבים לשלב אותם עם הלוק היומי ולהישאר אופנתיים.

טווח המחירים לתיקים: 30־100 שקל. ניתן להשיג בסניפי SCOOP ברחבי הארץ.

חזרה לגן של רשת סקופ (צילום: עמירם בן ישי)
חזרה לגן של רשת סקופ (צילום: עמירם בן ישי)

תיקי הגן של רשת YOLO: מוצגים בסטייל שובב וכיפי במגוון הדפסים וצבעים עם תא נוסף ומקום לבקבוק. השנה הצטרף דגם נוסף לחבורה עם תא חיצוני גדול משמעותית ורוכסן שמלווה את התיק מצד אל צד לנוחות מרבית ולתפעול עצמאי של ילדי הגן.

המחיר: 89 שקל. ניתן להשיג בסניפי הרשת בפריסה ארצית או במחלקה הייעודית ברשת החנויות ובאתר של אופיס דיפו.

ג'מבו סטוק תיק גן 10 ש''ח (צילום: יחצ)
ג'מבו סטוק תיק גן 10 ש''ח (צילום: יחצ)

חדש מבית קל גב: מארז המכיל את כל מה שצריך לגן. תיק גב איכותי לגן בעיצובים עם מותגי הילדים האהובים, קופסת אוכל מחולקת עם סגירת ארבעה כיוונים המגיעה בכיסוי תרמי מגן ומבודד, בקבוק שתייה בנפח 500 מ"ל עם פייה נוחה לשימוש המגיע בכיסוי תרמי מבודד ומגן בעת נפילת הבקבוק ושלישיית מגבות לשימוש בעת הארוחה בגן שניתנות לכביסה ומתאימות לעיצוב התיק. המארז מגיע באריזת מתנה מעוצבת.

המחיר המומלץ לצרכן: 169 שקל. ניתן להשיג במגוון רשתות המשווקות מוצרי חזרה לבית הספר.

דגם כדורגל מבית קל גב (צילום: סטודיו קל גב)
דגם כדורגל מבית קל גב (צילום: סטודיו קל גב)

רשת ג'מבו סטוק: מציגה את קולקציית החזרה לבית הספר שלה בעיצובים טרנדיים ובצבעוניות רבה. הקולקציה כוללת תיקים וילקוטים לגן ולבית הספר במגוון רחב של דגמים ודפוסים במחירים אטרקטיביים.

המחיר לתיק גן: 10 שקלים. ניתן להשיג ברשת חנויות ג'מבו סטוק וג'מבו סטריט ברחבי הארץ ובאתר.

סקיפ הופ- סט תיק גן גינה בקבוק שתיה תואמת (צילום: אסף לוי)
סקיפ הופ- סט תיק גן גינה בקבוק שתיה תואמת (צילום: אסף לוי)