שוב אירוע בעייתי בסנפרוסט: לאחר שמוקדם יותר החודש התגלו בשקיות של חברת סנפרוסט עכבר מת ופיסת נחש, מצא צרכן נוסף שבלול ופיסה של כפפת לטקס בשני מוצרים של החברה.

הצרכן, ארז פיקלר, התארח היום (ראשון) בתוכניתם של בן כספית ואריה אלדד ב-103FM, והתייחס לכך: "באוגוסט פתחנו חבילה ומצאנו חלקים של כפפת לטקס בפנים, ובסביבות מאי פתחנו חבילה של אפונה ומצאנו שבלול. כל פעם בחברה התייחסו לזה ברצינות, נתנו פיצוי, אמרו סליחה ואנחנו חשבנו שטעויות קורות. עכשיו כששמענו שזה קורה להרבה אנשים נוספים, הבנו שמדובר משהו מערכתי".

רמי לוי על סערת הנחש והעכבר בסנפרוסט: "הכול גדל באדמה, זה יכול לקרות"
ד"ר אלרעי פרייס על חלקי הנחש בשעועית של סנפרוסט: "דרשנו שיהיה ריקול"  

"הסתפקנו בפנייה לחברה. שבלול בתוך אפונה זה מקרה שיכול לקרות, אך בנוגע לכפפה היה לי מוזר מאוד", ציין פיקלר שהוסיף כי לא מדובר מבחינתו בענייני כשרות: "אנחנו לא שומרים כשרות, אבל אני פשוט מעדיף לא לאכול שבלולים, כשאני קונה אפונה אני מצפה לקבל רק אפונה". 

למרות האכזבה מהאירועים, פיקלר הבהיר שהמשיך לצרוך את מוצרי החברה, אך כעת הוא מבהיר שלאחר שהבין כי מדובר בעניין מערכתי, יפסיק לעשות זאת: "בינתיים כן, חשבתי שטעויות קורות, מפעל גדול עושה הרבה דברים. אבל כשאנחנו שומעים על המון מקרים, זה כבר דבר שפוגע בשם שלהם ואני כרגע לא מרגיש בטוח איתם, התוכנית כרגע לא לקנות מהם".

כזכור, בתחילת החודש הודיעה חברת סנפרוסט על החזרה יזומה של שעועית ירוקה עדינה שלמה עקב "הימצאות גוף זר שהתגלה בשקית בודדת". כאמור, מדובר בעכבר מת. כמו כן, בהמשך החודש התגלתה פיסת נחש באריזה של שעועית ירוקה חתוכה מוקפאת. מהחברה נמסר: "אנו מתנצלים על התקלה הנקודתית ונמשיך לפעול לטובת הבטחת האיכות ותקינות מוצרי סנפרוסט, ומתוך אחריות כלפי לקוחות החברה".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103FM.