מאירה ומטעינה: מנורת שולחן מתקפלת עם משטח הטענה MiLamp הניתנת לעמעום בחדר השינה או לקריאה וללימוד על שולחן הכתיבה. היא מאפשרת הטענה של שני מכשירים באופן אלחוטי וקווי - עבור iOS ואנדרואיד - ושולטת על עוצמת התאורה ועל בחירת גוון התאורה בין אור חם לאור קר. המנורה מעוצבת ומגיעה בגימור מט לבן. המחיר: 229 שקל. ניתן להשיג ברשת חנויות iDigital.

מנורת שולחן עם עמדת טעינה (צילום: יח''צ,idigital)
מנורת שולחן עם עמדת טעינה (צילום: יח''צ,idigital)

לסנן את כולם: ענקית הסאונד הבינ"ל Bowers & Wilkins משיקה אוזניות אלחוטיות פרימיום לביטול רעשים כפתרון אידיאלי לסביבת למידה שקטה. האוזניות מדגם Px7 S2 בעלות מערכת מיקרופונים משודרגת לאיכות שיחה משופרת. העיצוב החדש כולל פרופיל דק יותר ו״קצף זוכר״ להאזנה ללא מאמץ לאורך כל היום. האוזניות נתמכות באפליקציה. חיי הסוללה מספקים כ־30 שעות עבודה, בעוד טעינה מהירה למשך 15 דקות תספק עד שבע שעות האזנה. המחיר: 1,690 שקל. ניתן להשיג בטופ אודיו בהרצליה פיתוח.

b&w באדיבות טופ אודיו  (צילום: יח''צ חו''ל)
b&w באדיבות טופ אודיו (צילום: יח''צ חו''ל)

אנטי־בקטריאלית: עמדת לימודים עם חיטוי באור אולטרה־סגול. המוצר כולל עמדת טעינה לטלפון הנייד, מקום לאחסון מסמכים, הגבהה למסך המחשב וקרינת UV שמחטאת את המקלדת ואת העכבר מפני חיידקים ובקטריות לסביבת לימודים נעימה ובטוחה. המחיר: 259 שקל. ניתן להשיג באתר חברת מיטווך, המשווקת טכנולוגיה ופתרונות מחשוב.

עמדת עבודה מתקדמת מיטווך (צילום: יח''צ מיטווך)
עמדת עבודה מתקדמת מיטווך (צילום: יח''צ מיטווך)

הפרעת קשב: שולחן עבודה משולב עם אופני כושר של ד"ר גב הוא עמדת לימודים אלטרנטיבית עבור מי שצריך או רוצה להוציא אנרגיה גם בזמן השקידה. השולחן כולל משטח עבודה מרווח, אפשרות כוונון גובה המושב והשולחן וחיבור Bluetooth לאפליקציה ייעודית למעקב אחר הפעילות. פעילות הדיווש אינה מרעישה, כי השולחן לא עובד על חשמל או סוללה, אלא אתם אלו שמפעילים אותו כשמתחשק לכם ונוח לכם ובשקט. מחיר היכרות: 1,999 שקל. ניתן להשיג ברשת חנויות ד"ר גב ובאתר הסחר.

שולחן משולב אופני כושר, רשת דר גב 1990 שח (צילום: ירון וינברג)
שולחן משולב אופני כושר, רשת דר גב 1990 שח (צילום: ירון וינברג)

מכשירים ומחירים: מבצע חזרה ללימודים שמציעה חברת פלאפון מציג מגוון מחשבים ניידים וטאבלטים לתלמידים במחירים אטרקטיביים, כמו Lenovo Tablet M10 FHD Plus 10.3 Wifi במחיר 999 שקל או מחשב נייד Huawei MateBook D15 במחיר 2,299 שקל (במקום 2,899 שקל). המבצעים בתוקף עד 15 בספטמבר או עד גמר המלאי, המוקדם מביניהם. המחירים למגוון הדגמים שבמבצע החזרה לבית הספר: החל מ־999 שקל. ניתן להשיג בחנויות פלאפון ובאתר החברה.

