רעננה היא העיר עם הביקוש הגבוה ביותר לשירותי ניקיון, כך עולה מנתוני וויפיקס, המאגדת את כל נותני השירות לעבודות הבית והעסק. על פי הנתונים הביקוש הגבוה ביותר לעבודות חשמל הוא בפ"ת, ותל אביב עדיין שנה שלישית ברציפות מובילה בביקוש לשירותי הנדימן. כמו כן, העיר באר שבע מובילה בביקוש לשירותי הובלה, חיפה בתיקון מכשירים ביתיים וירושלים מובילה בביקוש לגינון. 

לקראת ראש השנה חלה עליה של 42% בביקוש לשירותי ניקיון, הביקוש לעבודות צבע וקיר עלה ב 36%, שירותי הנדימן ב-38% ומכשירים ביתיים ב-11%.

כאמור, תחומים אלה זינקו בביקושים, אך אם מתייחסים למספר האבסולוטי של הביקושים הגדולים ביותר לקראת ראש השנה: תחום עבודות הנדימן נמצא במקום הראשון הביקוש לעבודות צבע וקיר נמצא במקום השני, ניקיון במקום השלישי, תיקוני שירותים ומקלחת במקום הרביעי, והובלות במקום החמישי, עבודות תיקונים במכשירים ביתיים במקום השישי ובמקום האחרון תיקוני חשמל.

מיכאל כהן, מייסד וויפיקס, ציין כי "אחרי תקופה ארוכה של הקיץ, שבה אנשים טסו לחו"ל והעסיקו את הילדים באטרקציות, הם זקוקים להתחדשות ורענון לקראת השנה החדשה. אנחנו רואים אצלנו במערכת את הזינוק בלקראת תקופת החגים, גם משום שוויפיקס חוסכת בעלויות הכסף לצרכנים גם בגלל המיידיות שיש בוויפיקס האפשרות לבצע את העבודות באותו יום הבקשה, וגם בגלל החוויה שיש היום לצרכן, מנגד נותני השירות מערכת וויפיקס נהנים לתת שירות טוב בזמן שמתאים להם ולקבל על כך כסף טוב וביקורת כמובן, איך אומרים אצלנו וויפיקס זה קל".