לצאת לחופשה ומלון בירושלים זו אפשרות מצוינת, עם יתרונות רבים לעומת הזמנת מלונות באזורים אחרים בארץ. מלבד היותה של ירושלים עיר הבירה, עיר של קדושה ומסורת, הרי שמי שמגיעים לחופשה בעיר הזו נהנים משלל יתרונות. עם מלונות בירושלים תהנו ממחירים תחרותיים ואטרקטיביים לעומת מלונות באזורים אחרים בארץ, מנגישות גבוהה ומאתרי ביקור היסטוריים ולכל המשפחה. 

העלויות 
אם נשווה נופש במלון באותם הסטנדרטים בירושלים לעומת מרכז הארץ, הרי שלרוב עלות הנופש בירושלים תהיה נמוכה יותר. הזמנת מלונות בירושלים היא קלה ופשוטה ואתם נהנים ממחירים מנצחים. גם אם נשווה את עלויות הביקור באתרים השונים, במוזיאונים ובמוקדי התיירות המבוקשים שבירושלים, הרי שהעלויות לרוב בממוצע למשפחה יסתכמו במחיר נמוך יותר לעומת אזורי תיירות אחרים בישראל. תוכלו גם לשכור רכב לטיול בעיר ומחוצה לה, לרכוש כרטיסי נסיעה לרכבת ולתחבורה ציבורית. מבחר של מוניות בעיר מאפשרות לכם נסיעה חלקה גם בשעות הלילה המאוחרות, אם אתם יוצאים לבלות. 

מזג האוויר והתחבורה
יתרון נוסף של נופש בירושלים הוא העובדה כי ההגעה אל מלונות בירושלים היא נוחה מאוד, וניתן להגיע ברכב פרטי כולל חניה חופשית במלון, ברכבת, באוטובוס או במונית. עוד אספקט שהוא חשוב מאוד, ובעיקר למי שמגיעים לנופש בחופשת הקיץ – הוא מזג האוויר. נופש במלונות בירושלים מאפשר לכם להנות מאחוזי לחות נמוכים יחסית ומטמפרטורות פחות לוהטות לעומת מרכז הארץ.
 
בירושלים אתם יכולים להנות מהליכה בעיר העתיקה, ובשלל מוקדי טיול בעיר בצורה נעימה וללא לחות מעיקה. אם אתם מחפשים מפלט מגלי החום של מרכז הארץ ומעוניינים קצת בבריזה וקיץ רענן יותר, הרי שמלון ונופש בירושלים הם בחירה מצוינת.
 
עיר הבירה של מדינת ישראל מזמנת לכם שפע של אפשרויות בילוי וטיול, לכל הגילאים ובכל הצורות – בין אם מדובר על זוג, משפחה, תרמילאים או קבוצת מטיילים מאורגנת. לכל שכבת גיל ולכל צורך ירושלים מספקת מגוון של אפשרויות טיול ובילוי. כדאי מאוד להגיע לנופש בירושלים של כמה לילות ולאפשר לעצמכם להנות מרוח הקדושה שיש בעיר ומהקסם הנהדר שלה. 

סוף שבוע של נופש בדרום 
אם אתם ספונטניים או שברגע האחרון מתאפשר לכם לצאת לסוף שבוע בירושלים, הרי שיש מבחר של אפשרויות שמחכות לכם, כמו גם מגוון של מלונות בצפון ובירושלים בהם תוכלו ללון בצורה מפנקת ולהנות משירותי המלון כמו בריכה, ארוחת בוקר ופעילויות לילדים. גם רכישת כרטיסים דרך המלון לאטרקציות המרכזיות של העיר, והסעות למוקדי הבילוי העיקריים של העיר הם חלק משירותי המלונות בי-ם. 

היכן ללון
ואם אנחנו מדברים על סופ"ש של לילה אחד בירושלים הרי שמגוון מלונות בצפון ובירושלים מציעים לכם ללון בחדרים מעוצבים, חדרי סוויטה, חדר להורים וילדים וחדרים מפוצלים. תוכלו לבחור חדר עם מרפסת או חדר עם ג'קוזי, וגם חדרים המתאימים למי שמעוניינים לבשל בחדר עם מטבח כשר. תוכלו לבחור במלון הממוקם בכניסה אל העיר, או במלון בקרבת העיר העתיקה. אפשרות נוספת היא ללון במעטפת של ירושלים ולהנות מנוף הררי וקירבה רגלית למסלולי הליכה בטבע – הכל בהתאם לאופי הנופש שלכם. תוכלו גם לבחור בחדר משפחתי. 

