חוסם פריצת נתונים: תיקי הגב למחשב של מותג התיקים והמזוודות הבינלאומי סמסונייט משווקים תחת המוטו "ידיים חופשיות" (Hands Free Mobility). הם מתאימים בייעודם ללימודים אקדמיים וכוללים, נוסף על תא מרופד למחשב נייד, גם תאים לניירת לימודים, תא ארגונית בקדמת כל תיק, תא לבקבוק וכיו"ב. בחלק מהתיקים יש תא מרופד נוסף ייעודי לטאבלט, לחלקם מאפיינים בטיחותיים נגד גניבות ופריצת נתונים, חלקם עשויים מחומרים ממוחזרים ומרביתם עם כניסת USB לחיבור ל־POWER BANK. התיקים מגיעים עם שנתיים אחריות בינלאומית מטעם היצרן. טווחי מחירים: 355־895 שקל. ניתן להשיג ברשת חנויות סמסונייט ובחנויות הנבחרות.

 תיקי-גב מחשב 15.6 אינצ'. סמסונייט. סתיו חורף 22-23. 380 שח (צילום: יח''צ חו''ל)
תיקי-גב מחשב 15.6 אינצ'. סמסונייט. סתיו חורף 22-23. 380 שח (צילום: יח''צ חו''ל)

בגובה העיניים:  BOOSTER הוא מעמד שולחני קל משקל וקומפקטי מבית המותג LEXUS, המאפשר להרים את מסך המחשב או הטאבלט לגובה עיני המשתמש לעבודה נוחה ובריאה יותר. העיניים המסתכלות מטה ותנוחת הראש והצוואר הנמצאת בפוזיציה מכופפת שעות ארוכות עלולות לגרום לכאבי גב, צוואר וכתפיים עזים. משקלו הקל (370 גרם) והיכולת שלו להתקפל מאפשרים לקחת אותו לכל מקום ללא מאמץ. חוזקו מאפשר להניח עד 8 קילו. המחיר: 99 שקל. ניתן להשיג אצל המשווקים המורשים והיבואן סיריוס אלקטרוניקה.

שולחן נייד למחשב (צילום: יח''צ חו''ל)
שולחן נייד למחשב (צילום: יח''צ חו''ל)

מה הגובה שלך? שולחן חכם מבית SMARTER כולל טעינה אלחוטית, לחצנים לקביעת הגובה הרצוי, מסך LED חכם, חיבור ל־USB ומגירת אחסון. גובהו המקסימלי של השולחן מאפשר לעבור לעבודה בעמידה ואף למקם מעל הליכון כדי לשמור על כושר בזמן הלמידה. מגיע בשלושה צבעים. המחיר: 1,990 שקל. ניתן להשיג באתר: XiStore.

שולחן חכם לסטודנטים להשיג באתר xistore (צילום: יח''צ)
שולחן חכם לסטודנטים להשיג באתר xistore (צילום: יח''צ)

מקליטים, שומרים, שולפים: דיסק און קי מקליט קול כולל זיכרון מובנה בנפח של 8GB  וסוללת ליתיום נטענת שמאפשרת לו להקליט במשך כ־10 שעות רציפות ועד כ־200 שעות הקלטה של קטעי קול וסאונד, המחולקים בתיקייה פנימית עם תאריך ושעת הקלטה לכל קובץ הקלטה. מעולה להקלטת הרצאות, שיחות ועוד בשימוש פשוט קל - מזיזים את לחצן ההפעלה וההקלטה מתחילה. המחיר: 109 שקל. ניתן להשיג באתר Gadgetshop.

דיסק און קי מקליט קול 8 ג'יגה 109 שח להשיג ב- www.gadgetshop.co.il (צילום: יח''צ חו''ל)
דיסק און קי מקליט קול 8 ג'יגה 109 שח להשיג ב- www.gadgetshop.co.il (צילום: יח''צ חו''ל)

Lunch away - מותג הכלים התרמיים הפיל היפני מציע קופסאות מזון תרמיות מעוצבות המיועדות לארוחות חמות (או קרות) מהבית לשמירה על הטמפרטורה למשך שעות. המכלים זמינים בנפחים שבין 0.26־2 ליטרים, וחלק מהקופסאות מאפשרות לחלק מנות לכמה ארוחות במהלך היום או להפריד בין סוגי מאכלים שונים. המכלים מבודדים ועשויים פלדת אל־חלד הניתנת לשטיפה, ואילו קערות הפלסטיק ניתנות לשימוש במיקרוגל. כל חלקי הפלסטיק נטולי BPA. טווח המחירים: 195־349 שקל. ניתן להשיג בחנויות המטיילים המובחרות ובאתר המותג  Zojirushi.

