הכל לבית

# 30% הנחה על קולקציית החג החדשה של ורדינון, הכוללת מגוון סטים של מצעים, שמיכות חורף וכרבוליות, אביזרי אמבטיה ופיג'מות. עד 2.10. 

# ארוחות משפחתיות הן מוטיב חוזר בכל חגי תשרי. כדי שתוכלו לעשות אותן בסטייל, בלי לשבור קופת חיסכון, רשת ZAGA מציעה עד 40% הנחה על קולקציית פינות האוכל, השולחנות והכיסאות. כמו כן, בכל רכישה מעל 8,490 שקלים תקבלו ערכת בישול וסכיני שף ARCOS ROSO בשווי 1,800 שקלים.

נעמן מערכת אוכל בון צ'יינה 18 חלקים (צילום: שירה רז)
נעמן מערכת אוכל בון צ'יינה 18 חלקים (צילום: שירה רז)

# רשת רהיטי עצמל'ה מציעה הובלה והרכבה חינם על כל קנייה מעל 1,500 שקלים, לקונים מיטות, ארונות, שולחנות וכוורות. בנוסף, תינתן הנחה עד 25% על הפריט השני ממגוון מוצרי הטקסטיל והאביזרים.

# כל דלתות הפנים מהקולקציה הלבנה של רב־בריח יימכרו במבצע במחיר ללא מע"מ. מותנה ברכישה של 4 דלתות ומעלה, עד 20.9. 

# תקופת החגים היא תקופה של התחדשות, ואכן בתקופה זו של השנה בתים רבים מתחדשים בכלי מטבח ואירוח. מותג כלי המטבח והסירים האמריקאי AMERCOOK מציע 50% הנחה על המוצר השני בכל קטגוריות הכלים והסירים. 

כלי מטבח אמרקוק  (צילום: יחצ)
כלי מטבח אמרקוק (צילום: יחצ)

# חברת סולתם יוצאת בהנחות של עד 60% על מגוון כלי בישול לחברי מועדון ומצטרפים חדשים. לדוגמה, מארז של שתי מחבתות בציפוי Non Stick ב־129 שקלים, במקום 389 שקלים.

# רשת שופרסל יוצאת במבצע מיוחד לקראת החגים, שבמסגרתו קנייה ב־799 שקלים ומעלה מקטגוריית ה"נון פוד" באתר תזכה את הקונה ב־200 שקל לשימוש בסניפים ובאתר. ההטבה תינתן לרוכשים עד 25 בספטמבר, וכוללת מוצרים המשתייכים לקטגוריות חשמל ואלקטרוניקה, בישום, איפור וטיפוח, כלי בית, טקסטיל, פנאי ונסיעות, ריהוט ועוד. ההטבה תיטען באופן אוטומטי לחשבון המועדון.

# אתר מוצרי הלייף סטייל לבית נאוטיקה הום במבצע: כל האתר ללא מע״מ מ־1.9 עד סוף החודש.

מיקסר של חברת סאוטר מתנה, ברכישת תנור או כיריים של סאוטר (צילום: יחצ)
מיקסר של חברת סאוטר מתנה, ברכישת תנור או כיריים של סאוטר (צילום: יחצ)

 
# מבצע של המותג SAUTER: רוכשים אחד מדגמי התנורים או הכיריים של המותג ומקבלים מיקסר מדגם 708 KM במחיר 299 שקלים בלבד (שווי המיקסר: 990 שקלים).

# לרגל החג מעניקה רשת נעמן 40% הנחה על כל פריטי קולקציית סתיו־חורף 2022. מותנה בקניית שלושה מוצרים ומעלה, בתוקף עד 2.10. 

חופשות

# באתר הנופש צימרלנד מציעים חבילות נופש של הרגע האחרון לראש השנה ולסוכות. סוויטות בוטיק בונסאי בדלתון יעלו 1,800 שקלים ללילה לזוג, ועבור ילד תשלמו עוד 150 שקל ללילה (מגיל 13 ומעלה). אחוזת שלו ביערה מציעה וילה מרווחת עם ארבע סוויטות, בריכת שחייה ובריכת זרמים, במחיר של 7,500 שקלים ללילה, עד 20 נפשות, בסוכות.

