POLAR BOX היא צידנית בעיצוב רטרו שהגיעה ארצה מספרד. לצידנית יש פטנט המבוסס על חומר הבידוד פוליסטרין המעניק בידוד של חום וקור. הצידנית יפהפייה וקלת משקל עם רצועות עור במגוון צבעים. היא הצליחה לשמור על קור התכולה בצורה מפתיעה גם בחום הלוהט של אוגוסט, ותהיה נהדרת בתקופת החגים. חיסרון יחיד: בגלל שהיא קשיחה היא לא גמישה – כך שצריך להיות מאוד מדויקים בסידור שלה.
מחיר: 269־449 שקלים

צידנית POLAR BOX (צילום: יחצ)
צידנית POLAR BOX (צילום: יחצ)

OLEUM CRETE הוא שמן זית כתית פרימיום שמגיע היישר מיוון, בייבוא של חברת ישרקו מקבוצת טיב טעם. השמן מיוצר מזיתי קורונייקי, יש לו מרירות קלה וטעם עוצמתי. מתאים מאוד לתיבול של ירקות, דגים וככה סתם עם לחם טוב.
מחיר: 49.90־59.90 שקלים

שמן זית כתית פרימיום, של המותג היווני OLEUM CRETE (צילום: יחצ)
שמן זית כתית פרימיום, של המותג היווני OLEUM CRETE (צילום: יחצ)

"מעדנות" מרחיבה את סדרת הבצקים שלה עם סדרת בצקי עוגיות שכוללת שלושה מוצרים: בצק עוגיות שוקולד צ’יפס, בצק עוגיות טריפל שוקולד צ’יפס וגלילת ביסקוויטים מוכנה לאכילה בטעם שוקולד. הבצקים קלים ונוחים להכנה, רק צריך לחתוך אותם ולאפות. הטעם נהדר ותוספת השוקולד נדיבה. אהבנו מאוד את גלילת הביסקוויט שהולכת להיות תוספת קבועה אצלנו במקפיא.
מחיר: 16.90־17.18 שקלים

גלילת ביסקוויטים (צילום: יחצ)
גלילת ביסקוויטים (צילום: יחצ)

“עץ הזית” משיקה תרסיסי שמן המשלבים בין שמן זית וטעמים מעודנים ומגיעים בשלושה טעמים: צ’ילי, לימון ושום. התרסיסים מתאימים לתיבול של סלטים, פסטות, מאפים ועוד. הטעמים לא דומיננטיים, אך בהחלט משדרגים את הטעם. אהבנו מאוד את השום שנתן ארומה נהדרת לסלט וטעם קל. גם הצ’ילי היה חביב.
מחיר: 15.90־21.90 שקלים

עץ הזית (צילום: יחצ)
עץ הזית (צילום: יחצ)

 

המותג Muller משיק מהדורה קיצית ומוגבלת של Muller Froop Shake בטעמי מנגו־פסיפלורה־בננה ותות־בננה־מלון. קציפת הפרי מרעננת ומתוקה במידה עם שילוב נכון של טעמים שמחמיאים ליוגורט. אהבנו.
מחיר: 3.33־5.70 שקלים

MULLER (צילום: יחצ)
MULLER (צילום: יחצ)

מותג הקוסמטיקה הישראלי “417” משיק שלושה מוצרי טיפוח לעור הפנים והגוף: סבון ג’ל מקציף לניקוי הפנים, קרם ממצק וקרם לילה. סבון הג’ל מתאים לשימוש יומיומי והוא מתפקד כתכשיר ניקוי, טונר, מבהיר ומסיר איפור. זהו סבון נעים למגע, מקציף בשנייה ומנקה היטב את העור מבלי לייבשו. הקרם הממצק בסדרה מרוכז ומתאים לעור הגוף, לצוואר ולדקולטה, מטפל בכתמי גיל ושמש וממצק.
מחיר: 145־290 שקלים

קרם לילה 417 (צילום: יחצ)
קרם לילה 417 (צילום: יחצ)

מותג הטיפוח NUXE משיק את "נרולי" - ניחוח חדש לסדרת הדגל Huile Prodigieuse שמציעה שמן יבש אורגני במרקם משי נעים. אין על השמן של החברה, שמצליח לרכך את העור ולהחיות אותו מבלי להיות שומני כלל. הניחוח החדש נעים, לא כבד ומאוד מרענן. השמן נספג מהר, הוא מזין ומותיר את העור עם ברק קל.
מחיר: 179 שקלים

Huile Prodigieuse NEROLI (צילום: יחצ)
Huile Prodigieuse NEROLI (צילום: יחצ)

"פריגת" משיקה משקה פינקולדה (לא אלכוהולי) עם קוביות ג’ל קוקוס ומשקה מלון עם קוביות אלוורה. שני המשקאות ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל. קוביות הג’ל אכילות ומשדרגות את טעמי המשקה. אהבנו מאוד את טעם הפינקולדה, שאומנם אינו אלכוהולי אך הוא נעים בחך.
מחיר: 7.45־10.90 שקלים