ביום חמישי (מחר) יצלצל הפעמון וייצאו לדרך אחד האירועים הייחודיים בעולם – ספידייט רב משתתפים בהשתתפות למעלה מ-1,500 פנויים פנויות ישראלים מכל חלקי הארץ. רווקים, אלמנים, גרושים – כולם מחפשים אהבה, יגיעו לסדרה של 20 דייטים מהירים, כל אחד באורך 3 דקות בתקווה למצוא אהבה – או לפחות פוטנציאל לאהבה שיוכלו לבחון בהמשך אם יכול להפוך לדבר האמיתי.

האירוע הוא חלק ממהלך יוצא דופן של יקבי כרמל שביקשו לערוך השקה ייחודית לסדרת היינות CARMEL MOONLIGHT לרגעים רומנטיים. הסדרה פותחה לאחר מחקרים מעמיקים, במטרה להתחקות אחר העדפת בני דור המילניאלס – הדור הבא של צרכני היין, המהווים כ- 5% אחוז מהאוכלוסייה אך אחראים על  כ- 10% מצריכת היין בישראל. מדובר על צרכני יין כבדים הצורכים יין ברמה שבועית בעיקר לצריכה ביתית. לקראת ההשקה, ערכו יקבי כרמל סקר בקרב צרכני היין בישראל*, ממנו עלה כי: 62% מצריכת היין של דור המילניאלס, מתבצעת דווקא בבית, כשרבע מהצריכה היא בסיטואציה זוגית.

עומר שיאון. ''לא מתחבר לאפליקציות'' (צילום: אוסף פרטי)
עומר שיאון. ''לא מתחבר לאפליקציות'' (צילום: אוסף פרטי)

"ראיתי הרבה פעמים ספידייט בטלוויזיה ותמיד רציתי לנסות", מספר עומר שיאון בן ה-20. "אני מאוד לא מתחבר לאפליקציות וחשוב לי לדבר עם בן אדם לפני שאני יוצא איתו לדייט. בגלל זה ספיד-דייט כל כך מתאים לי כי זאת הזדמנות להסתכל בעיניים ולבחון אם מתאים או לא. העובדה שאולי אהיה חלק משבירת שיא גינס כמובן שרק מוסיפה לזה". 

על מנת לשבור שיא גינס, יש לעבור תהליך לא פשוט הדורש תכנון, פיקוח ורישום קפדני. זה לא מנע מישראלים רבים לנסות להיכנס לספרי ההיסטוריה ולשבור שיאים, בהם גם נשיא המדינה לשעבר, שמעון פרס ז"ל, אשר החזיק בשיא גינס לקיום השיעור המקוון הגדול בעולם ל9,000 תלמידי תיכון במקביל. 

לצורך שבירת השיא, יפוזרו במתחם 1,000 כיסאות שימוקמו אחד מול השני, עליהם יישבו הפנויים והפנויות לשיחת היכרות שתימשך שלוש דקות בדיוק ואז יעברו לשידוך הפוטנציאלי הבא. מטרת הספידייט היא לגרום למשתתפים ולמשתתפות לדבר עם כמה שיותר מועמדים, לייצר אינטראקציה חיובית ואולי, בסוף, גם למצוא את האחד או האחת.

כאמור הדייט ההמוני, 'מונלייט ספידייט' , יתקיים מחר (ה') בתל אביב ויכלול הופעות חיות של "היהודים", רביב כנר ורבים נוספים. 

לינק להרשמה: https://singlesrun.co.il/?page_id=1829