טיפ בשבילכם 
כאשר אתם  מגיעים לסוף שבוע בעיר הקודש חשוב מאוד לבחור את הדברים בקפידה. כך למשל הדברים מתחילים מהמלון שאותו אתם בוחרים. אם יש לנו רק לילה אחד הרי שנרצה להתפנק ולהנות בצורה מלאה מהחוויה במלון.

מלונות בירושלים מציעים לכם חדרים בסטנדרטים גבוהים במיוחד, כולל סוויטות עם ג'קוזי. כדאי לבחור בסוג החדר שיתאים לצרכים ולציפיות שלכם, וכמובן לתקציב העומד לרשותכם. טיפים נוספים לסוף שבוע בירושלים הם תכנון מסלול שיתאים עבורכם.

אם אתם למשל חובבי טבע תוכלו לצאת לאחד ממסלולי הטיול הרגליים מסביב לעיר ולמעיינות. אם אתם מחפשים אופי עירוני יותר תוכלו לטייל בעיר העתיקה, במרכז העיר ולבקר במוזיאונים מרתקים שיש בעיר. תוכלו לבחור להתמקד באתרי מורשת ואתרים היסטוריים, או יותר בפעילויות בידור ופנאי כמו הופעות, שווקים ובילוי לילי בפאב. יש בירושלים מבחר של מסעדות ופאבים כשרים כך שכל קשת המגזרים תהנה מנופש בי-ם. כדאי מאוד להגיע מוקדם בסוף השבוע ביום הראשון של הנופש, על מנת לנצל את שעות הבוקר לתחילת הסופ"ש שלכם. 

לנפוש עם הילדים 
משפחות רבות מבקשות לנצל את חופשת הקיץ ואת תקופות חול המועד בהן הילדים בחופש לטובת נופש משפחתי. אחת האפשרויות המבוקשות היא נופש עם הילדים בירושלים. מלונות בירושלים מספקים לכם מעטפת של שירותים והתאמות עבור הילדים, כולל שירותי בייביסיטינג, גי'מבורי והצגות ילדים איכותיות. העיר עצמה מציעה למשפחות עם ילדים שפע של אטרקציות, כאשר בשעות הערב ההורים יכולים לצאת לבילוי זוגי.

מוזיאונים ופארקים 
בירושלים תמצאו מבחר של מוזיאונים, פארקים ומקומות אידיאליים לבילוי עם הילדים. עיר הבירה של ישראל מקיימת לאורך כל השנה מבחר של פסטיבלים, סדנאות, תערוכות והופעות המתאימים לכל המשפחה. מבחר של אירועים ופעילויות ללא תשלום בחופשת הקיץ, בחגים ובימי חול.

מוקדי ההופעות והבילוי ממוקמים לא רחוק ממלונות באילת ובירושלים ותוכלו בקלות להגיע ולנוע ממקום למקום, גם בהליכה רגלית. לאורך כל עונות השנה, בבוקר ואחה"צ ובערב, תמצאו את הפעילויות המתאימה לילדים שלכם בפריסה נוחה בכל האזורים שבעיר. תוכלו לשלב מספר פעילויות אפילו ביום אחד ולהנות מפעילויות גם לגילאי טף, גם לילדים גדולים יותר כמו גם פעילויות לבני נוער. 

ולא רחוק מוקדי בילוי לילדים ברחבי העיר, אלא שגם מלונות בירושלים מציעים לכם חבילות הכל כלול כאשר לאורך היום מתקיימות הפעלות לילדים וטף, מתחם ג'ימבורי רחב, הופעות, הצגות ילדים ופעילויות במים לילדים עם ההורים. 

מלונות בעיר בקונספט הכל כלול מציעים לכם גם חווית אירוח משודרגת עם חדרים רחבים, מיטות נוחות זוגיות ומיטות יחיד, ארוחות בוקר עשירות שכוללות גם מנות מיוחדות לילדים, מבחר של אפשרויות והכל כדי שתהנו בצורה הטובה ביותר במהלך החופשה שלכם בעיר הבירה של ישראל. 

אתם בוחרים האם להנות עם הילדים בירושלים בפעילויות תחת כיפת השמיים, או במקומות ממוזגים כמו מוזיאונים, מתחמי סינמה או הופעות.

בירושלים יש גם אפשרויות בילוי מצוינות במהלך הנופש שלכם להורים בשעות הערב. תוכלו להנות משירותי בייביסיטינג ולצאת בראש שקט לבילוי רומנטי זוגי בערב. תהנו ממסעדות, פאבים ודיסקוטקים. מקומות בילוי המגישים מזון מציעים תפריט כשר, כך שישנה התאמה למגזרים הדתי והחילוני כאחד.