תבליני פרג משיקה סדרת תערובות מוכנות הכוללת מג’דרה אורז עם עדשים, פתיתים עם ירקות, אורז עם ירקות, בורגול עם עדשים וקינואה עם עדשים. התערובות המוכנות מתאימות להכנה במיקרו או בסיר, ורק צריך להוסיף להן מים. רעיון נחמד שמפשט הכנת קטניות. התערובות מוצלחות וקלות להכנה, אם כי מתובלות מאוד.

מחיר: 24.90 שקלים, להשיג ברשת חצי חינם ובחנויות הנבחרות של פרג

סדרת התערובות (צילום: אריה ויסמין)
סדרת התערובות (צילום: אריה ויסמין)


חברת שריג אלקטריק, היבואנית הרשמית של המותג Ninja בישראל, משיקה בימים אלה את הדגם החדש של נינג’ה סמארט־ליד (דגם OL753) שמגיע עם מסך תצוגה בעברית. למכשיר החדש יש גם נפח גדול יותר (7.5 ליטר), הוא מכיל בתוכו שלוש קומות ויש לו שלושה מצבי בישול: בישול בסיר לחץ, בישול בשילוב אדים, טיגון/בישול באוויר חם. למעשה אפשר לבשל במכשיר – במקביל – כמה דברים מבלי לפגום בטעם של כל אחד מהם.

יתרון נוסף: הוא מקצר את זמן הבישול בצורה משמעותית. כמו כן, למכשיר יש תוכנית התפחה שמאפשרת לבצק לנוח ולתפוח בטמפרטורה מדויקת.

מחיר השקה: 1,990 שקלים

נינג’ה סמארט־ליד (צילום: שריג יבואן רשמי)
נינג’ה סמארט־ליד (צילום: שריג יבואן רשמי)

בתיאום מושלם עם ראש השנה, המותג "צור עולם של יין מציע שני יינות חדשים ורום משובח. מדובר מלבק וקברנה פרנק, שניהם מהסדרה שאטו לה ריגאן. כמו כן, המותג מציע את "וולדרס בנופי" – רום עם טעמים של טופי ובננה – סיומת מושלמת לכל ארוחה.

מחיר: 60-99 שקלים.

שאטו לה ריגאן (צילום: יח''צ)
שאטו לה ריגאן (צילום: יח''צ)
מותג הקרקרים לחמית משיק מהדורה מיוחדת לראש השנה של לחמית דבש בתוספת אגוזי לוז. הקרקר מכיל 100% דגנים מלאים, מגיע בטעם מתקתק ומעודן של דבש ואגוזי לוז. למרות תוספת המתיקות, לקרקרים אין סימון אדום של סוכר. הקרקר עצמו טעים, לא מתוק מדי וסוגר מעולה את פינת הנשנוש.

מחיר: 6־12.90 שקלים

לחמית דבש ואגוזים (צילום: סטודיו אסם)
לחמית דבש ואגוזים (צילום: סטודיו אסם)


מרכז המבקרים “תנובת כנרת” מציע מגוון רחב של תמרים ומוצרים המבוססים על הפרי האהוב. לצד זן המג’הול המוכר והאהוב, הם מציעים עוד כתשעה זנים ייחודיים הגדלים בקבוצת כנרת. ניסינו את אחד מזני הדגל שלהם, תמר “מג’הול סופר עסיסי”, והוא אכן עמד בהבטחה. תמר עשיר בטעמים וסוכר, רך ועסיסי.

מחיר: החל מ־24 שקלים 

תמרים מג'הול (צילום: יפתח חבלין)
תמרים מג'הול (צילום: יפתח חבלין)


“לחיי הטבע” הוא מארז חגיגי של יקב תבור לראש השנה וחגי תשרי הכולל בקבוק ECO אדום, בקבוק שרדונה אדמה ושתי כוסות יין עם הלוגו של היקב. מארז נהדר למתארחים ולמארחים שרוצים להגיש לאורחים יין איכותי.

מחיר: 150 שקלים

שני יינות יקב תבור (צילום: יקב תבור)
שני יינות יקב תבור (צילום: יקב תבור)


המותג ורדינון מציע קולקציית חג שכוללת מצעים בעיצובים אורבניים וצבעים רכים, כשהדגש הוא על בדי סאטן וכותנה נושמים ונעימים. כמו כן, בוורדינון מציעים מגוון מארזי מתנה הכוללים מגבות, שטיחונים, מפיצי ריח, נעלי בית, חלוקים ועוד. המוצרים מגיעים בצבעוניות נעימה וקלאסית.

מחיר: 79.9־159.9 שקלים

מצעי סאטן, דגם אופל, ורדינון (צילום: תמי בר שי)
מצעי סאטן, דגם אופל, ורדינון (צילום: תמי בר שי)


רולדין משיקה לקראת החג מגוון מארזים מעוצבים הכוללים עוגות וקינוחים בגרסה חלבית או פרווה, עוגיות, ממרחים, דבש וקונפיטורות שונות. רעיון נהדר וטעים למתנה שכולם יכולים ליהנות ממנה.

מחיר: 135־256 שקלים


רשת "יין בעיר" מציעה מגוון מארזים מעוצבים לחג, בהם מארז המכיל בקבוק יין לבן חצי יבש “לה פיאצה גוורצטרמינר”, בקבוק יין אדום “לה פיאצה קברנה סוביניון” ושתי כוסות יין יוקרתיות. מארז במחיר הוגן עם יינות קלילים ומפנקים.

מחיר : 109 שקלים

מארז חג ישראל - יין בעיר (צילום: שי נייבורג)
מארז חג ישראל - יין בעיר (צילום: שי נייבורג)