ספא SHEVA מביא לישראל חווית ספא ובריאות ייחודית עם אופי תאילנדי מסורתי ושירות אישי יוצא דופן.

בכניסתכם למתחם הספא יקבלו את פניכם מארחות תאילנדיות בברכת סוואדיקה ובלבוש אותנטי. המארחות יובילו אתכם למלתחות המאובזרות ולחדרי עיסוי המעוצבים שם יחל כל טיפול בטכס שטיפת רגליים מסורתי.
טרם הטיפול או לאחריו, תוכלו לחמם את הגוף בסאונות יבשות או רטובות. תה מפנק ופירות יבשים יוגשו לכם לצלילי מוסיקה תאילנדית מרגיעה בחדר המנוחה הממוקם מול נוף מרהיב לים התיכון.

באווירה אותנטית המשלבת את הריחות, העיצוב והמנטליות של תאילנד המלכותית, מציע המתחם מגוון שירותים רחב המעניק לכל אורח חוויה שכולה בריאות והתחדשות של הגוף והנפש. ספא SHEVA מזמין אתכם ליהנות ממגוון טיפולים מסורתיים הנערכים על ידי מטפלים מקצועיים באווירה קסומה ואותנטית.

ספא שבע, הספא התיאלנדי במלון הילטון בבעלותה של אשת העסקים נעמי הורוביץ משיק טיפולים חדשים לסתיו 2022:
חבילת קיץ
Oil Thai או Thai Royal
חבילה הכוללת עיסוי 60 דקות לבחירה: 
Oil Thai עיסוי תאילנדי- מסורתי, בשילוב עיסוי קלאסי ותוספת של אבנים חמות.  
Thai Royal- עיסוי המשלב לחיצות איטיות באזורי רקמות רכות, גידים ושרירים, לחיצות ומתיחות לגמישות הגוף,המרצה ואיזון של מחזור הדם לתחושת שחרור עמוקה(הטיפול מתבצע ללא שמנים ובלבוש מסורתי נוח).
בתוספת ארוחת בוקר או צהריים חלבית בלובי המלון ושימוש יומי בבריכת המלון  

מלכה/מלך ליום אחד
חבילה הכוללת עיסוי לבחירה למשך 60 דקות:
Thai Oil עיסוי תאילנדי- מסורתי, בשילוב עיסוי קלאסי ותוספת של אבנים חמות.
או:
Royal Thai עיסוי המשלב לחיצות איטיות באזורי רקמות רכות, גידים ושרירים, לחיצות ומתיחות לגמישות הגוף, המרצה ואיזון של מחזור הדם לתחושת שחרור עמוקה (הטיפול מתבצע ללא שמנים ובלבוש מסורתי נוח). + טיפול מפנק לפנים (60 דקות מבית PETER THOMAS ROTH).
משך הטיפול: עיסוי לבחירה 60 דקות+ טיפול פנים 60 דקות.
עלות החבילה: 800 שקלים לאדם. 

חבילה זוגית מלכותית
חבילה הכוללת עיסוי לבחירה למשך 60 דקות:
Oil Thai עיסוי תאילנדי- מסורתי, בשילוב עיסוי קלאסי ותוספת של אבנים חמות / Thai Royal עיסוי המשלב לחיצות איטיות באזורי רקמות רכות, גידים ושרירים, לחיצות ומתיחות לגמישות הגוף,המרצה ואיזון של מחזור הדם לתחושת שחרור עמוקה )הטיפול מתבצע ללא שמנים ובלבוש מסורתי נוח) + טיפול יופי מפנק לפנים (30 דקות מבית ROTH THOMAS PETER) + ארוחת בוקר ישראלית קונטיננטלית המוגשת בלובי מלון הילטון אל מול נופו הקסום של הים התיכון.
עלות החבילה: 650 שקלים לאדם.

אודות ספא sheva: מתחם בריאות וספא יוקרתי הממוקם במלון הילטון תל אביב, מביא לישראל חווית ספא ייחודית עם אופי תאילנדי מסורתי ושירות אישי יוצא דופן. באווירה אותנטית המשלבת את הריחות, העיצוב והמנטליות של תאילנד המלכותית. המתחם מציע מגוון שירותים רחב המעניק לכל אורח חוויה שכולה בריאות והתחדשות של הגוף והנפש.

לתפריט טיפולים המלא לחצו כאן.