מיכלי מזון (צילום: יח''צ חו''ל)
מיכלי מזון (צילום: יח''צ חו''ל)

מדפיסים מרחוק: מדפסת חכמה של HP OfficeJet Pro 8023 AllInOne  מתחברת לאפליקציית Smart Task ו/או HP Smart app להדפסה בקליק מהנייד ומכל מקום. יכולת ההדפסה הניידת מאפשרת עבודה פרודוקטיבית עם גישה מהירה למסמכים ולתמונות. מחזור ההדפסה החודשי עד 20,000 עמודים במהירויות הדפסה של עד 20 עמודים לדקה (בשחור) ועד 10 עמודים לדקה (בצבע), ומגש ההזנה עד 225 דפים ועד 35 דפים בהדפסה דו־צדדית עם המזין האוטומטי. המחיר המומלץ לצרכן: 549 שקל (משתנה בין הרשתות).

מדפסת חכמה HP  (צילום: יח''צ)
מדפסת חכמה HP (צילום: יח''צ)

עט של אסטרונאוט: המותג האמריקאי ספייספן, מתמחה בעטי־על אשר עוצבו במקור לשימוש על ידי האסטרונאוטים של חברת נאס"א בחלל ותוכננו לכתוב בתנאים לא שגרתיים, כמו מלמטה למעלה, על משטחים שמנוניים, בקור של עד -25 מעלות, בחום של מעל 200 מעלות צלזיוס ואפילו מתחת למים! כעת המותג משיק סדרת עטים חדשה הכוללת יכולת תפעול מסכי מגע של טלפונים ניידים וטאבלטים - מה שהופך אותם לכלי נהדר לסטודנטים ולאנשי עסקים. טווח המחירים: 75־299 שקל. ניתן להשיג באתר ספייספן ישראל.

עט חלל1 (צילום: יח''צ)
עט חלל1 (צילום: יח''צ)

מתניידים לאקדמיה: מחשב נייד קומפקטי HP ProBook 440 G8 בעל שטח מסך ומארז אלומיניום למראה מלוטש עם גודל מסך 14 אינץ' ומשקל 1.38 ק"ג, דקיק, קל לנשיאה ומספק חוויית משתמש. מצויד במעבד Intel® CoreTM i3-1115G4, בזיכרון פנימי 8GB DDR4, נפח אחסון של 256GB SSD וחיי סוללה ארוכים במיוחד. קישוריות אינטרנט בתקן WIFI6 מאפשרת קצב העברת נתונים של 1 ג'יגה (מהירות של אינטרנט בחיבור סיבים). המחיר המומלץ לצרכן: 2,999 שקל, כולל מערכת הפעלה. ניתן להשיג ברשתות השונות.

מחשב נייד HP  (צילום: יח''צ)
מחשב נייד HP (צילום: יח''צ)

רואים 6/6: רשת אופטיקנה מציעה משקפי ראייה מהיום למחר. לקוחות יוכלו לבצע בדיקת ראייה על ידי אופטומטריסט מוסמך ולקבל את המשקפיים כבר למחרת בזכות מערך ייצור ולוגיסטיקה ייחודי. נוסף על עדשות אופיס, שנועדו לתיקון ראייה, הרשת מציעה את עדשות דיפנדר, המיוצרות בטכנולוגיה מתקדמת מחומר ייחודי החוסם כ־99.9% מקרינת האור הכחול אשר נפלט ממסכי הסלולר, הטלוויזיה והטאבלטים. המחירים כוללים מסגרת, עדשות ובדיקת ראייה. המחיר: החל מ־299 שקל. השירות ניתן בכל אחד מ־80 סניפי הרשת הפרוסים מדן ועד אילת.

מרקו פולו  משקפיים (צילום: באדיבות אופטיקנה)
מרקו פולו משקפיים (צילום: באדיבות אופטיקנה)

תיק לאאוטפיט: מותג התיקים הצרפתי CABAIA מציע תיק אופנתי קליל וצעיר המותאם לסטודנטים. כל תיק מגיע עם כיס נוסף בצבע אחר להחלפה, בהתאם למצב הרוח או האאוטפיט באותו הבוקר. ברוב הדגמים המחשבים הניידים נכנסים בקלות, והחדשות הלא פחות טובות - כל תיק עשוי מבקבוקי פלסטיק ממוחזרים - אג'נדה ירוקה שעושה טוב גם לעולם וגם לתחושה שלנו. המחיר: החל מ־359 שקל. ניתן להשיג בלעדית באתר swagg ובחנות ברחוב האומנות 12 בנתניה.

תיק קבאיה של אתר סוואג 429 שקל (צילום: יח''צ)
תיק קבאיה של אתר סוואג 429 שקל (צילום: יח''צ)

מתעטפים ברכות: עשרות אלפי דירות או יחידות דיור במעונות יאוכלסו בימים הקרובים על ידי סטודנטים. מיטה חמה, אוכל מזין ושקט בדירה יאפשרו להגיע ללימודים רעננים ומרוכזים. על הצורך הראשון עונה חברת המצעים והמזרנים סוהם, שמייצרת מצעי ג'רסי, מהרכים בעולם, העשויים מבדים מעודנים במיוחד בצפיפות מקסימלית שהופכת אותם לעדינים, לרכים  ולמלטפים. כל המצעים של סוהם עשויים מ־100% כותנה ארוכת סיבים איכותית. המחיר: החל מ־449 שקל לסט זוגי מלא. ניתן להשיג באתר סוהם.

