מותג האקטיב Alo Yoga, שנוסד ב-2007 בלוס אנג׳לס על ידי דני האריס ומרקו דיג׳ורג׳ ועומד בחזית קטגורית ה- Activewear, הכריז על קבוצת 911 אופנה כבעלת הזיכיון הישראלי, מה שאומר שבקרוב מאוד נראה חנויות פיזיות של המותג ולא נסתפק ברכישה של פריטים נבחרים ממנו ברשתות אחרות, או בקניה מהאתר האמריקאי.

המותג, שמוכר ופופולרי בזכות העיצובים החדשניים שלו והבדים שהוא פיתח, נחשב כמוביל בתחום שמירת הסביבה, הוא פועל במפעלים ירוקים ושומר על זכויות העובדים שלו.

במהלך 2023 קבוצת 911 אופנה, שהוקמה על ידי אורי רייז, תפתח שתי חנויות במיקומים מרכזיים בתל אביב, האחת בקניון TLV תל אביב והשנייה כחנות-בתוך-חנות בחנות הדגל של :story בכיכר דיזנגוף. במקביל מתקיימים מגעים עם מיקומים נוספים. 

ההחלטה על כניסה לישראל היא חלק מאסטרטגיית הצמיחה הבינלאומית של המותג, שבמרכזה כניסה לטריטוריות חדשות מחוץ לארצות הברית והשקה של קולקציות מגוונות, מבגדי ספורט אופנתיים ונוחים ועד פריטי athleisure.

Aloנ(Air, Land, Ocean) הוא מותג האקטיב האהוב על סלבריטאיות רבות, בהן טיילור סוויפט, ג׳יג׳י חדיד וקנדל ג׳נר. Alo תופעל בישראל על ידי 911 אופנה בשיתוף פעולה מלא ותוך שמירה על הקווים המנחים של המותג.