אולם לצד הקסם המיוחד של הצפון, בבלוניטה זיהו פרט אחד חשוב והפכו אותו ליעד לכל דבר ועניין: בלונים לכל תושב ותושבת הצפון, מרכז הכרמל ועד לרמת הגולן.

בלוניטה הוקמה בשנת 2021 בעכו על-ידי אמן בלונים צעיר ומתוך ההחלטה הברורה כי הגיעה העת לאפשר לכל אחד ואחת לשמוח מן הפתרון הפשוט והצבעוני של בלונים, מבלי להידרש למסעות מפרכים או חיפושים ארוכים.

משלוח מהיר עד הבית
מחפשים סידור בלונים שייערך בקיבוץ או מושב מרוחק? או שאולי מעוניינים לערוך סידור בלונים מפתיע בצימר לבן או בת הזוג? צוות בלוניטה שם לצדכם גם אם מדובר בהחלטה של הדקה התשעים.

באתר של בלוניטה תוכלו למצוא מגוון עשיר של סידורי בלונים שונים המותאמים למגוון רחב של אירועים. החל מבלונים ליום הולדת במהלכו תרצו לקשט את סלון הבית או את חדר השינה של החוגג או החוגגת, דרך עיצובי בלונים לברית ובריתה ועד לסידורים רבי רושם המותאמים במיוחד לאולמות אירועים.

ניתן לאפיין את העיצוב באופן אישי עם אמן בלונים או לבחור מתוך מגוון העיצובים המוצגים באתר. עבור כל אירוע, ישנה גלריה ייעודית המאפשרת מגוון רחב של מקורות השראה מקוריים.

מיד לאחר השיחה, כל המידע שעלה במהלכה וכל הבקשות והפרטים ולו הקטנים ביותר, מתורגם לעבודת אומן אשר הופכת את מקבץ הבלונים למיצג מרשים ויפהפה. הבלונים מובלים אחר כבוד הישר אל השליחות היוצאת אל היעד.

בלונים קטנים וגדולים לכל אירוע. בלוניטה  (צילום: בלוניטה)
בלונים קטנים וגדולים לכל אירוע. בלוניטה (צילום: בלוניטה)

בלונים לאירועים רבי רושם
בלונים היו ותמיד יהיו דרך נפלאה להעשיר את האווירה החגיגית של אירוע ומאורע.

במידה ואתם חוגגים דבר מה חשוב באולם אירועים, הרי שעם הצוות המקצועי של בלוניטה תוכלו לקשט את האולם ולהקנות לו מראה צבעוני ומלבב.

החל מקיר בלונים ענק ויוקרתי עמו ניתן להצטלם בכניסה אל האולם, דרך שער בלונים או עיטורי בלונים בקרב שולחנות המוזמנים ועד לאמן בלונים אשר יעבור בין המוזמנים והמוזמנות וישרה עליהם אווירה קלילה וחגיגית במיוחד.

לצד אלו, בלוניטה מציעים מגוון רחב ועשיר של מארזים שונים. אם חשקה נפשכם לחלק מתנות קטנטנות אך בלתי נשכחות עבור החוגגים והחוגגות, הרי שתוכלו למצוא מענה מקיף וכולל עם שי יוקרתי ומתוק במיוחד.

פתרונות חגיגיים המתאימים לכולם
במחירים אטרקטיביים במיוחד, תוכלו לשדרג כל אירוע עם צוות אמני בלונים מקצועי ומיומן.

בחיפושכם אחר בלונים לאירועים קטנים וגדולים, החל מאירועים מרגשים וחשובים כגון הצעת נישואין, חתונה, עלייה לתורה ועד לברית ובריתה, ועד לימי הולדת סמליים לרגל הגעתו של אדם היקר ללבנו לגיל 50 או 60; תוכלו למצוא מגוון עשיר ורב מתוך שפע של אפשרויות לבחירה וגלריות ענפות.