אלפי ישראלים שולחים בכל חודש קניות, חבילות ומוצרים מארה״ב לישראל, במקרים רבים באמצעות חברות שילוח המאפשרות להם להזמין מחנויות ואתרים שאינם שולחים לישראל. בישראל מספר חברות המבצעות עבור הלקוחות שירות זה הכולל, בין היתר, קבלת המוצרים, אריזתם מחדש, עבודה מול רשויות המכס, גביית מע״מ ולבסוף הגעה עד בית הלקוח בישראל. 

"DealTas", חברת השילוח מהוותיקות הפועלות בשוק, יוצאת במהלך תקדימי - מתחייבת למחיר הנמוך ביותר, ומציעה זיכויים כספיים למי שימצא מחיר נמוך יותר, מבין החברות השילוח, זאת לרבות חברות הדואר השונות, חברות צד ג׳, בלדרות וכיו״ב. 

יניב קוטר, מבעלי DealTas, מסר: "כמעט בכל רשתות השיווק הגדולות בארה״ב מדיניות ה-Price Match קיימת כדי להבטיח לצרכן שהוא מקבל את המחיר הטוב ביותר למוצר או שירות. בארץ לא ראינו את זה קורה ,וגם תמיד היו תנאים לא הגיוניים או שהיית צריך לרדוף אחרי זיכוי שהיה מגיע, אם בכלל - בקנייה הבאה. אנחנו מאמינים שלצד השירות שלנו, גם במחיר אנחנו הטובים ביותר ומי שיוכיח אחרת - יקבל את ההפרש, בכסף ישירות לחשבון.״

אז איך זה בעצם עובד? 

DealTas מציעה היום שילוח בהנחה כבר מגרם הראשון, ובאופן מדורג עד 40% (הנחה של 15% עד 5 ק״ג, 20% מעל 5 ק״ג, 40% לשולחים 10 ק״ג ומעלה). המחיר נקבע ברוב המקרים לפי משקל פיזי בלבד ולכן משתלם יותר מחברות המחשבות משקל נפח. 

כל לקוח שביצע שילוח עם DealTas וימצא מחיר משתלם יותר, נכון לתאריך השילוח - ההפרש ישולם לו (זיכוי לאמצעי התשלום איתו בוצעה ההזמנה) - לא זיכויים לשילוח הבא - כסף ישירות ללקוח!

אותיות קטנות-גדולות 

-   תקף עד 30.09.22 בשילוח אקספרס ביבוא אישי. 

-    ההנחה תקפה על מרכיב השילוח

-   הוכחת מחיר נמוך יותר - צילום מסך והפניה לעמוד קיים ופתוח לצפייה 

-    השוואה בין עלויות המוצעות לכל אדם ולא לקהילות ייעודיות / הנחות חיצוניות (למשל כפל הנחות לחברי מועדון או כ.א ייעודי) 

-   לא כולל חנויות און ליין השולחות ישירות לישראל 

-   בכפוף לתנאים המלאים המופיעים ב-DealTas.com