פלאפון מבצע חזרה ללימודים - טאבלט (צילום: יח''צ)
פלאפון מבצע חזרה ללימודים - טאבלט (צילום: יח''צ)

הערכה השלמה: סיריוס אלקטרוניקה, יבואנית המותג MARVO SCORPION לישראל, מציגה ערכת מחשב 5 ב־1, הכוללת אוזניות סטריאו עם רמקול רגיש וגמיש, מתאם אוזניות לקונסולות, פד לעכבר בעל משטח בד איכותי המתאים לשימוש עם עכבר לייזר או אופטי, מקלדת עם תאורה משתנה ועכבר אופטי DPI 2400. המחיר: 490 שקל. ניתן להשיג בסניפי סיריוס אלקטרוניקה ובאתר החברה.

סט הכולל אוזניות עכבר מקלדת ופד מבית scorpion 270 שח להשיג אצל המשווקים המורשים (צילום: יח''צ חו''ל)
סט הכולל אוזניות עכבר מקלדת ופד מבית scorpion 270 שח להשיג אצל המשווקים המורשים (צילום: יח''צ חו''ל)

הרובוט בתיק: רמקול Bluetooth בצורת רובוט שמתחבר למחשב (או לטלפון), קטן ונוח לנשיאה ממקום למקום ובעל סאונד איכותי ועוצמתי. הפנים של הרובוט מוארים בצבעים כיפיים, וכשייגמר השיעור, תוכלו לשמוע ממנו גם מוזיקה. בונוס נוסף: תוכלו לשלוט דרכו במצלמה של הטלפון ולצלם מרחוק אתכם עם החברים לכיתה בתמונת סלפי או כל דבר אחר שתרצו. המחיר: 189 שקל.ניתן להשיג באתר swagg.

רמקול נייד חכם 189 שח (צילום: קסופר)
רמקול נייד חכם 189 שח (צילום: קסופר)

במקום מחשב ומחברת: סמסונג מציעה טאבלט מתקדם מדגם Galaxy Tab S8 שהושק בשנה האחרונה, המתאים לעבודות ולשימושים נוספים במהלך הלימודים ויכול גם לשמש כתחליף למחשב נייד. הטאבלט מגיע בגודל 14.6 אינץ', דק במיוחד וקל משקל (730 גרם), כך שהוא נוח לנשיאה בתוך תיק בית הספר. הוא מגיע עם עט מתקדם ומכיל תקן IP לעמידה במים ובאבק. טווח מחירים: 2,779־4,099 שקל. ניתן להשיג בחנויות סמסונג ובמשווקים המורשים.

Samsung galaxy TAB S8  (צילום: יח''צ חו''ל)
Samsung galaxy TAB S8 (צילום: יח''צ חו''ל)

יוצרים כל הדרך לכיתה: מכונת החיתוך והיצירה Cricut Joy מאפשרת ליצור עבודות אומנות מגוונות. היא מתאימה ליוצרים מתחילים ומתחברים אליה בסמארטפון באפליקציה תואמת. גודלה הזעיר מאפשרת ניידות קלה ממקום למקום. היא מגיעה עם סט חומרי גלם וחודש חינם לאפליקציה. המחיר המומלץ לצרכן: 899 שקל. ניתן להשיג ברשתות KSP וקרביץ.

מכונת יצירה ניידת KSP (צילום: יח''צ)
מכונת יצירה ניידת KSP (צילום: יח''צ)

שומר הראש: שעון חכם לילד KIDIWATCH מאפשר לכם לצפות במיקום הילד בקלות רבה בכל רגע. כמו כן, בשעון יש לחצן מצוקה SOS עם אפליקציה קלה לתפעול, מיקום מדויק של אנשי הקשר החשובים, הודעות קוליות, חייגן טלפון, האזנה מרחוק בכל עת ועוד. המחיר: החל מ־99 שקל. ניתן להשיג ברשת Best Mobile&More.

kidiwatch הדמיה סופרמן hd מחיר 149.90 שקלים (צילום: סטודיו לירן טל)
kidiwatch הדמיה סופרמן hd מחיר 149.90 שקלים (צילום: סטודיו לירן טל)

הכי קטנה בעולם: המדפסת המשולבת הקטנה ביותר בעולם HP Deskjet IA 3788 All-In-One היא מדפסת אלחוטית שכוללת גם סורק ומכונת צילום ומאפשרת לחסוך מקום וכסף בעזרת ראשי דיו חסכוניים. למדפסת עיצוב מרשים וקומפקטי במיוחד להדפסה מהירה ללא חוטים מיותרים ומגש הזנה עד 60 דפים. היא מדפיסה שבעה עמודים בדקה בשחור לבן וחמישה עמודים בדקה בצבע. יש לה גם תצוגת לחצני LED. המדפסת באה עם שנה אחריות על ידי HP ישראל. המחיר: 359 שקל. ניתן להשיג בחנויות ובאתר של רשת קרביץ.

