וואלה! תקשורת, המפעילה את אתר ואפליקציית וואלה! לצד שורה של יישומי דיגיטל, אולפן טלוויזיה ומערכת חדשות רב-ערוצית, נכנסת כעת לתחום נוסף ומשיקה את וואלה!mobile בשיתוף עם חברת הסלולר wecom.

לרגל השקת מותג הסלולר, הכריזה וואלה!mobile על מבצע מיוחד הכולל חבילות סלולר ב-10 שקלים בלבד למשך שלושה חודשים עם נפח גלישה של 500 ו-1,000 ג'יגה, גם ברשת דור 5.

משרתים את צרכי התקשורת של הציבור

מנכ"ל וואלה, עידן אלרום, מסר: "כגוף תקשורת ששומר על מקומו בצמרת גופי התקשורת החדשה בישראל כבר למעלה משני עשורים, מחדש ומוביל מהלכים ותכנים עשירים ומגוונים בהיקף בלתי מוגבל - אנחנו לא מהססים לייצר דריסת רגל בכל מקום בו נוכל לשרת את צרכי התקשורת של הציבור הישראלי, בכל מגזר ובכל תחום".

אסף עופר, מנכ''ל חברת הסלולר wecom (צילום: יונתן בלום)
אסף עופר, מנכ''ל חברת הסלולר wecom (צילום: יונתן בלום)

"שיתוף הפעולה הרגיש לנו טבעי ונכון, בין היתר משום שחברת הסלולר wecomו אסף עופר, המנכ"ל שלה - אינם ששים "ליישר קו" עם מצב קיים אלא עמלו ובנו תכניות המאתגרות את התבניות המוכרות ששוק הסלולר מציע".

אסף עופר, מנכ"ל wecom, הוסיף: "אנחנו מברכים על שיתוף הפעולה. וואלה!mobile מביאה איתה משב רוח מרענן וצעיר לשוק הסלולר. שיתוף הפעולה בין שני המותגים מהווה הזדמנות להרחיב את הפעילות ולהמשיך להיות אלטרנטיבה בשוק הסלולר".