הזמן, מראה את אותותיו על קירות הבית. כתמים, חורי מסמרים, דיבלים וברגים, סדקים וקילופים, גורמים לקירות להיראות "עייפים" ומוזנחים ומקרינים על הבית כולו. כדי להשיב את המראה היפה והחדש לקירות הבית, מומלץ לצבוע ולרענן את צבע הקירות מידי כמה שנים. אבל, לא כל מי שיודע להחזיק מברשת או רולר ביד, יכול להיות צבעי.

על מנת לשכור את שירותיו של צבעי איכותי, חשוב שלא להתפתות למחיר זול אלא לוודא כי הצבעי שבחרתם מגיע עם ניסיון רב בצביעת בתים ודירות וכי מאחוריו, לקוחות מרוצים רבים והמלצות.

כשבוחרים צבעי איכותי לצביעת הדירה, חשוב לוודאי כי הצבעי יעמוד בצורה מדויקת בזמני העבודה שנקבעו ויהיה קשוב לצרכים שלכם. העדיפו צבעי  המציע מחירים קבועים מראש בחבילת צביעת דירה שבא "הכל כלול" ובה: צבע איכותי, תיקונים לפני צביעה, ניקיון הדירה לאחר צביעה, אשר תקבל את התשלום רק לאחר סיום העבודה ורק לאחר שתאשרו כי אתם מרוצים ב-100% מהעבודה.
 
המלצה לחברה שמבצעת צביעת דירה בצורה שקופה והוגנת היא חברת TOP PAINT עם עשרים שנות ניסיון בצביעת דירות ובתים בכל רחבי הארץ. החברה, עושה שימוש בחומרים הטובים ביותר תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר המביאים לתוצאות מושלמות פעם אחר פעם והכי חשוב, מעניקה לכם ראש שקט עם עבודה איכותית במחיר הכי משתלם שיש. 

שישה טיפים שצריכים להשים לב לפני שסוגרים צבעי לצביעת דירה

  1. הצעת מחיר מפורטת ו"שקופה" – בחרו צבעי המגיש לכם הצעת מחיר "שקופה" ללא אותיות קטנות חייבים להבין שלא תמיד הצעת המחיר היקרה היא הטובה ביותר ולכן צריך לקבל הצעת מחיר מפורטת שלא יפתיע אתכם עם תוספת למחיר בתום העבודה. וודאו כי בהצעת המחיר מפורטות כל התוספות (צביעת תקרה, תוספת גוון צבע ודירה מאוכלסת). מומלץ לבחור צבעי המקבל את התשלום רק עם סיום העבודה ורק כשהבעתם שביעות רצון מלאה. 
  2. איכות עבודה ללא פשרות – חשוב ביותר לבחור בצבעי העושה שימוש בצבעים איכותיים ביותר. על מנת לשמור על בריאותכם, חשוב לוודא כי קבלן הצבע שבחרתם משתמש רק בצבעים מאושרי תו תקן איכות סביבה שאינם מכילים עופרת וכרומטים וכי לצבע יכולות כיסוי ועמידות גבוהות המבטיחות קיר יפה לאורך שנים. 
  3. תיקוני פגמים בקירות למראה קירות מושלם – צביעת הקיר, גורמת להבלטת הפגמים בו ולכן, חשוב שהצבעי שבחרתם, יתקן פגמים בקירות הדירה או הבית לפני תחילת העבודה, ישלוף מהקירות מסמרים, דיבלים או ברגים וימלא את החורים בחומר ייעודי. כמו כן, יתקן סדקים ויחליק את הקירות עם שפכטל לפני הצביעה לקבלת תוצאה מושלמת 
  4. ניקיון הדירה לאחר הצביעה- חשוב לוודא כי הצבעי שבחרתם, עושה עבודה נקייה ומושלמת וגם משאיר את הדירה שלכם נקייה ללא שאריות צבע. וודאו כי ניקיון הדירה לאחר הצביעה כלול בהצעת המחיר שקיבלתם וזאת, על מנת שתוכלו להיכנס לדירה נקייה ונעימה. 
  5. תזמון גמיש לצביעת הדירה – וודאו כי הצבעי שבחרתם לצביעת הדירה או הבית שלכם, מתחייב לעמידה בזמנים שקבעתם הן עבור תחילת עבודת הצביעה והן עבור סיומה ומכבד את הזמן שלכם. 
  6. המלצות  – חשוב ביותר לקבל מהצבעי שלכם המלצות שניתנו מלקוחות עבורם ביצע עבודות צביעת בתים ודירות המעידים כי היו שבעי רצון הן מהעבודה והן מהשירות שניתן להם הכולל אמינות ועמידה מדויקת בלוחות הזמנים. 

המחירון המומלץ לצביעת דירה
כשבוחרים קבלן צבע לצורך צביעת קירות הדירה או הבית, חשוב לבחור צבעי המציע מחירים אטרקטיביים אותם הוא מפרסם גם באתר החברה שלו. מומלץ לוודא כי מחירון צביעת דירה מגיע ללא "אותיות קטנות" וכי הוא כולל את כל התוספות על מנת שלא תהיו מופתעים בסיום העבודה. 

דוגמא למחירון צביעת דירה משתלם של טופ פיינט

  • צביעת דירת 2 חדרים כולל צבע איכותי, תיקונים לפני צביעה, ניקיון לאחר צביעה וריסוס במתנה רק ב- 999 ₪ 
  • צביעת דירת 3 חדרים כולל צבע איכותי, תיקונים לפני צביעה, ניקיון לאחר צביעה וריסוס במתנה רק ב- 1,199 ₪ 
  • צביעת דירת 4 חדרים כולל צבע איכותי, תיקונים לפני צביעה, ניקיון לאחר צביעה וריסוס במתנה רק ב- 1,499  ₪ 
  • צביעת דירת 5 חדרים כולל צבע איכותי, תיקונים לפני צביעה, ניקיון לאחר צביעה וריסוס במתנה רק ב- 1.699 ₪ 

יצאנו לשטח לסקר חברה לצביעת דירה שעושה את זה נכון
כאשר קירות הבית מוכתמים, סדוקים או מתקלפים הם משפיעים על מראה הבית וגורמים לו להיראות מוזנח ומיושן. כבר יותר מעשרים שנה שחברת TOP PAINT מתמחה בצביעת בתים ודירות בכל רחבי הארץ ומאחוריה אלפי לקוחות מרוצים. לחברת טופ פיינט צוותים מקצועיים מנוסים ומיומנים המציעים עבודת צביעה בסטנדרטים הגבוהים ביותר בבתים ודירות תוך עמידה בלוחות זמנים מדויקים ובמחיר הכולל צבע איכותי (צבע איכותי של טמבור מאושר תו תקן), תיקונים, ניקיון וריסוס במתנה (ריסוס מקצועי נגד נמלים וג'וקים ללא עלות) .

הצוותים המקצועיים והמיומנים של TOP PAINT מתמחים בכל סוגי הצביעה לרבות צביעה אומנותית ואפקטים שונים בצבע, המשדרגים כל קיר בכל חלל ומעניקים לו מראה מחודש ומושלם. הניסיון והידע הרבים, מאפשרים לצוותים המקצועיים של טופ פיינט, לייעץ ללקוחותיהם אודות הצבע המתאים ביותר עבור כל חדר וחדר בבית. התשלום לחברת TOP PAINT מתבצע רק כשהלקוחות סורקים את קירות הבית ומביעים 100% שביעות רצון מהעבודה.

מעוניינים בצביעת דירה? כנסו לכאן לפרטים וקבלו את הצעת המחיר הכי משתלמת שיש