מדפסת קטנה  (צילום: יח''צ)
מדפסת קטנה (צילום: יח''צ)

בין רטרו לאימוג'י: מקלדת מכנית אלחוטית בעיצוב רטרו Logitech POP Keys כוללת ארבעה מקשי Emoji מובנים ועוד שמונה מקשים הניתנים להחלפה, לצד עיצוב צבעוני מלא סטייל, חוויית שימוש מתקדמת וחיי סוללה ארוכים במיוחד. היא מאפשרת חיבור לעד שלושה מכשירים בו־זמנית באמצעות Bluetooth או USB לסביבת עבודה פרודוקטיבית ונוחה במיוחד. המחיר: 509 שקל. ניתן לצרף עכבר אלחוטי מהסדרה במחיר 179 שקל. ניתן להשיג בחנויות ובאתר של רשת קרביץ.

קרביץ מקלדת מכאנית אלחוטית (צילום: באדיבות קרביץ)
קרביץ מקלדת מכאנית אלחוטית (צילום: באדיבות קרביץ)

מתנייד לבית הספר: מחשב נייד מותאם לתלמידי בית ספר של Dynabook עם מסך גדול של 15.6 אינץ', מעבד I3, זיכרון 8 GB וכונן SSD 256. המחשב כולל ציפוי אנטי־בקטריאלי מיוחד המונע הידבקות של עד 99.9% מהחיידקים והבקטריות. הוא מגיע עם שלוש שנות אחריות, עם מקלדת מלאה, מסך FHD ANTI GLARE וסוללה חזקה, כך שעם טעינה בערב אין צורך להביא מטען לכיתה. משקלו של המחשב 1.7 ק"ג והוא נוח לנשיאה. המחיר: 2,000 שקל. ניתן להשיג באתר חברת Dynabook.

מחשב נייד dynabook (צילום: יח''צ)
מחשב נייד dynabook (צילום: יח''צ)

שיעורי משחק: מקלדת גיימינג עם גוף אלומיניום פרימיום ותאורה מתקדמת XPG MAGE מעוצבת בקו נקי ומודרני, מצוידת בתאורת RGB המאירה בצבעים מתחלפים ליצירת עניין על שולחן העבודה. המקשים במקלדת נבחנו במבחני שרידות ומאמץ עם יותר מ־70 מיליון לחיצות. המקלדת מגיעה עם כבל ארוג מתאים ל־Type C ול־Type A הניתן לניתוק ולשימוש במצב נייד. המחיר המומלץ לצרכן: 349 שקל. ניתן להשיג ברשת KSP.

מקלדת גיימינג ADATA XPG (צילום: יח''צ)
מקלדת גיימינג ADATA XPG (צילום: יח''צ)

תוכנת הגנה: לקראת החזרה לבית הספר הביקוש בקרב ההורים לרכישת מכשירים ניידים וטאבלטים עולה, אך עולים גם החששות בכל הנוגע להגנה ולהגבלת שעות שימוש. רשת טויס אר אס יזמה שיתוף פעולה בלעדי עם חברת פיורסייט, שבמסגרתו תשווק באופן בלעדי דגמים של מכשירים ניידים וטאבלט מבית סמסונג, כשעליהם כבר מוטמעת תוכנת Surfie.

מדובר במכשירים מותאמים המאפשרים להורה בקרה על העולם הדיגיטלי של הילדים: התראות על אירועים הדורשים מעורבות הורית, סינון תכנים בלתי הולמים, הגבלה וחסימה של זמני מסך ואפליקציות וכן התראות על מיקום הילדים.

המחיר למכשיר מותאם, כולל תוכנת ההגנה: החל מ־799 שקל. את התוכנה ניתן לרכוש ברשת גם בנפרד במחיר מבצע של 180 שקל (במקום 250 שקל) ולהתקין על טלפונים קיימים, וזה כולל רישיון שימוש של עד חמישה מכשירים לשנה. ניתן להשיג ברשת חנויות טויס אר אס.

מגוון מוצרי סמסונג בשת''פ עם רשת טויס אר אס (צילום: יח''צ)
מגוון מוצרי סמסונג בשת''פ עם רשת טויס אר אס (צילום: יח''צ)