בשנים האחרונות אנו רואים עשרות אלפי בעלי עסקים אשר מבינים את המציאות בה אנו חיים לצד החשיבות בהשקעה בחנות וירטואלית אשר תקדם את העסק שלנו אלפי מונים. בעולם בו אנו חיים היום תרבות האינטנס תופסת נתח חזק ועושה רושם כי אנשים רבים מעדיפים לעבור לעשות את הקניות שלהם בנוחות על הספה. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות אודות חנות וירטואלית - אנשי המקצוע של בולדר שיווק דיגיטלי לעסקים פה על מנת לעשות לכם מעט סדר.

שיאי האשראי נשברים מדי חודש: לא תצטרפו לחגיגה?
אם נרד לעובי הקורה אנו נגלה כי שיאי האשראי והקניות באינטרנט נשברים כמעט מדי חודש בעולם ובישראל, נכון לכתיבת שורות אלו בספטמבר 22 נשבר שיא נוסף של רכישות באשראי דרך האינטרנט. השוק הינו שוק גדול ומגוון ויש מקום לכולם, יחד עם זאת ככל שתיכנסו מאוחר יותר כך הנתח שתקבלו יהיה בהתאם – אתם לא חושבים שהגיע הזמן להצטרף לחגיגה?

כבר לא מתפשרים: חנות שעובדת עבורך 24/7
אתה לבטח מכיר את הרוטינה הזו, אתה קם כל יום בבוקר ב8 לעבודה ועובד לעיתים גם עד אחרון הלקוחות(גם אם הם לא תמיד מגיעים...), תחשוב מה היה יכול לקרות אם היית יכול לשכפל את עצמכם לעוד מיקומים בארץ ואפילו בעולם – אין מן הנמנע שכמות המכירות והחשיפה שלך הייתה גדולה הרבה יותר. 

כאשר אנחנו מדברים על חנות וירטואלית אנו מדברים הלכה למעשה על חנות פתוחה ומקוונת אשר עובדת למענך במשך 24/7, מדובר באחד היתרונות המשמעותיים מאחר ואתם יכולים להגיע אל קהלים אליהם לא הייתם מגיעים בגלל המיקום שלכם ו/או שעות העבודה בה אתם עובדים. דרך חנות וירטואלית תוכלו למכור גם כשאתם לא נמצאים בבית העסק, בכל שעה, מכל מקום בעולם וללא התערבות כלל.

מי שלא שם לא קיים – וזה לא רק ביטוי
לא רק בעולמות האיקומרס, מי שלא נמצא באון-ליין פשוט לא קיים. כאשר אנחנו מדברים על און-ליין אנו מדברים על חנות אינטרנטית בעלת חווית משתמש גבוהה לצד רשתות חברתיות פועלות ודופקות כהוגן. אל תחכו יותר מדי עד שהגל יחלוף, זה הזמן לעלות עליו כבר עכשיו.

החשיבות בעבודה אל מול בעל מקצוע המתמחה בתחום
כאשר אנחנו מדברים על בנייה וקידום של חנות אינטרנטית לצד שיווק דיגיטלי לעסקים אנו מדברים על מלאכת מחשבת של ממש הדורשת התערבות ומיומנות מקצועית, לכן אנו נרצה לעבוד אל מול בעל מקצוע המתמחה בתחום אשר יאפיין יחד איתנו את הצרכים שלנו ויבנה איתנו תכנית עסקית בה נוכל לממש את מלוא הפוטנציאל שלנו.