מצעי ג'רסי של סוהם להשיג באתר www.soham.co.il  (צילום: יח''צ)
מצעי ג'רסי של סוהם להשיג באתר www.soham.co.il (צילום: יח''צ)

מטעינים על הדרך: תיק גב למחשב נייד עד 15.6 אינץ' של המותג האיכותי HEDGREN, דגם 004. לתיק תא צדי לבקבוק מים, כניסת USB לטעינה מהירה של מכשירים ללא הוצאתם מהתיק, גב מרופד ונוח, כתפיות מרופדות, תא מרופד לאייפד, כיס אחורי נסתר לשמירה על חפצים יקרי ערך, כיס קדמי ושרוול בגב התיק לנשיאתו על גבי טרולי. עשוי מפוליאסטר ומגיע עם אחריות עולמית לשנתיים. מוצע בצבעים: שחור, כחול או אפור מלאנז', המחיר: 419 שקל. ניתן להשיג ברשת החנויות iBags ובאתר החברה.

תיק גב למחשב 15.6 במותג hedgren מחיר 419 שח להשיג ברשת ibags ובאתר (צילום: סטודיו ibags)
תיק גב למחשב 15.6 במותג hedgren מחיר 419 שח להשיג ברשת ibags ובאתר (צילום: סטודיו ibags)

אור וטעינה מהירה: גם מטען אלחוטי בטכנולוגיית QI, גם מטען חוטי בחיבור USB וגם מנורת שולחן איכותית בעיצוב הייטקיסטי. המנורה מופעלת באמצעות חיבור לשקע USB ומאפשרת הפעלת תאורה בשולחן העבודה עם ראש תאורה המתכוונן 135 מעלות וזרוע שיכולה לנוע 90 מעלות. ניתן לעבור בין תאורה חמה (צהובה) לבין תאורה קרה (לבנה) בלחיצת כפתור ולבחור בין חמש עוצמות ודרגות תאורה. משטח ההטענה מאפשר טעינה אלקטרו־מגנטית לטלפונים חכמים וטיימר לכיבוי אוטומטי. המחיר: 119 שקל. ניתן להשיג באתר Gadgetshop.

מנורת שולחן משולבת מטען אלחוטי 199 שח להשיג ב- www.gadgetshop.co.il  (צילום: יח''צ חו''ל)
מנורת שולחן משולבת מטען אלחוטי 199 שח להשיג ב- www.gadgetshop.co.il (צילום: יח''צ חו''ל)

כמו לכתוב על ענן: Rocketbook היא מחברת חכמה ורב־פעמית השומרת על איכות הסביבה ומספקת חוויית כתיבה. היא מאפשרת לכתוב, לסרוק ולמחוק. הטכנולוגיה מוגנת בפטנט המקנה תחושה אותנטית של כתיבה בעט על גבי נייר, אך למעשה מדובר בדפים מהונדסים המיוצרים מחומרים סינטטיים שעליהם כותבים בעזרת עטים וטושים מיוחדים. לאחר סריקת העמוד באפליקציה החינמית הוא מועבר אוטומטית לשירות הענן שהגדרנו כמועדף, ורק לאחר מכן אפשר למחוק את הכיתוב במטלית מיקרופייבר לחה ולהשתמש באותו דף שוב. במארז מחברת של 32 עמודי A4, מגבת מיקרופייבר ועט Pilot FriXion. המחיר: 127.40 שקל במקום 149 שקל. ניתן להשיג בקרביץ, בחנויות ובאתר.

מעביר מצגות מקצועי כולל עבר אוויר וסמן לייזר 139 שח להשיג ב- www.gadgetshop.co.il  (צילום: יח''צ חו''ל)
מעביר מצגות מקצועי כולל עבר אוויר וסמן לייזר 139 שח להשיג ב- www.gadgetshop.co.il (צילום: יח''צ חו''ל)

על מצגות ועכברים: מעביר מצגות אלחוטי המתאים למי שרוצה להרשים בהעברת הרצאה או מצגת בצורה מקצועית. השלט פועל בתדר 2.4 GHz וכולל עכבר אוויר אשר פועל באמצעות זיהוי תנועות הידיים. השלט כולל שישה לחצני שליטה, בהם לחצן הפעלת סמן לייזר ולחצן מעבר לעכבר אוויר. השלט מתחבר למחשב בצורה קלה ופשוטה PLUG&PLAY. המחיר: 139 שקל. ניתן להשיג באתר Gadgetshop.