# בישרוטל יציעו 10% הנחה לנופשים בראש השנה, במגוון מלונות הרשת. המתארחים בתאריכים 24־28 בספטמבר ב"מצפה הימים", ייהנו ממחיר של 1,796 שקלים ללילה לאחר ההנחה, בעוד לילה במלון "בראשית" יעלה החל מ־2,625 שקלים. אם אתם רוצים לרדת למחיר של שלוש ספרות, לילה ב"סי טאוור" תל אביב יעלה לכם החל מ־864 שקלים.

אילת (צילום: יחצ מלונות אפריקה ישראל)
אילת (צילום: יחצ מלונות אפריקה ישראל)

# כשחופשות החגים מתקרבות, זה זמן מצוין לסגור נופש קצר. בקבוצת מלונות אפריקה ישראל, בעלת מותגי המלונות "Vert", "קראון פלזה", "אינדיגו", "Bay View" חיפה ועוד, מציעים מגוון מבצעים אטרקטיביים לחופשה מושלמת. לילה לזוג במלון "Bay View" חיפה יעלה לכם החל מ־678 שקלים, ולילה במלון "אינדיגו" תל אביב יעלה החל מ־686 שקלים לזוג. למדרימים, מלון "Vert" אילת מציע 20% הנחה לחג השני בסוכות, במחיר החל מ־1,131 שקלים לזוג ללילה. שימו לב לכך שמספר החדרים מוגבל ומותנה בהזמנה של יותר מלילה אחד.

בראשית - ישרוטל (צילום: אסף פינצ'וק)
בראשית - ישרוטל (צילום: אסף פינצ'וק)
 

אופנה וטיפוח

# אחת המתנות האהובות לאחרות - וגם לעצמך - היא הלבשה תחתונה ופנאי. ברשת פמינה מציעים 40% הנחה בסניפי הרשת ובאתר, בתאריכים 22־30 בספטמבר.

# לבידו יוצאים במבצע במיוחד לחגים במהלך ספטמבר: 25% על כל המוצרים באתר ובחנויות הרשת. כמו כן, כל הרוכשים בסכום שעולה על 299 שקלים יקבלו קרם למניעת קמטים במתנה. 

לבידו קרם למניעת קמטים (צילום: רונן מנגן)
לבידו קרם למניעת קמטים (צילום: רונן מנגן)

# מארזים חגיגיים ופריטי טיפוח ובישום לקראת החגים של המותג ל'אוקסיטן, בליווי הטבה ייחודית: רוכשים ב־400 שקלים ממגוון המוצרים ומשלמים 300 שקל. המבצע בתוקף ב־15.9־15.10. 

גאדג'טים ומתנות

# עם השקת המכשירים החדשים של סמסונג מסדרת ה־FLIP וה־FOLD, ברשת חנויות SAMSUNG יציעו עד חג סוכות מבצעים אטרקטיביים על רכישתם. עד 11.10, רוכשי המכשיר Galaxy Z Fold 4 יקבלו בעת הקנייה חבילת אביזרים ייחודית שכוללת אוזניות Buds Live, מגן בעל מעמד מותאם, הטבת שבר מסך ו־200 שקל הנחה לרכישת השעון החכם החדש של המותג.

Galaxie Z flip 4  (צילום: סמסונג)
Galaxie Z flip 4 (צילום: סמסונג)

# רשת חנויות ריקושט מציעה מבצעים למטיילים בארץ ובחו"ל: סט מזוודות טסלה ב־799 שקלים במקום 1,699 שקלים; מגוון ערכות קפה ב־10% הנחה וסט פיקניק עם כלים מפלסטיק ב־69 שקלים במקום 99 שקלים.