חבילות סלולר ב-10 שקלים: הכירו את המותג החדש מבית וואלה!

וואלה! תקשורת מודיעה על השקת מותג סלולר חדש בשיתוף עם wecom, ויוצאת במבצע השקה עם חבילת גלישה ב- 10 שקלים בלבד, גם ברשת דור G5. ההשקה מלווה בקמפיין פרסומי שיקודם בטלוויזיה, בדיגיטל, ברדיו ובעיתונות

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
מותג הסלולר של וואלה!
מותג הסלולר של וואלה! | צילום: יוסי ציפקיס
2
גלריה

וואלה! תקשורת, המפעילה את אתר ואפליקציית וואלה! לצד שורה של יישומי דיגיטל, אולפן טלוויזיה ומערכת חדשות רב-ערוצית, נכנסת כעת לתחום נוסף ומשיקה את וואלה!mobile בשיתוף עם חברת הסלולר wecom.

לרגל השקת מותג הסלולר, הכריזה וואלה!mobile על מבצע מיוחד הכולל חבילות סלולר ב-10 שקלים בלבד למשך שלושה חודשים עם נפח גלישה של 500 ו-1,000 ג'יגה, גם ברשת דור 5.

משרתים את צרכי התקשורת של הציבור

מנכ"ל וואלה, עידן אלרום, מסר: "כגוף תקשורת ששומר על מקומו בצמרת גופי התקשורת החדשה בישראל כבר למעלה משני עשורים, מחדש ומוביל מהלכים ותכנים עשירים ומגוונים בהיקף בלתי מוגבל - אנחנו לא מהססים לייצר דריסת רגל בכל מקום בו נוכל לשרת את צרכי התקשורת של הציבור הישראלי, בכל מגזר ובכל תחום".

אסף עופר, מנכ''ל חברת הסלולר wecom
אסף עופר, מנכ''ל חברת הסלולר wecom | צילום: יונתן בלום

"שיתוף הפעולה הרגיש לנו טבעי ונכון, בין היתר משום שחברת הסלולר wecomו אסף עופר, המנכ"ל שלה - אינם ששים "ליישר קו" עם מצב קיים אלא עמלו ובנו תכניות המאתגרות את התבניות המוכרות ששוק הסלולר מציע".

אסף עופר, מנכ"ל wecom, הוסיף: "אנחנו מברכים על שיתוף הפעולה. וואלה!mobile מביאה איתה משב רוח מרענן וצעיר לשוק הסלולר. שיתוף הפעולה בין שני המותגים מהווה הזדמנות להרחיב את הפעילות ולהמשיך להיות אלטרנטיבה בשוק הסלולר".

תגיות:
שוק הסלולר
/
וואלה!
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף