קבוצת הקוסמטיקה הגדולה בישראל "לילית קוסמטיקה" משיקה לראשונה בישראל חנות דגל למותגי נישה ואולטרה יוקרה בתחום הבישום, האיפור והטיפוח בהשקעה של חמישה מיליון שקלים.

הכירו את BEYOND SKIN: חנות הדגל, הראשונה מסוגה בישראל, אוצרת את פסגת מותגי הביוטי המשווקים בלעדית ע״י הקבוצה בישראל, בתחום הבישום, האיפור והטיפוח וכן קולקצייה יוקרתית של נרות ובישום לבית מהמותגים המובחרים בעולם. 

החנות הממוקמת בקניון רמת אביב והמשתרעת על שטח של כ- 100 מ"ר כוללת לראשונה בישראל Beauty Room, חדר טיפולים יוקרתי של מותג העל לה-פררי אותם ניתן היה לבצע עד היום רק באירופה ובארה״ב. החנות היא מפגש של אסתטיקה עילית, חדשנות ועל זמניות היוצרים את הבוטיק הראשון בישראל למותגי ביוטי אולטרה יוקרתיים. באווירה מודרנית ואלגנטית, החנות יוצרת אווירה חושית ייחודית, שכמוה טרם נראתה בישראל.  

ביונד סקין

זוהי חנות הדגל הראשונה של רשת חנויות הבוטיק, אשר צפויה לפתוח עשר חנויות עד סוף 2025, בהשקעה כוללת של כ-35 מיליון שח לצד אתר או ליין https://beyondskin.co.il
טווח המחירים: החל מ- 200 ש״ח ועד 10,000 ש״ח

 בין המותגים המובילים: 
Creed, Diptyque, Maison Francis Kurkdjian, Kilian, La Prairie, Memo, Tom Ford Signature, La Bouche Rouge, Xerjoff, Comme des garcons, Juliette has a gun and more.

יעל בילט-צין, סמנכ"ל השיווק ומבעלי "לילית קוסמטיקה" אמרה לרגל השקת החנות החדשה: "אנו גאים להשיק את חנות הדגל הראשונה מסוגה  בישראל  אשר תאגד לראשונה את מיטב מותגי הנישה והאולטרה יוקרה בבקטגוריית הבישום, האיפור והטיפוח וכן קולקציה ייחודית ויוקרתית לבישום וטיפוח הבית. קטגוריית הנישה והאולטרה פרימיום נמצאת בשנים האחרונות בגידולים משמעותיים בעולם כולו וגם בישראל ויוצרת ענין רב בקרב קהל הצרכנים.  

בדומה לחנויות קונספט בעולם, בביונד סקין הלקוחות יוכלו ליהנות ממותגים אשר טרם הגיעו לארץ ומחדר טיפולים יוקרתי של המותג לה פררי המציע טיפולים ייחודיים וחדשניים, המוגשים כיום רק בחדרי הטיפולים של לה פררי בעולם.

כחברה מובילה בתחום הקוסמטיקה, אנו חותרים תמיד לאיתור מותגים חדשים והצגת מיטב הטרנדים הקיימים בעולם לקהל הישראלי. לילית קוסמטיקה מובילה את השוק עם מותגים בינלאומיים ומוצרים חדשניים תוך כדי שמירה על הזהות והייחודיות של כל מותג. מותגי הנישה נמצאים במגמת עליה גדולה ביותר בשנים האחרונות והביקוש אליהם הולך וגובר. כחלק מאסטרטגיית ההחדרה של הרשת בישראל בחרנו לפתוח את חנות הדגל שלנו בקניון רמת אביב, מהמיקומים החשובים בשוק".